Et godt tilbud på en komplet/samlet ny PC
Fra : Doe

Dato : 09-08-06 09:24

For en kammerat søger jeg én af de to følgende konfigurationer - begge til
omkring 5-7.000 kroner. Maskinen skal primært bruges til office brug men nok
også nogle 3D spil men dog ikke de mest krævende spil.

En stationær PC med:
Min. 2,8GHz CPU (eller noget duo)
Min. 80GB harddisk
1024MB RAM
17-19" monitor med 1280x1024 (eller også wide)
"Rigtigt" grafikkort (ikke med delt RAM)

En laptop med:
Min. 60GB harddisk (7200 RPM)
1024MB RAM
14-15" monitor med 1280x1024 (eller wide)
"Rigtigt" grafikkort (ikke med delt RAM)
Min. b/g trådløst netværk

Det ér måske et lidt skrabet budget (til laptop) men er det muligt at finde
noget?

Hvilke steder vil I anbefale at kigge, hvor man får en god/solid computer
uden at det nødvendigvis behøver være det billigste skrammel der ikke
virker?

Fra : Hagar

Dato : 09-08-06 11:19

"Doe" <jonh@doe.xyz> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilke steder vil I anbefale at kigge, hvor man får en god/solid computer
> uden at det nødvendigvis behøver være det billigste skrammel der ikke

Her kan der konfigureres som det lyster en, og prisen bliver opdateret hele
tiden.
http://www.shag.dk/

Hagar

Fra : Doe

Dato : 09-08-06 12:36

> Her kan der konfigureres som det lyster en, og prisen bliver opdateret
> hele tiden.
> http://www.shag.dk/

Men det er ikke specielt billigt, 8430 kroner for det billigste komplette
system.

Fra : Hagar

Dato : 09-08-06 13:16

> Men det er ikke specielt billigt, 8430 kroner for det billigste komplette
> system.

Så kan du kigge her http://shortlink.co.uk/amo

Hagar

Fra : Doe

Dato : 09-08-06 14:10

> Så kan du kigge her http://shortlink.co.uk/amo

Ahh ja - EDBPriser... dem havde jeg helt overset. De har jo også samlede
systemer. Tak.