USB hub søges
Fra : J.K.Arning

Dato : 21-08-06 19:12

Jeg er på jagt efter en USB hub hvilket selvfølgeligt ikke er særligt svært
at finde medmindre den skal opfylde nogle specifikke krav:

1. Den skal gerne kunne "stå op" på en form for fod (jeg har set noget
sådant på et tidspunkt) så den ikke ligger på bordet og roder rundt i alle
usb ledningerne.

2. Den skal gerne være hvid, jeg er stjerne træt af den typiske sølvgrå -
sorte farve.

3. Den skal have _mere_ end 4 tilslutninger.

Har i nogle bud på et mærke og en model?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::

Fra : Gunnar

Dato : 22-08-06 09:26

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sorte farve.
>
> 3. Den skal have _mere_ end 4 tilslutninger.
>
> Har i nogle bud på et mærke og en model?

Prøv at kikke her: http://www.adaptec.com/en-US/support/USB/hubs/XHub7plus/

Hilsen
Gunnar

Fra : J.K.Arning

Dato : 22-08-06 17:18

On Tue, 22 Aug 2006 10:25:53 +0200, Gunnar wrote:

> Prøv at kikke her: http://www.adaptec.com/en-US/support/USB/hubs/XHub7plus/

Perfekt ..det var lige den.

Tak for hjælpen

--