Blæser til bundkort
Fra : jane

Dato : 31-07-06 16:18

På mit "Abit NF7-S 2,0 sockel A" bundkort er den lille blæser der sider på
bundkortet begyndt at sætte ud. Jeg har ledt efter en ny på edb-priser, men
syntes ikke jeg kan finde nogen, kan man ikke købe sådan en ny en og sætte
på?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 17:13

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men
> syntes ikke jeg kan finde nogen, kan man ikke købe sådan en ny en og sætte

Du kan sætte en passiv køleprofil, som den i linket på
og derved slippe for blæserstøjen.

/Bent

Fra : Max Rotvel

Dato : 31-07-06 19:06

On Mon, 31 Jul 2006 18:13:29 +0200, Bent Eriksen <"bbe[AT]tdcadsl[DOT]dk">
wrote:

> Du kan sætte en passiv køleprofil, som den i linket på
> og derved slippe for blæserstøjen.
>
> /Bent

Ditto til hvad Bent siger , har selv en sådan installeret på mit NF-7
og det fungerer fint.

Vær dog opmærksom at den vil kollidere med en cpukøler af denne type:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=203064. Det er dog muligt at
'klippe' i Zalman køler med en bidetang, så med lidt tålmodighed kan man
godt justere den så de passer sammen.

Venlig hilsen
--
/Max - rotvel SNABELA gmail PUNKTUM com

Fra : jane

Dato : 02-08-06 16:27

"Max Rotvel" <this.address@is.invalid> wrote in
news.tdke700rnl651a@trixie:

> [...]
> 'klippe' i Zalman køler med en bidetang, så med lidt tålmodighed kan
> man godt justere den så de passer sammen.

Jeg syntes den ser stor ud, og jeg kan nok ikke finde ud af at monter
en sådan :(

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Olesen

Dato : 02-08-06 16:44

> Jeg syntes den ser stor ud, og jeg kan nok ikke finde ud af at monter
> en sådan :(

Den er lige så let at montere, som en blæser.

Fra : jane

Dato : 03-08-06 15:35

"Olesen" <olesen_99@FJERNmighotmail.com> wrote in news:44d0c851$0$150
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Den er lige så let at montere, som en blæser.

Ja men alligevel, nu har jeg givet blæseren et sprøjt olie, så i
øjeblikket køre den, men hvorlænge ved jeg ikke, men den hyler vel igen
hvis den stopper.

--
Venlig hilsen
Jane