24-pins stik fra PSU til 20 pins stik i bu~
Fra : Thomas Antonsen

Dato : 15-08-06 19:48

Hej,

Jeg er ved at købe ny strømforsyning til min PC. Den jeg kigger på har 24
pins stik til bundkort (plus separat 4 pins), men mit bundkort har det ældre
20-pins stik. Vil det virke sammen, under den forudsætning, der er plads til
de 4 overflødige ben ved siden af stikket i bundkortet?

VH Thomas

Fra : Hans

Dato : 15-08-06 20:26

Thomas Antonsen wrote:
> [...]
> har det ældre 20-pins stik. Vil det virke sammen, under den
> forudsætning, der er plads til de 4 overflødige ben ved siden af
Ja.

Hans

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 15-08-06 20:38

Tak - for det kortfattede, men præcise svar

/thomas