Faste OG Flydende Tabeller/Celler
Fra : Anders Dam

Dato : 22-06-01 09:50

Jeg kæmper en strid kamp m.flg:

Ex:

Tabel med 3 rækker:
De to yderste skal være faste på 115 px
Den midterste flydende på den resterende
plads, ingen margener..

Eller :

3 tabeller ved siden af hinanden
hvor to bliver på 115 px
Hvordan opretter jeg tabeller
ved siden af hinanden måske?

Begynder at overveje frames
men er slemt nervøs for det
ikke gør det nemmere..

(argh!)

Gode råd?!

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 22-06-01 10:14

"Anders Dam" <muzelic7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tabel med 3 rækker:
> De to yderste skal være faste på 115 px
> Den midterste flydende på den resterende

Mogens

--
Svend-bent Index http://www.svend-bent.dk/
Software Shopping 255.000 varenr. http://www.svend-bent.dk/shop/

Fra : jopa

Dato : 22-06-01 10:28

Anders Dam skrev bla...
> Tabel med 3 rækker:
> De to yderste skal være faste på 115 px
> Den midterste flydende på den resterende
> plads, ingen margener..

Prøv denne her. Da jeg ikke ved hvordan du gør i FrontPage kan du kopiere
koden og sætte den ind i HTML visning eller via Notepad.

<head>
<title>tabeller</title>

</head>

marginheight="0">

--
jopa

www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 22-06-01 11:16

Ups! var lige hurtig nok havde smidt 100% i midtertabellen
Denne skulle være bedre
Du kan så sætte border til 0 hvis du ikke vil have dem synlige.

<head>
<title>tabeller</title>

</head>

marginheight="0">