Ny Logitech MX700 kompatibel mus:
Fra : dsh

Dato : 10-08-06 15:10

Hej Alle,

En kammerats scroll-funktion på musen til hans trådløse MX700 Cordless
Desktop er åbenbart gået i stykker (den bliver ved med at scrolle) og
han spørger nu om man kan få en ny mus. Det tyder det desværre ikke på,
men er der nogen der kan opklare om en anden mus kan bruges til samme
sæt -- trådløse station, samt oplader?

På forhånd tak,

Daniel

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 10-08-06 17:24

"dsh" <blackhole@net.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørger nu om man kan få en ny mus. Det tyder det desværre ikke på, men er
> der nogen der kan opklare om en anden mus kan bruges til samme sæt --

Jeg går ud fra det er LX700 sættet du mener? MX700 er en trådløs mus.
Musen i LX700 sættet er mig bekendt en Cordless Click! Plus som kan
købes i løs vægt.

Fra : dsh

Dato : 10-08-06 17:53

> Jeg går ud fra det er LX700 sættet du mener? MX700 er en trådløs mus.
> Musen i LX700 sættet er mig bekendt en Cordless Click! Plus som kan
> købes i løs vægt.

Ok. Det lyder dejligt.
Tak for hjælpen!

Daniel

Fra : Martin Bangsø

Dato : 10-08-06 21:28

On Thu, 10 Aug 2006 16:10:13 +0200, dsh wrote:

> [...]
> han spørger nu om man kan få en ny mus. Det tyder det desværre ikke på,
> men er der nogen der kan opklare om en anden mus kan bruges til samme

Der er 3 eller 5 års garanti på alle Logitech-produkter. Mit gamle
Cordless Desktop MX for Bluetooth døde for en måneds tid siden, og det
var to år gammelt. Ringede til Logitech og fortalte dem hvad der var
galt, opgav serienummet fra mus og tastatur, og en uge efter modtog
jeg et MX3000 sæt kvit og frit! DET er kundeservice!

Hvis de så bare kunne lade være med at bytte om på tastaturlayoutet i
tide og utide og lave en ordentlig SetPoint ville alt være fint ;) -
men det er en enden historie.

--
Martin Bangsø - husk at fjerne "SLET" når du svarer