Er dette en fornuftig konfiguration til en~
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-06 15:43

Hej

Jeg skal have en ny computer som kan klare alle de nyeste spil / progremm /
Vista

Det er ca. 5 år siden jeg sidst har kigget på en hardware side så jeg er
100% baggud. Er der nogle komponenter der falder igennem? Det er en Dell jeg
selv har konfiguret. (Vil ikke selv samle. blevet for gammel og rig :)

Dimension 9200 Core Duo E6700 2.66GHz (1066MHz) 1

2048MB Dual Channel DDR2 533MHz (4x512) Memory 1

320GB (2x160GB) 7200rpm SATA Hard Drive - Dual HDD Config - Raid 0 Stripe 1

16X DVD+/-RW Drive 1

FP/MG - Danish - 19in (E196FP TCO99) Value Midnight Grey Flat Panel 1

Single 256MB nVidia GeForce 7900GS graphics card 1

Integrated Sound Blaster Audigy ADVANCED HD Audio Software 1

Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse (Euro) 1

Danish WXP SP2 Pro 1

Danish - WXP SP2 Pro Backup Media 1

Fra : Nicolai

Dato : 09-09-06 16:04

"Anders Jacobsen" <none> skrev i en meddelelse

> 2048MB Dual Channel DDR2 533MHz (4x512) Memory 1

Det er som sådan fint nok, men hvorfor 4 x 512 moduler? 2 gb ram i dag for
nye maskiner, er ved at være standard, så købte du 2 x 1 gb, så havde du
mulig for at opgradere senere med 2 x 1 gb igen, uden at skulle skifte alle
4 moduler ud.

Noget andet med grafikkortet og GS. 7600 GS skulle være til AGP, om det også
er gældende for dette 7900 ved jeg ikke, men sørg for at det er PCI express,
hvilket jeg i øvrigt regner med det er.

Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 09-09-06 16:05

"Anders Jacobsen" <none> skrev i en meddelelse

> selv har konfiguret. (Vil ikke selv samle. blevet for gammel og rig :)

Og så er det altså ikke ungdom og fattig, som afgører om man samler selv,
men ren nysgerrighed.

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-06 16:16

> Og så er det altså ikke ungdom og fattig, som afgører om man samler selv,
> men ren nysgerrighed.

Rigtig :) Har også samlet det dosin selv efterhånden. Man opgav efte
Atholons TÅBLIGE køler påsætningssystem.

/Anders