tastatur defekt ?
Fra : Tove Krieger

Dato : 29-08-06 12:56

Hej gruppe.

Er der mon problemer med mit tastatur ? Når jeg skriver til en
nyhedsgruppe, så svigter æ, ø og å en gang imellem, de bliver til a og
o og å bliver til et enkelt a.

Det er ikke hele tiden, jeg kan da ikke tro at det er Outlook Express
der forvansker min tekst på den måde.

Mit sidste indlæg kom altså til at se meget sjovt ud, det var da til
at læse, men der var noget der kunne misforstås i teksten.

Jeg ved ikke om det er noget med indstillingen, men jeg kører med
"Vesteuropæisk iso", det skulle da være korrekt.

På forhånd tak for enhver hjælp. :)

Med venlig hilsen
Tove

Fra : Henning

Dato : 29-08-06 16:24

On Tue, 29 Aug 2006 13:55:43 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Hej gruppe.
>
>Er der mon problemer med mit tastatur ? Når jeg skriver til en
>nyhedsgruppe, så svigter æ, ø og å en gang imellem, de bliver til a og
>o og å bliver til et enkelt a.

Kun når du skriver til nyhedsgrupperne? Hvad med almindelig word o.a.?

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-08-06 22:42

Henning wrote:

> Kun når du skriver til nyhedsgrupperne? Hvad med almindelig word
> o.a.?

Det var kun i nyhedsgruppen. Jeg prøvede Word, og der var det
tilsyneladende ok.
Jeg prøvede senere i nyhedsgruppen, og da var der ikke noget i vejen.
Det kan da godt være at det bare har været en sporadisk fejl. Undskyld
det sene svar, men har været i byen i aften.

Mvh Tove :)

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-08-06 10:57

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ved ikke om det er noget med indstillingen, men jeg kører med
> "Vesteuropæisk iso", det skulle da være korrekt.

Jeg checkede lige mine news opsætning. Den står også til Vest.... Iso.
Desuden står den til plain text, og under plain text, står den til uuencode.
Åg jeg har ække prøblemer med æøå. (tror jeg)

Måske det er din udbyder der har haft problemer.

Bjarne K.

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-08-06 12:01

Bjarne K. wrote:

> [...]
> til uuencode. Åg jeg har ække prøblemer med æøå. (tror jeg)
>
> Måske det er din udbyder der har haft problemer.

Jeg aner faktisk ikke hvad der har været galt, men jeg kan se at jeg
modtager din sætning:
"Og jeg har ikke problemer med æøå. (tror jeg)" helt forvansket.

Jeg har haft mistanke om evt. trojanere, så jeg har kørt en
onlinescanning fra "Trendmicro Housecall," og der blev fundet
adskillige inficerede filer.

Jeg prøver lige at se tiden an, om det måske har hjulpet, ellers
vender jeg tilbage.

Foreløbig mange tak for hjælpen

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-08-06 14:29

> Jeg aner faktisk ikke hvad der har været galt, men jeg kan se at jeg
> modtager din sætning:
> "Og jeg har ikke problemer med æøå. (tror jeg)" helt forvansket.

Hov, det var en joke, Jeg skrev Og som Åg o.s.v. Jeg glemte en

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-08-06 14:39

> [...]
> Jeg har haft mistanke om evt. trojanere, så jeg har kørt en onlinescanning
> fra "Trendmicro Housecall," og der blev fundet adskillige inficerede

Den er også god nok, men den kan vist ikke rense et system. Jeg bruger
spybot og ad-aware, og ad-aware skal køres med "total" (tror jeg det hedder)
scan, og altså ikke bare standart scanning.

Regner med at du har et antivirus program, ellers kan
http://free.grisoft.com/doc/avg-anti-virus-free/lng/us/tpl/v5 klart
anbefales.

Bjarne K.

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-08-06 14:57

Bjarne K. wrote:

> [...]
> jeg det hedder) scan, og altså ikke bare standart scanning.
>
> Regner med at du har et antivirus program, ellers kan

Ok. Burde have forudset at du tog lidt "gas" på mig LOL

Jeg har både Spybot og AdAware også, de er faktisk ganske glimrende.
Jeg tør næsten ikke fortælle at jeg kører med Norton Internetsecurity
Jeg er lidt utilfreds med den. Jeg fik den i fødselsdagsgave af
min datter og svigersøn, så det er lidt synd hvis den ikke duer. Den
finder aldrig trojanere eller worms.Jeg har dog alligevel overvejet på
et tidspunkt at prøve AVG, den anbefaler min søn også, han er også
eks-Norton bruger.

AdAware er indstillet til "full systemscan" hos mig, det er vist
maksimumindstilling.

Jeg har som tidligere skrevet både kørt Housecall, AdAware og Spybot
idag plus jeg har de seneste opdateringer fra Microsoft, så nu bliver
det spændende at se, om det har hjulpet på mine æ,ø, og åer.

Mange tak for din hjælp, man kan som regel altid regne med gutterne i
gruppen :)

Venlig hilsen
Tove :)