/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
God service SHG
Fra : Aksel


Dato : 22-07-06 10:58

Mail modtaget i dag fra PC leverandør:


I sammenhæng med opfølgning på din ordre xxxxx købt d. 21.08.04 ved shg.dk
A/S,
ønsker vi at gøre dig opmærksom på, at du har 30 dage tilbage af den
lovpligtige 24 måneders reklamationsret*.

På ordren fik du leveret følgende:


Varenr Vare Navn Antal
---------- ------------------------------------------- -----
820056 NorthQ NQ4001, 400 ATX PSU, 17db 1
740577 LG DVD GDR-8163BB, White, Bulk 1
000099 Betalingskort Gebyr 1
---------- ------------------------------------------- -----

Ordretotal incl. moms: 551,13

Vi beder dig hurtigst muligt, hvis der er fejl på et produkt, at få sendt
produktet ind
på en reklamationssag - der kan oprettes en reklamationssag på vores
hjemmeside under
Support / Reklamation / Opret.

Du skal også være mere end velkommen til at kontakte os på enten telefon 87
34 22 01
eller mail: support@shg.dk.

Vi gør i den sammenhæng opmærksom på, at denne mail kun er baseret på
salgsrelateret
data, hvorfor vi ikke kan se om du tidligere har reklameret på ovenstående
ordre. Er det tilfældet, beklager vi ulejligheden.


Med venlig hilsen og ønsket om en god dag

Supportafdelingen
shg.dk A/S
Michael Drewsens Vej 22
8270 Højbjerg
Telefon: 87 34 22 00
Website: http://www.shg.dk

* shg.dk A/S gør venligst opmærksom på, at dette ikke er gældende for
erhvervskunder,
hvor reklamationsretten strækker sig over 12 måneder.

Der er da en god service.

Hilsen Aksel



 
 
Ukendt (22-07-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-07-06 15:24

Aksel wrote:
> Der er da en god service.

Ja, men der er en del firmaer der benytter sig af den metode, så SHG er ikke
ene om det.

MVH Peter



Torben Jensen (22-07-2006)
Kommentar
Fra : Torben Jensen


Dato : 22-07-06 18:54


"PeterS" <nomail> skrev i en meddelelse
news:44c23511$0$3463$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Aksel wrote:
>> Der er da en god service.
>
> Ja, men der er en del firmaer der benytter sig af den metode, så SHG er
> ikke ene om det.
>
> MVH Peter
>
Jeg har oplevet det modsatte (dårlig service):
her følger korrespondancen pr. email:

hej shg,
Jeg har netop modtaget en pakke med

en Linksys wrt54gs købt on-line den 29.5.06 på faktura nr nnnn.
Inden købet kontaktede jeg SHG salgsafdelingen på telefon, for at sikre mig
at det var en Linksys wrt54gs med 8MB ram idet jeg skal teste noget dd-wrt
software.

Sælgeren kunne ikke fortælle hvor meget ram der var i wrt54gs, men
forsikrede mig om at det ikke var en model 5 som jeg ved kun har 2mb.

Nu efter modtagelsen af pakken kan jeg i bunden af wrt54gs se at det er en
model 5.1 hvorfor jeg antager at den kun har 2mb ram!

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skulle have gjort anderledes for at sikre mig
at det var en fuldt bestykket 8mb ram udgave jeg købte - model nummeret
fremgår ikke af on-line annoncen!


mvh xxxx

svaret fra SHG 14. juni 2006:

Hej


Tak for din mail. Jeg har også svært ved at sige, hvad mere du skulle have
gjort. Jeg beklager mange gange, og sagen er taget op internt


Med venlig hilsen/Bästa hälsningar/Kind Regards.

Thomas Falborg



Behøver jeg at sige at jeg siden intet har hørt fra SHG - jeg ved godt jeg
havde 14 dages returret, men jeg troede at jeg handlede med et seriøst
firma, som behandlede kunderne på en ordentlig måde - ikke som i dette
tilfælde - så har skiftet leverandør

Torben





Hauge (22-07-2006)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 22-07-06 19:43

Torben Jensen wrote:
> Behøver jeg at sige at jeg siden intet har hørt fra SHG

Nej

> - jeg ved godt jeg
> havde 14 dages returret, men jeg troede at jeg handlede med et seriøst
> firma, som behandlede kunderne på en ordentlig måde

På hvilken måde er du blevet dårligt behandlet? Skulle de have sendt 80
flasker dyr rødvin til dig pga. en lille fejl?

> - ikke som i dette
> tilfælde - så har skiftet leverandør

Tjaeh.. Hvis det er hvad der skal til for at du tuder over en
leverandør, så kommer du til at skifte ret ofte i fremtiden.

/Hauge

--
For at verificere afsenderen af dette indlæg kan du klikke her:
<http://newscheck.smart-tech.dk/20060722184257@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Mogens (22-07-2006)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 22-07-06 21:21

On Sat, 22 Jul 2006 19:54:01 +0200, "Torben Jensen"
<toj@tdcadsl.invalid.dk> wrote:

>Behøver jeg at sige at jeg siden intet har hørt fra SHG - jeg ved godt jeg
>havde 14 dages returret, men jeg troede at jeg handlede med et seriøst
>firma, som behandlede kunderne på en ordentlig måde - ikke som i dette
>tilfælde - så har skiftet leverandør

Sikke da noget klynkeri.

Hvad mere skulle SHG kontakte dig om ? De svarede pænt og
høfligt på din henvendelse, hvoraf det forøvrigt ikke fremgik at
du ønskede at bytte varen.
Du havde 14 dages returret og så er den da ikke længere. At du valgte
IKKE at benytte dig af din 14 dages returret kan SHG da ikke klandres
for. Det må da stå helt for din egen regning.

Du får da svært ved at finde en leverandør der kan leve op til dine
forventninger, for sådan en findes næppe, men god jagt da.

mvh Mogens

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste