Ny strømfosyning...men..
Fra : Thomsen

Dato : 23-07-06 12:33

Hej
Havde en maskine som pludselig gik helt død.
Intet skete når jeg prøvede at tænde.
Købte ny strømforsyning og nu tænder alt, men....
ingen kontakt med skærmen.
Hvad f... kan det være?

mvh Ole

Fra : Thomsen

Dato : 23-07-06 12:49

"Thomsen" <time@wwwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Havde en maskine som pludselig gik helt død.
> Intet skete når jeg prøvede at tænde.
> Købte ny strømforsyning og nu tænder alt, men....

Proppede nye batterier i det trådløse tastatur.
Så kom billedet.

mvh Ole

Fra : Olesen

Dato : 23-07-06 14:03

> Proppede nye batterier i det trådløse tastatur.
> Så kom billedet.

Hehe, ja det er da logisk....

Fra : Hagar

Dato : 23-07-06 14:32

> Hehe, ja det er da logisk....

Det er godt nok nogle underlige problemer man kommer ud for, som umiddelbart
ikke har noget med hinanden at gøre. Jeg fik for kort tid siden et nyt
grafikkort, det gik i konflikt med agp soklen, kunne jeg læse et sted, så
noget var galt, og retur med det, fik en ommer, samme problem. Jeg gav så
ikke op, og slog forskellige sager fra og pillede hardware fra i stor stil.
Det viste sig at det var onboard lan den var gal med, så nu har jeg et lan
kort i min pci port og alt kører

Hagar