USB øverførsel
Fra : Peter

Dato : 07-08-06 15:43

Hej

Jeg har problemer med at overføre billeder fra mit digitalkamera til
computeren via medfølgende kabel og USB i Win XP. Problemet er bare, at jeg
kun kan
overføre billederne enkeltvis ellers får jeg beskeden: "Der er ikke
tilstrækkelig ledig hukommelse". Der er ingen problemer med for lidt
hukommelse i øvrigt da jeg har 640 MB hukommelse, hvilket burde være nok. En
kortlæser vil selvfølgelig kunne løse problemet mht. SD-kortet i kameraet,
men ikke når det gælder kamaraets interne hukommelse.

Hvad kan der være galt?
Chipset, USB drivere eller andet?

Har oplevet det samme problem på en andens computer, hvilket vi fik løst,
problemet er bare, at jeg ikke kan huske, hvad vi gjorde, for at løse
problemet.

Der må helt sikkert være andre, som har haft det samme problem.

Mvh Peter

Fra : Holst

Dato : 07-08-06 15:51

Peter wrote:

> Har oplevet det samme problem på en andens computer, hvilket vi fik løst,
> problemet er bare, at jeg ikke kan huske, hvad vi gjorde, for at løse
> problemet.

Måske skulle du spørge ham den anden om det. Måske husker han det.

Og så burde du måske også komme med nogle flere oplysninger, hvis du vil
have hjælp her.

Fra : Peter

Dato : 08-08-06 20:43

Systemer, hvor problemet opstod:

Dell Dimension 4500, P4 FSB400 2,0 GHz
640 MB RAM
Digital kamera Kodak CX6330

Har også oplevet samme problem med en byg selv computer med følgende:

Abit IC7 bundkort, P4 FSB800 2,8GHz
512 MB RAM
Canon camera (Kan ikke huske modellen)

På denne computer frøs XP, så genstart var nødvendig.

Har prøvet at opdatere BIOS, USB drivere og chipset/bundkort drivere, men
uden held...