Asus P5B ram der virker
Fra : Søren Pedersen

Dato : 31-08-06 10:28

Min PC
Intel Core 2 Due E6600
Bundkort: Asus P5B P965 FSB 1066 DC-DDR-II 800 P965 Chipset
Grafikkort Inno3D Geforce 7900GT 256MB

jeg har prøvet kingston DDR2-800 2x512mb Cas 5 Dual Channel Kit, de virkede
ikke.

Hvis der er nogen der har et P5B bundkort og har nogle ram der virker ville
jeg blive meget glad hvis de sendte mig en
mail navnet på dine ram med chip.no. og Part No.
skjoldan@pedersen.mail.dk
VH
Søren

Fra : Henrik Høy

Dato : 31-08-06 16:12

In article <44f6abb7$0$12632$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
skjoldan@pedersen.mail.dk says...
> [...]
> jeg blive meget glad hvis de sendte mig en
> mail navnet på dine ram med chip.no. og Part No.

Jeg bruger nedenstående på et P5B vanilla.

http://www.mushkin.com/doc/products/memory_detail.asp?id=350

--
-

Henrik Høy