Forhandler der har E6400 og et Abit AB9 bo~
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 18-08-06 11:53

Hej har bestilt Intel Core 2 duo E6400 og et abit AB9 board hos shg.
De kan først levere d. 5/9 (cpu d. 31/8).

Er der nogen af jer der kender forhandlere der har begge dele hjemme,
alternativt Asus P5B boardet.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 18-08-06 21:38

u.m.s [3460] wrote:

> Hej har bestilt Intel Core 2 duo E6400 og et abit AB9 board hos shg.
> De kan først levere d. 5/9 (cpu d. 31/8).
>
> Er der nogen af jer der kender forhandlere der har begge dele hjemme,
> alternativt Asus P5B boardet.

Midtdata praler med at have Conroe'er på lager.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : JK

Dato : 19-08-06 12:28

On Fri, 18 Aug 2006 12:53:22 +0200, "u.m.s [3460]"
<upiremove@dadlnet.dk> wrote:

>Hej har bestilt Intel Core 2 duo E6400 og et abit AB9 board hos shg.
>De kan først levere d. 5/9 (cpu d. 31/8).
>
>Er der nogen af jer der kender forhandlere der har begge dele hjemme,
>alternativt Asus P5B boardet.

Et alternativ kan være Abit AB9 Pro eller Gigabyte DS3.

mvh

John

Fra : Nicolai

Dato : 19-08-06 18:18

"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> Et alternativ kan være Abit AB9 Pro eller Gigabyte DS3.

Nu går indlægget jo mest på hvem der har det hjemme, og det ser ikke lige ud
til at der er nogen der har Abit AB9 Pro hjemme og heller ikke har haft det
den sidste uge/14 dage, da jeg selv har kigget efter det.

DS3 og DS4 har Compumail så på lager og de kan anbefales, har selv et DS4.

> mvh
>
> John

Nicolai

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 20-08-06 01:34

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det den sidste uge/14 dage, da jeg selv har kigget efter det.
>
> DS3 og DS4 har Compumail så på lager og de kan anbefales, har selv et DS4.

Tak til alle for input. Min E6400 er steget 3-400 i pris siden jeg bestilte
den for et par uger siden hos SHG. Så meget vil jeg ikke give ekstra lige
nu, for ikke at kunne vente et par uger...
Jeg venter til cpu og Abit kortet er i hus. Tilsyneladende er der ikke mange
der har både cpu og bundkort på lager....

Fra : Nicolai

Dato : 20-08-06 02:54

"u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg venter til cpu og Abit kortet er i hus. Tilsyneladende er der ikke
> mange der har både cpu og bundkort på lager....

Nej, jeg måtte også bestille min 4-5 forskellige steder.

Men midtdata har CPU'en og Compumail har Gigabyte DS4 bundkortet, hvilket
også er et rigtigt lækkert et, med silent pipe og sli.

Nicolai

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 20-08-06 10:19

> "u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg måtte også bestille min 4-5 forskellige steder.

Det var mange steder. Men sådan er det jo en gang imellem.

> Men midtdata har CPU'en og Compumail har Gigabyte DS4 bundkortet, hvilket
> også er et rigtigt lækkert et, med silent pipe og sli.

Ja jeg læste lidt på DS4 kortet. Det ser meget lækkert ud.