Win XP Pro finder ikke ny hardware
Fra : Erik Greve

Dato : 22-07-06 20:46

Hej i gruppen

Jeg har lige fået en trådløs og batteriløs mus, der kører på en plade,
der har USB forbindelse.

På min stationære PC virker den fint, der bliver fundet og installeret
ny hardware, og med få justeringer er alt i orden.

På min Acer Travelmate kan jeg ikke få den til at fungere.
Der bliver IKKE fundet ny hardware - og de beskrevne justeringer
hjælper ikke. Det er ærgerligt, for det var på den bærbare, jeg gerne
ville bruge den.

Hvor kan problemet ligge ? Og hvad gør jeg ?

Tak for hjælp på forhånd.

Venlig hilsen
Erik

Fra : Johnn Nekman

Dato : 23-07-06 06:09

On Sat, 22 Jul 2006 21:46:17 +0200, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk>
wrote:

>Jeg har lige fået en trådløs og batteriløs mus, der kører på en plade,
>der har USB forbindelse.
Mærke & model navn ville hjælpe

> [...]
>ville bruge den.
>
>Hvor kan problemet ligge ? Og hvad gør jeg ?
Kan det tænkes at pladen trækker mere strøm en usb porten på din
bærbare kan levere? Hvis du har en usb hub med strømforsyning, så kan
du prøve at sætte den imellem.
Johnn

Fra : Erik Greve

Dato : 23-07-06 06:33

"Johnn Nekman" <my@mail.private> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kan det tænkes at pladen trækker mere strøm en usb porten på din
> bærbare kan levere? Hvis du har en usb hub med strømforsyning, så kan

Ja, det var jo en mulighed, der sidder en hub med strømforsyning på
min stationære, jeg prøver at sætte den imellem.
Tak for tippet.
Venlig hilsen
Erik

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 23-07-06 19:09

"Johnn Nekman" <my@mail.private> skrev i en meddelelse news:sv06c2h62rgf9mgqd8iq0acvd2p0broru5@4ax.com...

> Mærke & model navn ville hjælpe

Jeg ved godt det ikke har noget med dit problem at gøre, men
det virker som en usmart løsning til lige netop en bærbar at
skulle medbringe musemåtte også ..... tilmed med ledning ...