Sandberg Nightcam bliver vor varmt?
Fra : jj92_2

Dato : 10-07-06 22:21

Hej

Jeg har lige købt et Sandberg Nightcam (USB) - og det virker fedt -
men kameraet bliver meget varmt på huset (for varmt til at røre) og
så stryger hele nightcam ideen, fordi varmeudviklingen fra huset
forstyrrer IR-dioderne.

Andre som har samme problem?

Mvh

JJ

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-07-06 11:24

"jj92_2" <jj92_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men kameraet bliver meget varmt på huset (for varmt til at røre) og
> så stryger hele nightcam ideen, fordi varmeudviklingen fra huset

Hejsa

Jeg har også sådan et fint cam, men det bliver overhovedet ikke varmt.
Mit gæt er at du har fået et med en defekt, send det tilbage og få et nyt.

Mvh
Benjamin

Fra : jj92_2

Dato : 19-07-06 23:31

Du har ret og uret.

Kameraet er et af de bedste webcams jeg har haft. Hvis det ikke var for
varmeproblemet.

Byttede det første som blev varmt. Det næste blev også varmt.
Returnerede det.

I butikken virkede det uden problemer. Har selv prøvet det på
forskellige computere - og der blev det varmt på dem alle :(