USB-kortlæser
Fra : Ole Schov

Dato : 04-08-06 09:25

Hej jeg har et problem med at få kortlæseren til at virke.
Har en billig kineser fra Kvickly som har virket, når jeg brugte den
til mit kort til mobilen fik jeg pludselig at vide at USB-enhed blev
ikke genkendt og så kunne jeg heller ikke læse andre kort. jeg prøvede
lidt af hvert uden resultat, købte et nyt igen til ca 100 kr. og får
samme besked. Skal man købe et af bedre kvalitet? Køre med XP
Mediacenter.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen Ole

Fra : Lomito

Dato : 04-08-06 20:12

"Ole Schov (slet E1WZY)" <ole.schov@E1WZYprivat.dk> wrote in message
> [...]
> lidt af hvert uden resultat, købte et nyt igen til ca 100 kr. og får
> samme besked. Skal man købe et af bedre kvalitet? Køre med XP

Har lidt samme problem, har lige købt et 4gb sd kort, hvilken kort-læser
skal man købe for at være sikker på at den duer med et 4gb sd kort?

Lomito

Fra : Anders Pedersen

Dato : 05-08-06 00:13

Den 04.08.2006 kl. 10:25:07 skrev Ole Schov <ole.schov@E1WZYprivat.dk>:

> [...]
> lidt af hvert uden resultat, købte et nyt igen til ca 100 kr. og får
> samme besked. Skal man købe et af bedre kvalitet? Køre med XP

Jeg har flere fået samme meddelse uden jeg ved hvorfor den kommer
i dette med en usb 1.1 hub som sidder på usb 2.0 hub.
Har bare løst det med at flytte usb 1.1 hubben til en anden post på usb
2.0 hubben
og så virker det.

Men har du prøvet at fjerne alle usb enherder i enhedshåndtering og lade
windows finde dem på ny

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen