Hauppauge HVR-1300 DVB-T og EPG?
Fra : LR

Dato : 14-08-06 20:20

Hejsa

Jeg har et sådan kort i min MCE PC. Jeg leger lidt med DVB-T under alm XP,
og har også fået DR + TV2 igennem. Men med det standard sw der kan findes
til det kort kan man altså ikke meget, så jeg spekulerede på om der er nogen
som har noget EPG kørende med det kort, evt. med det sw som kan ses her:

http://www.alltests.de/hardware/reviews_04/hauppauge_nova_t/wintvnova_t_2.php

Jeg kan ikke lige finde softwaren umiddelbart til download, men måske nogen
har prøvet det sw?

Hvad med teksttv på DVB-T kanalerne, findes der SW til det, som kører på
HVR-1300 kortet?

mvh Lars

It has removed 225 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!