pc update
Fra : john smith

Dato : 01-09-06 13:02

Skal update en kammis maskine:

mb
http://www.edbpriser.dk//Products/Listprices.asp?ID=134803

gf
http://www.edbpriser.dk//Products/Listprices.asp?ID=218915

ram
http://www.edbpriser.dk//Products/Listprices.asp?ID=141659
eller
http://www.edbpriser.dk//Products/Listprices.asp?ID=73241

monitor
http://www.edbpriser.dk//Products/Listprices.asp?ID=184673

han har en 3 ghz Pentium 4 cpu så den skal ikke skiftes.
Det jeg er mest i tvivl om, er motherboarded og om tingene ellers passer
sammen.

Han skal bruge 2 ide porte ellers er der ikke de store krav.

Kommentarer er velkommene

vh
jeppe

Fra : Henning

Dato : 01-09-06 19:47

On Fri, 1 Sep 2006 14:02:16 +0200, "john smith"
<someone@microsoft.com> wrote:

> [...]
>sammen.
>
>Han skal bruge 2 ide porte ellers er der ikke de store krav.

Øh - "ellers ikke de store krav"? Hvorfor så overhovedet opgradere?
Hvad har han i forvejen ud over processoren?

Fra : jowda

Dato : 02-09-06 15:34

> Øh - "ellers ikke de store krav"? Hvorfor så overhovedet opgradere?
> Hvad har han i forvejen ud over processoren?

NVIDIA GeForce FX 5200

men da jeg skulle have nyt gf til ham kan jeg kun finde et agp kort der
levere varen og det er et 7800gs+ golden sample.

og det koster 3000,- for den pris kan jeg få et mb og et pcie kort der
levere det samme ellere bedre.

Så det er mest for at få noget der kan trække noget spil.

/*Svarere lige fra en anden pc*/

/Jeppe