Svømme med delfiner og spækhuggere.
Fra : Stefanie

Dato : 22-09-06 15:07

Kære gruppe.
Jeg snakkede med en bekendt en dag, jeg fortalte at vi snakkede om at tage
et eller andet sted hen næste år hvor vi kunne komme ud og svømme med
delfiner.
Hun sagde at vi helt sikkert skulle tae til Florida, der var et sted - hun
nævnte vidst en da navnet - hvor man både kunne svømme med delfiner og
spækhuggere.
Kender nogle herinde mon stedet, og navnet?

På forhånd tak.
De venligste hilsner
Stefanie

Fra : Eivind

Dato : 22-09-06 17:38

> [...]
>spækhuggere.
>Kender nogle herinde mon stedet, og navnet?

Der er flere steder - Kig her
http://www.dolphins.dk/FloriBah.htm

Fra : Thomas

Dato : 22-09-06 18:27

Du kan svømme med spækhuggere i Tysfjorden, Norge fra nu og frem.
Har set der tilbydes snorkling i overfladen fra små gummibåde. Lidt
googling finder nok siden.

Thomas

Fra : Plys

Dato : 22-09-06 18:28

"Stefanie" <ingenmail@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spækhuggere.
> Kender nogle herinde mon stedet, og navnet?

Hejsa

Hvis der ikke skal være spækhuggere med og hvis det ikke behøver at være i
Florida.
Så er der også dette sted på Malta
http://www.holiday-malta.com/mediterraneo/

Jeg har selv været der, jeg svømmede godt nok ikke, men det var kun fordi
jeg på dette tidspunkt var på størrelse med en spækhugger.
Til sommer skal vi der ned igen, og der skal jeg helt sikkert svømme med
dem.

Pris ca. 700 kr

Fra : Mike Mike

Dato : 22-09-06 21:00

Her er et godt udgangspunkt:
http://www.hawkscay.com/floridakeys/activities.html

Der er flere steder "in the florida keys" og jeg har ogsaa set det paa
Bahamas omkring byen Nassau.

Fra : Krumme

Dato : 07-10-06 16:37

Hvad med at lægge lidt spænding ind i det. Sydafrika - svøm med Great white
shark!