ØK Aktier
Fra : *DBJ*

Dato : 22-06-01 09:49

Jeg er blevet tilbudt at købe 4 øk aktier.
Det er papiraktier pålydene 1000,-
UDSTEDT D.25/4-1912
er de noget værd i dag?
eller er de udgået?

Mvh.
Dennis Jensen

Fra : Jens Byrgesen Jensen

Dato : 22-06-01 13:43

Hej DBJ.
Hvis det er de almindelige aktier, kan du se på tekst tv kursen hver dag.
Aktier handles gennem f.eks banken.
Hilsen Jens

Fra : *DBJ*

Dato : 25-06-01 09:53

Er det ikke muligt at undersøge om de er aktive, på nettet?

Mvh.
DBJ

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 25-06-01 10:22

"*DBJ*" <dolph@jubiichat.dk> writes:
> Er det ikke muligt at undersøge om de er aktive, på nettet?

Mon ikke ØK kan hjælpe dig?

http://www.eastasiatic.com/base/invest/invinfo.htm
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 25-06-01 22:04

Du skal tage aktierne med ned i en bank og få dem undersøgt om de kan
konverteres til elektronikken på VP.

De fysiske aktier kan ikke leveres ved en handel via en børsmægler.

I handelsmæssig henseende er de således ikke noget værd før de er overført
til VP.

Fra : *DBJ*

Dato : 26-06-01 08:49

Er det ikke sikkert at de kan konverteres?
Hvad så med det afkast der ikke er hævet?

Mvh.
DBJ

Fra : alexbo

Dato : 26-06-01 10:21

*DBJ* <dolph@jubiichat.dk> skrev

> Er det ikke sikkert at de kan konverteres?
> Hvad så med det afkast der ikke er hævet?

Du finder kun ud af det ved at spørge enten ØK eller din bank.
Her tror jeg du kan spørge til du bliver blå i hovedet, eller en af os
andre spørger for dig.
Hvis du ikke kan komme væk fra PCén så prøv

www.eac.dk
eac@eac.dk
tlf. 35254300
fax 35254313