HP P1000
Fra : Jens

Dato : 08-07-06 17:16

Hej

Min printer er begyndt at opføre sig underligt, og vil ikke printe

Den skriver i displayet "color cartriate not compatible"

Skønt den aldrig har fået nogen nye.

Hvad er der galt nogen byd ?+

Venligst

Jens

Fra : Henning

Dato : 08-07-06 17:34

On Sat, 8 Jul 2006 18:15:49 +0200, "Jens"
<001lionx@privat.dk(fjern001)> wrote:

>Hej
>
>Min printer er begyndt at opføre sig underligt, og vil ikke printe

Start med at fortælle hvilken printer

Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 08-07-06 18:29

> Start med at fortælle hvilken printer

ja, det står sådan set i emnelinien, jeg har selv en P1000, og hvordan du
har kunnet undgå at skifte patroner er mig en gåde, min har da nogle år på
benene.

Så du må jo sætte den til et eller andet der ude for dens formåen, eller der
er en eller anden der har sat kopipatron i, uden din viden i følge det du
selv skriver

VH
/Carsten

Fra : Jens

Dato : 08-07-06 18:44

Hej

Jeg flytte for et parår siden, dengang blev den pakket ned, og er så lige
kommet frem igen, købte et sæt patroner hos billig media.

Men på tros af det er der stadig ingen held, de org har max skrevet 20
sider.

Printerne er en HP P1000

Venligst

Jens