Driver til HP Deskjet 691C
Fra : Andy

Dato : 01-08-06 07:12

Hej allesammen,

jeg har en lille udfordring med en gamel printer som er bleven købt i
Aldi flere år tilbage. Det er en HP Deskjet 691C og udfrodringen er at
jeg ikke kan finde den på HP's website.
Den rigtige udfrodring er at jeg har behov for en aktuelt driver til
den printer og efter jeg ikke kan finde printern, kan jeg heller ikke
downloade en driver.
Har I erfaring med om jeg kan bruge en Driver til en HP Deskjet 692c?

OS er WinXP.

Tak for hjælpen
Andy

Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-08-06 09:51

Andy skrev:

> [...]
> downloade en driver.
> Har I erfaring med om jeg kan bruge en Driver til en HP Deskjet 692c?

XP har en driver til den printer indbygget, så det burde slet ikke være
nødvendigt at hente en fra hp's side.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : T.

Dato : 01-08-06 21:44

"Andy" <nierhaus@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Andy

Prøv at se her på denne side her, jeg stillede et ? i søndags i denne gruppe
her, og der var en der hjalp mig med det link her.
Og nu virker den scanner som jeg havde problem med.
http://www.softpedia.com/

Hilsen

Fra : Hans

Dato : 01-08-06 23:26

"T." <norling@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> downloade en driver.
> Har I erfaring med om jeg kan bruge en Driver til en HP Deskjet 692c?

Driveren til 691C er indbygget i WXP...