k: Hd til bærbar
Fra : Bruun

Dato : 25-08-06 03:27

Hej
Jeg ønsker at købe en lille hardisk til min gamle bærbar,,
det er en Mitac 366 amd 2 k6 med 64nb ram og den HD som sidder i er på 4,5
Gb,, men def.
bruger pt en 1.5 gb ,, men ønske en større

send mig venligst tilbud pr mail da Ng ikke tjekkes særlig ofte
til : b-bruun@tdcadsl.dk
--

Hunde Hvalpe Sælges : www.123hjemmesider.dk/lilo

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-08-06 23:20

Bruun wrote:
> [...]
> på 4,5 Gb,, men def.
> bruger pt en 1.5 gb ,, men ønske en større
>
> send mig venligst tilbud pr mail da Ng ikke tjekkes særlig ofte

Du er ikke på ret spor. Den rigtige gruppe er

mvh
Henning

Fra : Henning

Dato : 27-08-06 07:46