"PeterS" <nomail> skrev i en meddelelse
news:44c23511$0$3463$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Aksel wrote:
>> Der er da en god service.
>
> Ja, men der er en del firmaer der benytter sig af den metode, så SHG er
> ikke ene om det.
>
> MVH Peter
>
Jeg har oplevet det modsatte (dårlig service):
her følger korrespondancen pr. email:
hej shg,
Jeg har netop modtaget en pakke med
en Linksys wrt54gs købt on-line den 29.5.06 på faktura nr nnnn.
Inden købet kontaktede jeg SHG salgsafdelingen på telefon, for at sikre mig
at det var en Linksys wrt54gs med 8MB ram idet jeg skal teste noget dd-wrt
software.
Sælgeren kunne ikke fortælle hvor meget ram der var i wrt54gs, men
forsikrede mig om at det ikke var en model 5 som jeg ved kun har 2mb.
Nu efter modtagelsen af pakken kan jeg i bunden af wrt54gs se at det er en
model 5.1 hvorfor jeg antager at den kun har 2mb ram!
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skulle have gjort anderledes for at sikre mig
at det var en fuldt bestykket 8mb ram udgave jeg købte - model nummeret
fremgår ikke af on-line annoncen!
mvh xxxx
svaret fra SHG 14. juni 2006:
Hej
Tak for din mail. Jeg har også svært ved at sige, hvad mere du skulle have
gjort. Jeg beklager mange gange, og sagen er taget op internt
Med venlig hilsen/Bästa hälsningar/Kind Regards.
Thomas Falborg
Behøver jeg at sige at jeg siden intet har hørt fra SHG - jeg ved godt jeg
havde 14 dages returret, men jeg troede at jeg handlede med et seriøst
firma, som behandlede kunderne på en ordentlig måde - ikke som i dette
tilfælde - så har skiftet leverandør
Torben