Hvor kan jeg købe en af de fysiske "små" p~
Fra : Magnus

Dato : 29-07-06 20:05

Jeg vil udskifte mit 10 år hightower kabinet med en af de små PC'ere som
ikke fylder så meget at have under bordet.

Men hvor kan man på nettet specieldesigne sådan en maskine når jeg skal
genbruge min harddisk, dvd-drev og hvad der ellers kan bruges.

/Magnus

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-07-06 21:32

Magnus wrote:

> Men hvor kan man på nettet specieldesigne sådan en maskine når jeg
> skal genbruge min harddisk, dvd-drev og hvad der ellers kan bruges.

www.midtdata.dk

mvh
Henning

Fra : Hagar

Dato : 29-07-06 21:47

"Magnus" <arnason_fjern@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvor kan man på nettet specieldesigne sådan en maskine når jeg skal
> genbruge min harddisk, dvd-drev og hvad der ellers kan bruges.

http://www.shag.dk/

Hagar

Fra : BJ Denmark

Dato : 01-08-06 09:00

Magnus wrote:
> Men hvor kan man på nettet specieldesigne sådan en maskine når jeg
> skal genbruge min harddisk, dvd-drev og hvad der ellers kan bruges.

Som regel kun kabinet og bundkort, og derfra og frem en saml-selv løsning:

http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=123

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.