Strømforsyning til HP DeskJet 710C
Fra : Jesper Strands

Dato : 10-09-06 11:36

Hej

Lidt i tvivl om det er rette forum, men alligevel:

Er der en der ligger inde med en strømforsyning til ovennævnte printer, som
de gerne vil af med?

Mvh Jesper

Fra : Mogens

Dato : 10-09-06 11:41

On Sun, 10 Sep 2006 12:35:42 +0200, "Jesper Strands"
<nospam01@strands.dk> wrote:

>Hej
>
>Lidt i tvivl om det er rette forum, men alligevel:
>
>Er der en der ligger inde med en strømforsyning til ovennævnte printer, som
>de gerne vil af med?

Hvor i landet bor du ?

For hvis det er tæt på Aalborg, så har jeg vist en du kan
få for et par 1½ liters Colaer

mvh Mogens

Fra : Anders Pedersen

Dato : 10-09-06 15:51

Den 10.09.2006 kl. 12:35:42 skrev Jesper Strands <nospam01@strands.dk>:

> [...]
>
> Lidt i tvivl om det er rette forum, men alligevel:
>
> Er der en der ligger inde med en strømforsyning til ovennævnte printer,

Hvad med en ny

jeg her fundet originale i tyskland og usa
Men i Tyskland har jeg dog ikke fundet en forhandler der tager i mod visa
og sender til DK
men de ligger fra ca. 358kr og opefter

Mon ikke du kan nøjes med en universal strømforsyning til 18volt (den
originale er på 18 volt)
Men man skal da ikke bruge flere hundrede kroner på en strømforsynng i
forhold til hvad en ny printer koster

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen