Terratec Cinergy 400 TV Error 0x80040217
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 28-08-06 18:36

Hej NG,

Jeg har en PC med WinXPpro SP2 som jeg har monteret et Terratec Cinergy 400
TV kort i.

Efter installation og genstart får jeg følgende fejl ved opstart:

****************'
Cinergy TV: DirectShow Error
Preview is not possible with that format.
Error 0x80040217
Der blev ikke fundet mogen kombination af midlertige filtre, som kan oprette
forbindelsen.
****************'

Jeg har prøvet at afinstallere og installere igen uden held.

Jeg bruger den nyeste ATI driver V6.8 og har DirectX V9.0c installeret.

Efter fejlen er trykket væk på OK, komme TV softwaren op, men uden mulighed
for indstille TV tuneren.

Er der nogen der ved hvorledes jeg kommer af med denne fejl?

Det skal også lige nævnes at jeg også har et Labtec WEB cam (er p.t.
afinstalleret) som siger at det bruges andetsteds - dog uden at jeg kan
finde hvor!

Hilsen

Jacob

Fra : Peter

Dato : 28-08-06 20:56

"Jacob Jørgensen" <jacob@REMOVEgismo.eu> skrev i en meddelelse
> [...]
> Error 0x80040217
> Der blev ikke fundet mogen kombination af midlertige filtre, som kan
Klip.......

Måske kan dette link hjælpe dig:

http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t275859.html

PeterB

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 29-08-06 21:27

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske kan dette link hjælpe dig:
>
> http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t275859.html
>
> PeterB

Jeg har nu set lidt på linket og googlet lidt på nettet.

Jeg kan ikke finde nogen steder der beskriver hvorledes der nedgraderes fra
directx9.0c til directX9.0b.

Jeg har fundet hotfix patchen til directX9.0b (DirectX9b-KB825116-x86-ENU),
men den skal køres på en directX9.0b!

Er der nogen der har nogle foreslag til hvad jeg skal gøre?

Hilsen

Jacob

Fra : Martin Hughes

Dato : 30-08-06 10:55

"Jacob Jørgensen" <jacob@REMOVEgismo.eu> wrote in message

> [...]
> (DirectX9b-KB825116-x86-ENU), men den skal køres på en directX9.0b!
>
> Er der nogen der har nogle foreslag til hvad jeg skal gøre?

Jeg køber nok selv et TerraTec Cinergy 400i og hvis der er problemer med
DirectX 9.0c, så må man jo håbe at de
også kommer med en hotfix til denne.. Kører du WindowsXP så kan du evt.
vælge at bruge system restore, så
du går tilbage før du installerede 9.0c versionen. Bare en idé da jeg ikke
ved om det virker, men at nedgardere
DirectX tror jeg pt ikke er muligt.

mvh Martin