Turbine kabinet kølere?
Fra : Vega

Dato : 20-08-06 21:24

Hej.

Jeg har engang set sådan en turbine kabinet køler, hvor selve "møllen"
ligger vandret. Den skulle monteres ligesom en normal 80mm. blæser, så det
er altså ikke en slotkøler. Den kunne på den måde trække varm luft fra et
gfx kort ud af kabinettet. Jeg mener det var coolermaster eller Aerocool der
lavede dem, men er ikke sikker. Er der en af jer der ved hvor man kan få fat
på sådan en? Har ledt, men uden held.

Håber i ved hvilken jeg tænker på.

Mvh. Vega.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 23-08-06 08:02

> [...]
> der lavede dem, men er ikke sikker. Er der en af jer der ved hvor man kan
> få fat på sådan en? Har ledt, men uden held.

Er det ikke en radial køler du mener?
http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=127 de blev meget brugt i
de gamle G3'ere.

Stef