Router i Aldi?
Fra : Henning Lund

Dato : 03-08-06 14:40

Nogen som kender den router som aldi har liggende i hylderne,
jeg kender ikke navnet på den, men så at den havde indbygget 4
port switch.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : analog fotografen

Dato : 03-08-06 23:20

hvis det er den til 200 kr, er det en Topcom WBR 604

Mvh

Per

Fra : Henning Lund

Dato : 03-08-06 22:24

analog fotografen wrote:
> hvis det er den til 200 kr, er det en Topcom WBR 604

Ja det koster den, er det noget som er anbefalesværdigt?

Fra : analog fotografen

Dato : 04-08-06 11:44

Ja det koster den, er det noget som er anbefalesværdigt?

Den var nem og tilslutte, og jeg har ellers ikke nogen problemer med det,
det eneste der måske er lidt ringe, kan være en mangelfuld brugsanvisning
for os, der ikke ved så meget om hvordan en firewall skal indstilles.

Men det har jeg så i dk.edb.sikkerhed spurgt om, har dog ikke fået et svar
endnu. Men der kan sikkert findes manueller om det på nettet et sted. Som
kan printes ud.

Per

Fra : Henning Lund

Dato : 04-08-06 12:12

analog fotografen wrote:

> [...]
> fået et svar endnu. Men der kan sikkert findes manueller om
> det på nettet et sted. Som kan printes ud.

Ok tak for svarene.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-08-06 00:34

analog fotografen skrev:

> [...]
>
> Men det har jeg så i dk.edb.sikkerhed spurgt om, har dog ikke fået et
> svar endnu. Men der kan sikkert findes manueller om det på nettet et

Hvad er der galt med den, der følger med?

Hvorfor printer du ikke den ud?

Claus

Fra : analog fotografen

Dato : 04-08-06 11:45

Det er jo i Aldi, der har man en måneds returret, og 200 kr kan vel næppe
vælte de flestes budget, så køb den, pak den forsigtigt ud, prøv den og hvis
ikke det er sagen, så aflever den igen

Per

Fra : jk

Dato : 04-08-06 18:27

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> wrote in message
> Nogen som kender den router som aldi har liggende i hylderne, jeg kender
> ikke navnet på den, men så at den havde indbygget 4 port switch.

kender ikke den nævnte router, men har købt Kamera, DVD afspiller i Aldi, og
hver gang har jeg returneret det igen og fået pengene tilbagebetalt. Begge
gange ganske enkelt fordi det sku' være så godt og så var det faktisk skidt
(rigtig skidt endda).

/JK

Fra : analog fotografen

Dato : 05-08-06 13:37
Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-08-06 00:34

Henning Lund skrev:

> Nogen som kender den router som aldi har liggende i hylderne,
> jeg kender ikke navnet på den, men så at den havde indbygget 4
> port switch.

Ja, det gør jeg. Det er en Topcom alias Dlink 104. Jeg har tre af dem
kørende (topcom), og de kører fortrinligt. De kører 27/7 til mine servere.
Har aldrig haft problemer med dem, så jeg kan kun anbefale dem.

Claus

Fra : Henning Lund

Dato : 09-08-06 09:21

Claus Tersgov wrote:
> [...]
> af dem kørende (topcom), og de kører fortrinligt. De kører
> 27/7 til mine servere. Har aldrig haft problemer med dem, så

Takker

Fra : Nick

Dato : 09-08-06 16:41

"Claus Tersgov" skrev i en meddelelse...
> De kører 27/7 til mine servere.

27/7? Imponerende...

/Nick

Fra : Jens