HP LaserJEt 1600
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-06 14:48

Hej.

Jeg har nu en brother HL-1230 Laserprinter.

Jeg har nu fundet en HP LaserJEt 1600 Farvelaserprinter til kun kr. 1.500,-

Hvad kan siges om denne printer?

Jeg har kigget på HP's side, men det er jo kun kolde facts, jeg vil gerne
høre herinde også

Fra : Esben

Dato : 12-08-06 16:12

"Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse

> Jeg har nu fundet en HP LaserJEt 1600 Farvelaserprinter til kun kr.
> 1.500,-

Det var billigt, hvor er det henne?

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-06 16:27

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> "Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse

> Det var billigt, hvor er det henne?

Netto. Reklamen er lige kommet ind ad døren.

Taget fra reklamen.

"HP Color Laserjet 1600, printer op til 8 sider i minuttet - både i farve og
sort, lydsvag og kompakt, let udskiftning af toner, USB tilslutning, leveres
uden USB kabel for tilslutning til PC, pr. stk. 1.499,-"

Fra : Esben

Dato : 12-08-06 18:29

> Netto. Reklamen er lige kommet ind ad døren.

Det er sgu billigt (men det har jeg jo skrevet). Det er samme printer som
2600n, blot uden netkort og tonerpatronerne der følger med er med halv
kapacitet af dem man normalt vil købe.

--
Esben

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-08-06 22:05

Esben skrev:

> Det er sgu billigt (men det har jeg jo skrevet). Det er samme printer
> som 2600n, blot uden netkort og tonerpatronerne der følger med er med
> halv kapacitet af dem man normalt vil købe.

Ja, printeren er som 2600n, og derfor er tilbuddet reelt set ikke så
vanvittigt godt. 2600n koster ifølge Edbpriser 2.450, og værdien af fire
fulde tonerpatroner alene er knap 1000 kroner ((432+482+482+482)/2).
Derudover kan et netværkskort i printeren være en ganske nyttig sag.

--
Mvh. Peter

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-08-06 20:24

Esben wrote:

> Det er sgu billigt (men det har jeg jo skrevet). Det er samme printer som
> 2600n, blot uden netkort og tonerpatronerne der følger med er med halv
> kapacitet af dem man normalt vil købe.

Ja, farvelasereprinter til den pris er næsten utroligt.

Jeg købte i sidste uge en Minolta 2400W til 1200,- i A-Z, så det kan gøres
billigere Og så påstås det at der er i de medfølgende tonere, er til
1500 print. Med mit forbrug er det det en del år... bare de ikke "tørrer
ud" som i min ink-jet.

--
Mvh. Lars