Hvilken printer
Fra : haga

Dato : 11-08-06 19:12

Hej i gruppen.

Jeg skal til at have udskiftet en HP Diskjet 880C printer
til en anden med ikke så dyre patroner.

Udskrifter er text og foto's.

Hvilken printer kan anbefales?

Hilsen Haga

Fra : Tonni Madsen

Dato : 13-08-06 10:10

Jeg har en canon ip4200 den printer de ondeste billeder, og kan skrive på
cd/dvder, der ser lidt nice ud frem for klisterlabels, og hvad patroner
angår så har jeg købt via qxl til 20kr stykket for kopi, de er uden chip,
som så skal flyttes over fra de originale.
Jeg har ikke fået tømt de originale endnu, så jeg ved ikke om de andre dur,
men det er jeg ikke i tvivl om...
Kan klart anbefale den..

Tonni Madsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-08-06 10:19

Tonni Madsen wrote:
> [...]
> flyttes over fra de originale. Jeg har ikke fået tømt de
> originale endnu, så jeg ved ikke om
> de andre dur, men det er jeg ikke i tvivl om...

Jo - de virker fint, men du vil få nogle problemer med at du ikke
får besked, når patronen er ved at være tom - så det skal du selv
checke en gang imellem.

Men det er vel kun et spørgsmål om tid, før nogen laver en
alternativ chip, der ikke strider mod Canon's rettigheder på den
originale chip.

Jan (der er glad for sin IP4000 med patroner uden chip til under
10 kr )

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : haga

Dato : 13-08-06 12:39

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> [...]
> Med venlig hilsen Jan Vestergaard
> Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
> - men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen

Tak for jeres svar!

Jan, hvor køber du så patroner?

Venlig hilsen Hans