Udskiftning af Patroner på Epson Stylus C4~
Fra : Viktor Andersen

Dato : 19-07-06 19:25

Hej,

Et kort, men for mig problematisk spørgsmål lige nu.

Jeg kan ikke mere få min Epson printer til at parkere slæden med patroner
midt for, således at jeg kan udskifte og indsætte nye patroner.

Hvad kan jeg gøre for at undgå med vold at presse den så meget frem, at jeg
kan skifte?

Vil det hjælpe at geninstallere printer driveren, eller har I andre meget
bedre og velkvalificerede råd - udover at skiften den ud, hvad der ikke er
umiddelbart foranstående, idet jeg ellers er vældig godt tilfreds med den?

Viktor

Fra : Anders Pedersen

Dato : 19-07-06 20:49

Den 19.07.2006 kl. 20:24:43 skrev Viktor Andersen <virgilante@sol.dk>:

> [...]
> midt for, således at jeg kan udskifte og indsætte nye patroner.
>
> Hvad kan jeg gøre for at undgå med vold at presse den så meget frem, at
Selve blækslæden må kører i et bånd
det bånd må du kører i midten med håndkraft.

Jeg har med ledt fået gjort det med Lexmark printere.
Du skal selvfølgelig passe på ikke at ødelægge noget
en grov metode er at skille printeren og samle den igen
det nemmeste ville være at købe en ny printer afhænger af
om du har garanti tilbage på den du har nu.

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Viktor Andersen

Dato : 23-07-06 20:36

Tak for svaret Anders,

Jeg tror, jeg vil prøve at forcere den frem i midterstilling, så jeg kan
udskifte patronen derfra. Garantien er som altid lige udløbet, inden
problemerne opstår.

Hilsen
Viktor

news.tcyby7sxk69jru@anders...

Fra : Edmund

Dato : 24-07-06 07:16

Viktor Andersen wrote:
> Tak for svaret Anders,
>
> Jeg tror, jeg vil prøve at forcere den frem i midterstilling, så jeg
> kan udskifte patronen derfra.

Kan du ikke få patronen til at køre, med f.eks test eller renseprogram,
og så slukke for strømen i det rette øjeblik.

Har parkering virket før.
På min gamle Epson skulle man trykke på en af knapperne i 5 sek.
--
Mvh Edmund

Fra : Viktor Andersen

Dato : 28-07-06 20:10