Høj hyle tone
Fra : Frylle

Dato : 08-08-06 22:05

Hej.. her for nylig er jeg begyndt at opleve at nå jeg scroller med
musen(specielt på net sider) så kommer der en høj hyletone fra
computeren(inde fra selve kabinetet)
og jeg oplever det også når jeg loader en bane i et speciel spil(prey)

nogen der ved hvad dette kan skyldes

Frylle

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-06 23:44

"Frylle" <Frylle@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> computeren(inde fra selve kabinetet)
> og jeg oplever det også når jeg loader en bane i et speciel spil(prey)

Hvis vi taler om en tone som kan beskrives som høj-frekvent, så jeg kender
jeg det som en lettere defekt strømforsyning og/eller grafikkort -
sidstnævnte kan også være driver-relateret.

mvh
///M