erfaringer med logitech bluetooth keyboard~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-09-06 23:07

Hej gruppe

Jeg i et godt stykke tid kørt med et sæt bluetooth desktop mx5000 sæt... Det
er faktisk en ombytning fra logitech fra et ældre bluetooth sæt...

Men jeg ved ikke om jeg har været uheldig, men bluetooth forbindelsen er
meget dårlig i denne udgave.. Bluetooth udstyr virker ikke ordenligt når det
er mere end 3meter væk fra bluetooth doonglen. Så vidt jeg ved heder std. at
det skal dække min. 10meter. og sådan var det også med det gamle sæt, det
kunne uden problemer dække hele min lejlighed og lige så langtg som min
dect. trådløse telefon.. Men kan kun bruge mua´en inden for 3 meter..
Keybordet går noget længere... Mobiltelefonen dixconnecter også hele tiden
over 3meter..

Hvad er jeres erfaringer?

Mvh. Bjarke

Fra : Thomas Hansen

Dato : 16-09-06 20:49

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som min dect. trådløse telefon.. Men kan kun bruge mua´en inden for 3
> meter.. Keybordet går noget længere... Mobiltelefonen dixconnecter også

Hej Bjarke
jeg har ikke problemer med rekkeviden på mit tastatur,
men musen er næsten ubruglig, så jeg har købt en mx1000 ikke bluetooth som
jeg bruger.
Men jeg har problemer med at mit tastatur en i mellem laver dobbelt tryk når
jeg kun trykker en gang?

mvh. Thomas
tryk