Højttalere brændt af !
Fra : Sven

Dato : 16-09-06 01:24

Hej
Mit Logitech sæt 4.1 på 25 kilo er brændt af, eller rettere næsten. Der er
liv i front/left højttaleren samt subben og det er alt.
Da jeg har købt et X-fi Extreme music kort, vil jeg godt have et 5.1 sæt i
god kvalitet til film og spil. Forventet pris max 2000 kr. Hvad kan
anbefales? Logitech eller Creative sæt?

Sven

Fra : Taran

Dato : 16-09-06 11:00

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> Da jeg har købt et X-fi Extreme music kort, vil jeg godt have et 5.1 sæt i
> god kvalitet til film og spil. Forventet pris max 2000 kr. Hvad kan

Hej

Prøv at kigge på disse logitech 5.1 højtaler. Har dem selv tilsluttet på
creative x-fi Extreme music kort og lyden er bare kanon. Samt er der masser
tilslutnings muligheder bag på den boks som er med højtalerne.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=150518 og prisen starter
fra ca 1800 kr..

hilsen Taran

Fra : Sven

Dato : 16-09-06 23:30

> [...]
> creative x-fi Extreme music kort og lyden er bare kanon. Samt er der
> masser tilslutnings muligheder bag på den boks som er med højtalerne.

Ja, de ser spændende ud. Kan de tilsluttes digitalt til X-Fi kortet, eller
bruger man de 3 analoge indgange :)
Og der er som du nævner, en masse ekstra tilslutningsmuligheder Jeg
tror, at jeg bestiller sådan et sæt

Sven

Fra : Taran

Dato : 17-09-06 18:21

> [...]
> bruger man de 3 analoge indgange :)
> Og der er som du nævner, en masse ekstra tilslutningsmuligheder Jeg

Hej du kan på denne adresse købe et kabel som du kan sætte til den digitale
udgang på lydkortet
http://av-connection.com/?PGr=433&ML1=1&ML2=1&ML3=75&ML4=4

Som du så sætter til boksen som følger med højtalerne og så kan du få lyden
digital ud i højtalerne..

Det virker ganske fint her.
hilsen Taran