TV-out via USB 2.0?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 10-07-06 20:39

Hej,
jeg har fået mig en laptop som ikke har tv-out - egentlig skal jeg heller
ikke bruge tv-out ret tit, men når det lige kommer over mig kunne det
egentlig være rart nok at have.

Kan man få en adapter til USB som giver maskinen tv-out? (Jeg ved godt man
kan få grabberkort til USB som både har ind- og udgang, men hvis man kan
undgå at betale for grabberdelen vil jeg gerne det

På forhånd tak
/flemming

Fra : Brian

Dato : 13-07-06 14:53

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej,
> jeg har fået mig en laptop som ikke har tv-out - egentlig skal jeg heller
> ikke bruge tv-out ret tit, men når det lige kommer over mig kunne det
> egentlig være rart nok at have.

Har du VGA? Så kan du få en konverter fra VGA til S-video/Composite

Fra : Flemming Joensson

Dato : 13-07-06 19:26

"Brian" <Suzuki@cool.dk> wrote in

> Har du VGA? Så kan du få en konverter fra VGA til S-video/Composite

Tak for tippet - jeg fik det samme tip i den gruppe jeg egentlig skulle
have sendt mit indlæg til, nemlig news://dk.edb.hardware.baerbar.

Jeg havde sendt en cancel article for denne besked til serveren minuttet
efter jeg havde sendt til denne gruppe, men det lykkedes så ikke for mig :-
/.

Under alle omstændigheder tak for hjælpen. Og også "tak" til dem der har
været så "venlige" at maile mig med den rette gruppe. :)

/flemming