Ikke-fungerende usb-strømskinne?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-08-06 13:29

Vi har et par pcer med usb-styrede strømskinner - i den éne pc der er 5 år
gammel fungerer strømskinnen fint (tænder og slukker sammen med pc'en) men i
den anden pc, der er ½ år gammel (en Fujitsu-Siemens) kan jeg ikke få
skinnen til at slukke - har prøvet i alle 4 usb-udgange..

Prøver jeg med en anden model strømskinne er billedet det samme.

Hvad gør man så?
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-08-06 13:32

Hans Paulin (6310) skrev:

> Hvad gør man så?

Nå, kan se spørgsmålet har været oppe tidligere:

http://kortlink.dk/2whc
Hans

Fra : Henning

Dato : 14-08-06 20:50

Køber et indstikskort til pc'en.
F.eks. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=12199

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-08-06 21:06

Henning skrev:

> Køber et indstikskort til pc'en.
> F.eks. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=12199

Har liiige bestilt dén som Michael Lund Sørensen linkede til
Hans

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-08-06 04:57

Hans Paulin (6310) skrev:

> [...]
> usb-udgange..
> Prøver jeg med en anden model strømskinne er billedet det samme.

www.tersgov.dk/usbskinnepower.jpg

Virker på alle maskiner...

Claus

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-08-06 07:43

Claus Tersgov skrev:

> www.tersgov.dk/usbskinnepower.jpg
>
> Virker på alle maskiner...

Hæ hæ

Har nu fået mit pci-usb-kort i hus til 75,52 kr og det virker fortræffeligt

Men ellers tak for ideen!
Hans

Fra : ttoet

Dato : 21-08-06 20:43

Claus Tersgov wrote:

> www.tersgov.dk/usbskinnepower.jpg
>
> Virker på alle maskiner...

Hej Claus.

Enkelt og elegant . Har du lyst til at uddybe nærmere hvilke ledninger
der loddes sammen, eller skal jeg selv ud og lede i USB specifikationerne?

Thoeger