Fra Glistrup-psykologi til Freud-psykologi~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-09-06 18:33

Fra Glistrup-psykologi til Freud-psykologi.

Skønt Glistrup ofte kan komme med antisemitiske udfald mod fx
amerikansk jødelobby og anser de fleste cand.psyck'er for "sekteriske"
så har han stor respekt for Sigmund Freuds analyser af menneskesindet,
fortrængninger , projektioner og sublimationer.

Men han undgår selv sådanne fremmedord, når han forklarer den
behandlerskabte vækst i psykoser, som han henfører til forurettethed
og rethaveriskhed - altså bondefornuft snarere end vidtløftigheder.

Når han argumenterer for det sunde ved censur-afskaffelse vedr racisme
og injurier, så bruger han gammeldanske mundheld om at "der skal skarp
lud til skurvede hoveder" vedr., at muslimers integration står og
falder med, at de ikke pakkes ind i vat, men udsættes for dansk
frisprog og ikke straks kan søge ly bag §266b. Fri debat hærder, og
ord sårer ikke, og det man ikke dør af, bliver man ofte stærkere af.

Fra : Per Hagemann

Dato : 21-09-06 19:59

> [...]
> straks kan søge ly bag §266b. Fri debat hærder, og ord sårer ikke, og det
> man ikke dør af, bliver man ofte stærkere af.

Jeg tror ikke på at Glistrup har talt om skrap lud til skurvede hoveder med
henblik på at forbedre integrationen af muhamedanere.

Glistrup er foregangsmand med at katogorisere muhamedanere som umulige at
assimilere blandt danskerne, og selv hvis nogle af dem kunne integreres,
ville det være et hasarderet eksperiment at vove sig ud i.

Fra : @

Dato : 21-09-06 20:02

On Thu, 21 Sep 2006 20:59:06 +0200, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>Glistrup er foregangsmand med at katogorisere muhamedanere som umulige at
>assimilere blandt danskerne, og selv hvis nogle af dem kunne integreres,
>ville det være et hasarderet eksperiment at vove sig ud i.

og igen engang har M. Glistrup ret i hvad han siger
det er sådan en iriterende vane den mand har

--
De, der påstår at have en alvidende gud i ryggen,
gør i praksis sig selv til gud.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-06 00:23

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> umulige at assimilere blandt danskerne, og selv hvis nogle af dem
> kunne integreres, ville det være et hasarderet eksperiment at vove

Assimilere er at gøre LIG MED
hvor integrere snarere er at få til at passe ind en niche i
markedsøkonomi så sameksisens er muli

Man påstår at Naser Khader med sin "Jeg elsker Grundtvig og Hal Kock"
snak er en assimileret eftersnakker.

Hvis Glistrup kunne udvise een muhamedaner, ville det være netop Naser
Khader, der giver danskere falsk tryghed om at lidt undervisning kan
gøre de fremmede til sådanne vennesæle nikkeduker, dvs Naser Khader
giver falsk tryghed

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-09-06 00:50

Bo Warming wrote:
> [...]
> Khader, der giver danskere falsk tryghed om at lidt undervisning kan
> gøre de fremmede til sådanne vennesæle nikkeduker, dvs Naser Khader

Det er klart at Naser må være en trussel for enhver med islamofobi,
enhver kan da se at han bare venter på at han er blevet statsminister,
så han kan få afskaffet grundloven, demokratiet og få indført sharia.

Sjovt nok virker det også som om han er en trussel for visse
ekstreme muslimer, mon ikke de er blevet indviet i planen?

Eller skulle dem med islamofobi ikke indse at det faktisk er
muligt at integrere muslimer i danmark, og at det aldrig lykkes
dem at få smidt de 200000 danskere der er muslimer ud?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Per Hagemann

Dato : 22-09-06 12:51

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er klart at Naser må være en trussel for enhver med islamofobi,
> enhver kan da se at han bare venter på at han er blevet statsminister,
> så han kan få afskaffet grundloven, demokratiet og få indført sharia.

Efter grundigt at have studeret Khaders bog: khader.dk, havde Glistrup
følgende udsagn om oppurtunisten Khader:

"... vi må simpelthen gå ud fra at de er fundamentalister alle til
hobe. Der er ikke noget som helst grundlag for at frikende en eneste
af dem der er der og sige: Nej, han er det nok ikke, for næh, hr.
Khader er sådant et pænt menneske eller hvem det er man nu har med at
gøre.
Det sagde man også da de tyske handelsrejsende i slutningen af marts
1940 drog ud på D'Angleterre, og så den 9 april om morgenen kom ud i
generalsuniformer med maskingeværer, og alle de københavnske
grossererfruer der havde set, her har vi vel nok en vidunderlig
svigersøn i denne handelsrejsende nede fra Berlin til at gifte vor
datter til. De fik sig nogle lange næser.
Og på præcis samme måde så bliver altså danskerne taget ved næsen i
meget meget stort tal i øjeblikket, og det er på den måde det
fungerer."

"Hvis der kommer en til mig og siger: Glistrup, du har fødselsdag i
morgen, så vi vil fra den danske stat forære dig at du kan finde en
eneste muhamedaner som du kan blive af med i Danmark, hvem vil du så
udvise?
Så vil jeg sige: Naser Khader. For han har alle forudsætninger for at
blive Gau-leiter i Gau-Dänemark. Han er så fyldt med ambitioner og
selvglæde. Du kan også kalde det mindreværdskomplekser eller hvad du
vil kalde det. Så han så ganske klart vil sælge sin gamle bedstemor
for at få et elefantridderkors."

(udtalelser ved møde om Muhamedanerfrit Danmark i Odense 2 okt. 2001)

> Sjovt nok virker det også som om han er en trussel for visse
> ekstreme muslimer, mon ikke de er blevet indviet i planen?

I de sidste år har Khader øjensynligt vurderet at den bedste mulighed for at
komme til magten under hans aktive karriere er at undsige sin egen baggrund
og være det som skoleborgmester Jens Johansen i sin tid beskyldte Khader
for; en kokosnød, mørk udenpå og hvid indeni.

> Eller skulle dem med islamofobi ikke indse at det faktisk er
> muligt at integrere muslimer i danmark, og at det aldrig lykkes
> dem at få smidt de 200000 danskere der er muslimer ud?

Vi mangler historiske eksempler på at en sådan integration mellem
muhamedanere og vantro har ført til andet end muhamedansk magtovertagelse og
deraf følgende despoti mod dimmierne.

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-09-06 19:36

Per Hagemann wrote:
> [...]
> selvglæde. Du kan også kalde det mindreværdskomplekser eller hvad du
> vil kalde det. Så han så ganske klart vil sælge sin gamle bedstemor

Det er klart at det må være angst fremkaldende for en modstader
af integration at se en velintegreret muslim.
Tænk hvis danskerne fandt ud af at der er muslimer der
tror på demokrati?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-06 23:59

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Det er klart at det må være angst fremkaldende for en modstader
> af integration at se en velintegreret muslim.
> Tænk hvis danskerne fandt ud af at der er muslimer der
> tror på demokrati?

At Naser Khader er en skadelig hykler fremgår af at han altid har
stemt imod ytrinsfrihed, stem FOR §266b-cnsuren

Han er radikal og vigtigste mål er at fremme folkevandringen.
Demokrati elsker han ikke som andet end et mål til at få troesfæller
frem til dominans.

Dette er spørgsmål om at være SAGLIGT ANALYSERENE og gå i Glistrups
fodspor som den første advarer

Du ved ikke hvad angst er. Frygt er noget andet. Læs Kierkegård og om
fobier og OCD. Påvis logik-brist et af mine indlæg.

En psykiatri-overlæge diagnosticerede psykose hos Glistrup uden at
have mødt ham og udstillede derved sit fag som stalinistisk OVERTRO og
ANTIVIDENSKAB. Når fornuft ikke have, så optræder så barnlig
mudderkast.

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 16:16

Bo Warming wrote:
> At Naser Khader er en skadelig hykler fremgår af at han altid har stemt
> imod ytrinsfrihed, stem FOR §266b-cnsuren

I så fald må et stort flertal af folketinget også være hyklere,
for de taler alle for ytringsfrihed, men de stemmer for 266b.

Jeg synes også man skulle afskaffe 266b. Man kan ikke forbyde
folk at mene det de mener eller forbyde dem at sige det de mener.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 23-09-06 18:01

On Sat, 23 Sep 2006 17:15:50 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>I så fald må et stort flertal af folketinget også være hyklere,
>for de taler alle for ytringsfrihed, men de stemmer for 266b.

netop og det er hykleri

ytringsfrihed består nemlig i at man selv skal være klar til at tåle
det utålelige andre ytrer

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 18:36

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> netop og det er hykleri
>
> ytringsfrihed består nemlig i at man selv skal være klar til at tåle
> det utålelige andre ytrer

Og - jeg er sikker på at Naser er helligkriger og imod at muslimer må
kritiseres - han ønsker stop for fri debat

Fra : Patruljen

Dato : 24-09-06 03:02

Bertel Brander skrev:

> Der er vel ikke noget overraskende i den historie?
> Jeg går ud fra at den venter en domstol på hende
> i tyskland, denne kan så finde ud af om hun er
> skyldig eller ikke.
>
> At den skulle kunne bruges som argument for at smide
> 200000 danskere ud af Danmark har jeg svært ved at se.

Nja. Det var ikke et argument for. At sende muslimer ud af landet. Det
var et eksempel på, at det lader sig gøre, at sende mennesker retur.

Best Regards bruun

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-06 01:36

Bo Warming wrote:

> [...]
> Khader, der giver danskere falsk tryghed om at lidt undervisning kan
> gøre de fremmede til sådanne vennesæle nikkeduker, dvs Naser Khader

Naser Khader har synlig - gjort nogle forhold, som er svære at
ignorere. Der er ikke megen opbakning blandt danske muslimer til
foreningen. En anden sag er, at et kvindeligt bestyrelsesmedlem, har
måtte trække sig tilbage pgs trusler og spytklatter.
Sendt fra andre muslimer i nabokvarteret.

Det faktum at manden konstant må have livvagter fra det danske politi,
er vanskeligt at ignorere. Det er næppe fordi Bo Warming eller Dansk
front er agressive.
Men fordi landsmænd og med - troende stræber efter at komme Khader
til livs.

Det er kun et par dage siden, livvagterne tilbageviste en gruppe 2.G
ere, som gik til angreb midt i Københavns trafik. Havde nogen et håb
om et positivt bidrag til integrationen, er de nok blevet slemt
skuffet.

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-06 04:44

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Bo Warming wrote:

> [...]

ere, som gik til angreb midt i Københavns trafik. Havde nogen et håb
om et positivt bidrag til integrationen, er de nok blevet slemt

Jeg havde lang venskabelig snak med Naser kort fra min bopæl ved
forrige valgkam, og han beklagede at jeg ikke havde kunne få min
advokat til at indkalde ham til §266b-retssag hvor jeg dømtes for
racisme, men Naser ville gerne have gentaget som vidne sin
TV-2-udalelse om at ungmuslimer bør udsætes for dansk frisprog og kun
derved kan integreres.
Glistrup anbefalede dette, men min beskikkede advokat var min
modstander - og især da han siden bevidst hindrede anke ved at
indlevere for sent til Procesbevilgingsnævnet

Fornylig gjorde 2G-erne henrettelsestegn med finger mod halsen, men
uskadeliggjordes af bodyguardsne

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-06 02:03

Bertel Brander wrote:

> Det er klart at Naser må være en trussel for enhver med islamofobi,
> enhver kan da se at han bare venter på at han er blevet statsminister,
> så han kan få afskaffet grundloven, demokratiet og få indført sharia.

Kære Bertel. Din teori er tynd, inden du kommer igang. For det
første. Led Bo Warming af " islamofobi " boede han næppe på Bjelkes
Alle. Mr. Warming kunne næppe kikke ud af vinduet, uden at få
alvorlige angstanfald nærmende sig panikangst, åndenød etc.

Gardinerne er ikke trukket ned på Bjelkes Alle. Og Mr. Warming færdes
omkring på Nørrebro regelmæssigt. Handler ind og nyder sin bydels
tilbud, som nogen af os andre.

Jeg kan tiltider undre mig over Bo Warmings ytringer i relation til, at
manden synligt befinder sig midt på Nørrebro. Det er ikke enhver som
turde gøre det stunt efter
End ikke i 14 dage. Jeg har arbejdet med indvandrerer, på forskellige
døgninstitutioner.
Og har lært værdien i at være anonym i min bydel. Alle pædagoger
etc. fra den boldgade har hemmeligt nummer. Det er ikke bare en
tilfældighed.

> Sjovt nok virker det også som om han er en trussel for visse
> ekstreme muslimer, mon ikke de er blevet indviet i planen?

Gab..

> Eller skulle dem med islamofobi ikke indse at det faktisk er
> muligt at integrere muslimer i danmark, og at det aldrig lykkes
> dem at få smidt de 200000 danskere der er muslimer ud?

Ja. klokken er sent. Der blev jeg lige træt, da. Gaab. Godnat.

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-06 05:14

Bertel Brander wrote:

> [...]

Kære Bertel. Din teori er tynd, inden du kommer igang. For det
første. Led Bo Warming af " islamofobi " boede han næppe på Bjelkes

BW: Da jeg i juli satte VI ELSKER ISRAEL skilt op, meterstort på mit
tag, lavet af fluorescerende cyklamen og citrongul plast, sagde min
familie at nu blev jeg slået ihjel.
Men jeg er tidligere stammer, ekspert i medynk, og ved at man angriber
kun en akademiker-landsbytossse med hætte på eller anonymt om natten.
Idag har lokalavisen artikel af mig, hvor jeg nævner at den
kriminalassistent Jeppe Christensen, der er sat på sagen om de 50
rudeknusninger i mit hus, har rost at jeg har brugt titusinder af
kroner på polycarbonat-plast på alle vinduer, så ny kejtede
fuldemands-mordforsøg med brosten er umulige
Ungdomshusets talsmand har skriftlig svaret, at de erkender trusler om
tæsk mod mig, hvis de kan se mig passerende "deres" hus
Det er en udfordring af denne departementschefsøn at turde svare mig
skriftligt, og den mail er afgørende for at pressen dækker deres
voldspsykopati, som jeg ellers ikke kunne bevise.
Anarkistisk holdning betyder at talsmanden mener at der ikke er
kollektivt ansvar for, at nogen finder der fornuftigt at true med tæsk
for at betræde offentlig vejbane nær dem. Det er OK at individer
truer, når de "finder det fornuftigt" , skriver han!

Politi er deres venner, men mit usoignerede PippiLangstrømpe ansigt
spionerende på deres baghave minder dem om, at de ikke har styr på
deres show mht etik og logik.
De ville gerne være mere pippilangstrømpede end mig, men de er
uniformerede og middelmådige
"I har et game kørende" siger helt korrekt min private
kriminalassistent Jeppe Christensen - og han har dermed en
undskyldning for ikke at gøre så meget for at beskytte Noriko og mig
og mine lejere, som Rikke Hvilshøjs villas beboere, hvor kun
tingsskade har været forsøgt.
Lokalavisens leder ugen før påstod at ungerens beboer havde stoppet
hærværk mod naboer og deres TrekronerFort-erobring var fredelig,
humoristisk, sympatisk - og dagen efter brændte de affaldskontainere,
hvad de også har gjort ved mit hus.
Journalisternes besværgelser om at deres christianit-agtige kæledægger
er flinke, bliver modbevist af at jeg og andre får det værste frem i
de usikre nittebeklædte voldsmænd
Faderhusets udstillen af autonomes sande jeg er dyr men uovertruffen
gavnlig for vort land.
De ledes af en skinger pornofjendsk snerpe, som jeg har marcheret
sammen med (Ikke Moses, men Ruth Evertsen), men deres instinkter er
gode

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-09-06 19:16

Patruljen wrote:

> [...]
>
> Jeg kan tiltider undre mig over Bo Warmings ytringer i relation til, at
> manden synligt befinder sig midt på Nørrebro. Det er ikke enhver som

Det viser vel ikke at Bo ikke har islamofobi, måske er han
masochist?

> Gab..

Jeg synes at det er interessant at ekstremister på begge sider
er modstandere af integration.

Er sandheden så kedelig?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-06 23:46

> Det viser vel ikke at Bo ikke har islamofobi, måske er han
> masochist?

Fobi er en sygelig irrationel ANGST-reaktion

Jeg kan lide at bo centralt og kombinerer det med at studere
fremtidens Danmark og analysere lovbrud fx muslim-forbundsfællernes,
de autonomes.

> Jeg synes at det er interessant at ekstremister på begge sider
> er modstandere af integration.

Fortæl om hvor muslimer nogensinde er blevet integreret.

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 00:06

Bo Warming wrote:

> Fortæl om hvor muslimer nogensinde er blevet integreret.

Jeg skrev i et andet indlæg i denne tråd:

"At smide 4% af et lands befolkning ud, hvornår har man set et
land gøre det?

At integrere muslimer i Danmark er et meget mere farbar vej
end at smide dem ud, uanset om der ingen lande findes hvor
det er lykkedes at integrere kristne/muslimer/...

Der er naturligvis nogle på begge sider der ikke ønsker
integration, men jeg er sikker på at de kan lære hvis de
vil.
Og jeg synes stadig at det er interessant at der findes
danskere der ikke VIL integration, ikke fordi de ikke
mener at det er en mulighed men fordi de ikke ønsker det. "

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : GB

Dato : 23-09-06 11:14

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:45146c67$0$13972
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> At integrere muslimer i Danmark er et meget mere farbar vej
> end at smide dem ud, uanset om der ingen lande findes hvor
> det er lykkedes at integrere kristne/muslimer/...

Du spiser også suppe med en te-si, kan jeg forstå.

GB

Fra : Per Hagemann

Dato : 23-09-06 13:55

> "At smide 4% af et lands befolkning ud, hvornår har man set et
> land gøre det?

Eksempelvis Østpreussen 1945, hvor russerne fordrev det tyske
befolkningsflertal. I vore dage kan nævnes Kosovo, hvor albanerne har fået
chikaneret næsten alle serbere væk.

Et problem ved fordrivning af dem alle herfra er at der findes en
koranbefalet pligt til at kæmpe for at beholde de landområder, som de
opfatter som deres egne. En begravelsesplads kan sagtens være grundlag nok
for at Danmark nu opfattes som muhamedansk område.

Her er en gammel nyhed, der viser at andre rationelt tænkende påtænker
udvisning/hjemsendelse af muhamedanere:

/Ritzau/ - 16:10 - 7. jan. 2003

Den indiske regering vil deportere flere end 20 millioner
bangladeshere, som opholder sig ulovligt i Indien og som ifølge
indenrigsministeriet i New Delhi udgør en sikkerhedsrisiko.

Det sagde en talsmand for det indiske indenrigsministerium i dag.

Beslutningen blev truffet på en møde mellem politichefer,
efterretningschefer og ledende indenrigspolitiske embedsmænd. Målet
er, at de 20 millioner bangladeshere skal sendes tilbage til
Bangladesh mellem april og juni.

»Tilstedeværelsen af et stort antal ulovlige indvandrere, især fra
Bangladesh, udgør en trussel mod den indre sikkerhed i Indien og skal
håndteres med stor alvor, hed det i en erklæring fra
indenrigsministeriet.

Ministeriet gav ingen konkrete oplysninger om, hvordan indvandrere fra
Bangladesh udgør en sikkerhedsrisiko for Indien.

Indiske efterretningstjenester har gennem nogen tid beskyldt illegale
indvandrere fra Bangladesh, hvor af de fleste er muslimer, for at begå
kriminelle handlinger og for at arbejde for Pakistans
efterretningstjeneste i den hensigt at skabe uro i Indien.

> [...]
> danskere der ikke VIL integration, ikke fordi de ikke
> mener at det er en mulighed men fordi de ikke ønsker det. "

Forsøget med integration blev gjort i forbindelse med den spanske
inkvisition. Med skrappe metoder prøvede man at gøre jøderne og maurerne til
loyale medborgere, men at det var fejlslagent erkendtes da Spanien langt
senere deporterede alle muhamedanere i landet.

Her nogle eksempler indsamlet af mig for et par år siden på hvordan
muhamedanere som under den spanske inkvisition forsøger at indsmigre sig i
fjendeland ved brug af tvetunget dobbeltspil:
B.T. 25. november 2004, 1. sektion, side 6

B.T. afslører V-folketingskandidat Tariq Sundoo i dobbeltspil.
Integrationsminister Bertel Haarders yndlings-indvandrer opfordrer i
skjul muslimer til arrangerede ægteskaber

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel:aid=232847

Dansk muslim tilfreds med filmskabers død

Den fremtrædende danske muslim Omar Shah udtrykker på en lukket
internetdebat sin tilfredshed med mordet på den kontroversielle,
hollandske filmmand Theo Van Gogh. Van Gogh blev myrdet i tirsdags på
åben gade i Amsterdam. Det hollandske politi har anholdt en gruppe
ekstremistiske muslimer i forbindelse med drabet.
Omar Shah, der blandt andet er kendt fra Kristeligt Dagblads debatsider,
skriver i en lukket mailingliste med 300 medlemmer: "Synd for ham (Van
Gogh) at han ikke længere kan nyde sit perverse kunstværk eller rettere
Alhamdullilah (gudskelov) og må Allah swt (den ophøjede) give hans
"morder" sabr" (tålmodighed i hårde tider). Paranteserne er redaktionens
forklaringer.

Omar Shahs indlæg møder skarp kritik fra flere sider.

- Direkte afskyelige og usmagelige formuleringer. Omar Shah ved udmærket
godt, at det ikke er i orden at skyde folk, siger dr.phil Jørgen Bæk
Simonsen, der er ekspert i islam i Danmark, og som også har set udsagnet
på mailinglisten.

Baber Baig, der er medlem af den moderate forening, Muslimer i Dialog,
har også set udtalelsen og forstår godt, hvis folk misforstår den som en
accept af mordet på Van Gogh, der er kendt for sine provokerende
udtalelser om blandt andre muslimer. Van Goghs seneste film handler om
tvangsægteskaber og viser blandt andet en nøgen kvinde i en gennemsigtig
version af den traditionelle muslimske dragt, chador'en, som bæres af
nogle muslimske kvinder for at dække hele kroppen og håret. Under
dragten var hendes nøgne krop tatoveret med korancitater.

- Helt generelt mener jeg ikke, at drab kan retfærdiggøres. Og mordet på
Theo Van Gogh gavner bestemt ikke muslimer, siger Baber Baig.

Omar Shah beklager, at hans indlæg på internettet kan opfattes som en
støtte til drabet på Van Gogh.

Pia Kjærsgaards ugebrev

- mandag den 22. november 2004

De muslimske demokrater

"Det var en pigeaften, så stemningen var enormt fjantet. En af os havde
ligefrem klædt sig ud som heks med pukkelryg og lang næse, så det virkede
helt malplaceret at diskutere noget så alvorligt som mordet på Theo van
Gogh".

Sådan lyder det nu forhenværende socialdemokratiske byrådsmedlem i Herlev,
Fatima Shahs forklaring på, at hun for åbent tv kom for skade at blåstemple
mordet på den hollandske filminstruktør Theo van Gogh. Hovsa, den smuttede;
men det var den gode stemnings skyld...

Da det gik op for Fatima Shah, at hun havde trådt i spinaten, forsøgte hun
så at bortforklare. Først handlede det om, at steningen skulle forstås i
metaforisk - billedlig - forstand og så var anliggendet om ægteskaber "bare"
hendes egen personlige holdning, som om det var fuldkommen ligegyldigt, at
kvinden rent personligt gik ind for, at danske kristne mænd og kvinder ikke
var gode nok til at blive gift med muslimer. Et synspunkt som nok hvis det
var kommet med omvendt fortegn fra en dansk mand havde givet venstrefløjen
anledning til at spy galde i flere dage.

Hvis det da så bare kun var Fatima Shah, det handlede om. Men flere
politikere med muslimsk baggrund har vist sig at have samme synspunkter. Den
blåøjede stifter af foreningen "Kritiske Muslimer", den radikale Sherin
Khankan, nægtede således at skrive under på en resolution, der fordømte
sharia-lovgivningen. Det kunne den "kritiske" muslimske kvinde ikke, fordi
hun så ville have taget afstand fra sin religion.

Minhaj ul-Quran-folkene Mona Sheikh, Babar Baig og Tanwir Ahmed mente heller
ikke, der var noget til hinder for, at de opretholdt medlemskab af Minhaj
ul-Quran, der går ind for håndsafhugning, stening og dødsstraf samtidig med,
at de var medlemmer af Det Radikale Venstre.

Tanwir Ahmed sidder i dag i borgerrepræsentationen for De Radikale og
spreder sine mullah-inspirerede holdninger ved enhver lejlighed. Mona Sheikh
og Sherin Khankan er belønnet for deres menneskesyn med et medlemskab af den
radikale hovedbestyrelse.

I begyndelsen af april måned år 2000, gjorde Wallait Khan det samme - blot
til
fordel for Venstre. ... Om Wallait Khan's gæld - til SF (og andre). ...
www.sfkbh.dk/old/debatter/debatter_2000_04.html

Fra:/arcana (marsilup...@kangoroo.gov)
Emne:SF-valgkamp...
Original Format
Nyhedsgruppe:dk.politik
Dato:2001-11-08 00:47:55 PST

Der er opstået mystik om en historie, som SFs kandidat til Folketinget,
Kamal Qureshi, søndag aften fortalte til to TV-kanaler.

Qureshi fortalte, hvordan hans ven blev udsat for vold, mens han natten til
lørdag hjalp Qureshi og en anden ven med at hænge valgplakater op på
Københavns Rådhusplads.

Men flere kilder har over for B.T. efterfølgende sået tvivl om, hvorvidt
episoden overhovedet har fundet sted.

http://www.bt.dk/Tema.pl?aid=75452&fid=100034141

Nyhedsbrev fra Den Danske Forening

28. februar 2003

Overvågningsindustrien

Den islamiske forbindelse
POEM tæller blandt sine medlemmer Foreningen af Muslimske Studerende
(FASM; nu IFF, Islamisk Info og Foredrag) samt Organisationen af
Pakistanske Studerende og Akademikere (OPSA). FASM ledes af en i
pressen ofte omtalte imam, tyrkeren Fatih Alev, der bl.a. beskrives
som "garant for, at ingen i det muslimske miljø i Danmark fører dialog
med jøderne." Fatih Alev er næstformand i Muslimernes
Landsorganisation, hvis formand er den danske konvertit, imam Abdul
Walid Pedersen. Muslimernes Landsorganisation går ind for stening til
døde for utroskab. Fatih Alev har udtalt, at "Muslimerne har en drøm
om at leve i et islamisk samfund. Den drøm skal nok gå i opfyldelse i
Danmark." Gennem Fatih Alev har Muslimernes Landsorganisation en
forbindelse til Milli Görös, en frontorganisation for det islamistiske
Refah-parti som er forbudt i sit hjemland, Tyrkiet, og af Den
Europæiske Menneskerettighedsdomstol i Strasbourg.

OPSA ledes af Nadeem Farooq, prominent medlem af Det Radikale Venstre.
En tidligere formand hedder Tanvir Sharif. Han er medlem af
borgerrepræsentationen i København for Det Radikale Venstre og har tæt
kontakt til Hizb-ut-Tahrir - en organisation som for nylig blev dømt
for antisemitiske dødstrusler. Andre pakistanere i partiet er Affra
Khallash, Tanvir Ahmed, Babar Baig og Mona Sheikh. De er alle
medlemmer af Muslim Youth League (MYL), der i Danmark også kalder sig
Unge Muslimers Sammenslutning. MYL er en frontorganisation for Minhaj
ul-Quran.

MYL/ Minhaj ul-Quran har nær forbindelse til bl.a. Det Islamiske
Trossamfund, hvis imam, araberen Ahmed Abu-Laban, støttede op om
terrororganisationen al-Qaedas terrorangreb på World Trade Center d.
11. september 2001. Abu-Laban har om dens arabiske leder udtalt, at "
Jeg ser bin Laden som et godt menneske". Abu-Laban havde gennem mange
år tæt kontakt til araberen Abdul Aziz Wahhab, en torturbøddel i
tjetjensk sold, samt til araberen Talat Kassem, der som helligkriger
forsvandt under krigen i Bosnien. I 1990 inviterede Det Islamiske
Trossamfund araberen Omar Abdul Rahman på besøg. Han blev senere dømt
som planlægger af det første terrorangreb på World Trade Center
(1993).

M. Kasler

PRESSEMEDDELELSE:
København den 23. April

Vedrørende artikel i BT den 22. April skrevet af Birgit Eskholm

RE: Fanatiske muslimer infiltrerer det Radikale Venstre

Indledningsvis må vi understrege at vi i foreningen Idara Minhaj Ul Quran
er forundret og uforstående overfor den omtale vores forening har fået i BT
I igår, siden ingen af de karakteristika der er nævnt i artiklen indgår i
foreningens formål, tværtom!

Argumenter for at vi er en fundamentalistisk bevægelse ses ikke at være det
der fylder spalteplads i artiklen, hvor har avisen disse fejlagtige
oplysninger fra??

Det er injurierende at stemple vores demokratiske forening for
fundamentalistisk og foretaler for idealer der går imod demokratiet, når
netop demokrati og menneskerettigheder er det der ligger øverst på vores
prioritetsliste.

Med venlig hilsen

"De udspekulerede konspiratoriske aktivister"!

Næstformand Idara minhaj Ul Quran ( "Koranens vej")

Babar Baig TLF 23209988, Email. Babar_b...@hotmail.com www.myldk.com

Politiken juni 2001

Lighed for alle!

Af Sameena Basharat, forkvinde for VISION - den om lighed

Ahmadiyya-muslimer er et forfulgt religiøst mindretal i
Pakistan. Det religiøse overhoved for Minhaj ul-Quran, som de tre radikale
muslimer er sat i forbindelse med, Tahir ul-Qadri, var i begyndelsen af
1980'erne
med til at definere ahmadiyya-muslimer som en ikke islamisk religiøs
minoritet. I sin bog "Islam and Christianity" (s. 16-17) skriver han, at det
er enhver muslims pligt at dræbe ahmadiyya-muslimer. Dette forklarer også
bevægelsens deltagelse i forfølgelserne af ahmadiyya-muslimer gennem de
sidste årtier, forfølgelser som yderligere bekræftes af Amnesty
Internationals rapport for år 2000 og 2001.

I dag må ahmadiyya-muslimer ikke offentligt bekende deres tro,
ikke kalde til bøn fra minareterne og heller ikke gøre brug af den islamiske
hilsen, Asslamu Alaikum, som betyder "fred være med jer"! Dette er blot
nogle af de love, der i dag gælder i Pakistan. Konsekvensen af de nævnte
lovovertrædelser varierer fra 1-10 års fængsel ...

Mange unge ahmadiyya-muslimer tør ikke at sige, at de er
ahmadiyya-muslimer - hverken i skolerne af frygt for, at det kan have
indflydelse på deres karakter, eller i erhvervslivet af frygt for at miste
deres job.

Sådan er forholdene i Pakistan i dag, men det afgørende
spørgsmål i en dansk kontekst er, om de tre radikale muslimer har de samme
holdninger som Minhaj ul-Quran mht. diskrimination af anderledes-tænkende
muslimer. I Danmark er der en del eksempler på diskriminering af
ahmadiyya-muslimer i form af udelukkelse fra foreninger og projekter - med
eller uden religiøse formål. Desuden afholdes der i Danmark årligt
arrangementer blandt pakistanere, der direkte fordømmer ahmadiyya-bevægelsen
og opfordrer til anti-ahmadiyya aktivitet; og derfor er det absolut relevant
også at høre, hvad andre muslimske politikere - Wallait Khan, Hamid
el-Mousti, Mazhar Hussain og andre - mener om anderledes-tænkende muslimer.

http://www.jp.dk/login?url=indland/artikel:aid=2660950

Lederen af den institution, som i det seneste år har været mest aktiv i
debatten om dansk udlændingepolitik, har en dobbeltrolle.

Centerleder for Dokumentations- og Rådgivningscenter om Racediskrimination,
DRC, cand.jur. Niels-Erik Hansen, sidder ikke alene som leder af centeret.

Han er samtidig ansat som advokatfuldmægtig hos det private firma,
Provinsadvokaterne - som DRC direkte henviser flygtninge og indvandrere til,
hvis de vil føre en retssag.

Det får Advokatrådet til at sætte spørgsmålstegn ved centerets uvildighed.

Debatten BT 2004-10-01

Jeg har mere respekt for ham end for alle løgnhalsene

Når vore politikere skælder voldsomt ud på Slimane Hajd Abderrahmane, fordi
manden er ærlig og har tilladt sig at fortælle, hvad islam står for,
afslører de, at de intet ved om islam og om, hvad der er muslimernes
religiøse pligt i de lande, de er kommet til.

Men det kunne de have fået at vide, hvis de havde læst Koranen - her står
det hele i. Ikke et ondt ord om Slimane, han er en ærlig og regulær mand,
som jeg respekterer langt mere de løgnhalse, der beder ham tie, så danskerne
ikke får sandhedens om islams intentioner at vide for tidligt.

P. Jernholm
Finsensvej 36
Frederiksberg

Muslimsk, tysk kandidat til Europaparlamentet Vural Öger udtaler:

"Det, som Sultan Suleyman påbegyndte med belejringen af Wien i 1683, vil vi
gøre til virkelighed for indbyggerne gennem vore kraftfulde mænd og vore
sunde kvinders fødsler."

Vural Öger opstillede til europaparlamentet for det tyske social-demokrati.
Citatet er fra den største tyrkiske avis i Tyskland, Hürriet, og fra den
tyske avis Hamburger Abendblatt, maj 2004.

Islamist med to stemmer

> [...]

> "Frère Tariq" (Broder Tariq) præsenterer hovedpersonen som en ulv i
> fåreklæder.

> Bag den bløde stemme og et ydre som en smuk ørkenprins skjuler sig i
> virkeligheden en fundamentalistisk muslimsk hærchef, der målrettet
> arbejder på at præge verdslige, demokratiske samfund som det franske i
> mere islamisk retning.
> Med to tunger
> Ramadan har længe været omstridt, og han er flere gange blevet anklaget
> for at tale med én tunge foran et vestligt publikum og med en anden over

Offentliggjort 26. november 2004 22:30 Tip en ven Print-version

Nye toner fra imam
Af LAURITS NANSEN
Han har været kritiseret for udtalelser om, at kvinder, som ikke bærer
tørklæder, selv har en del af skylden, hvis de bliver voldtaget. Fredag
ledte imam Shahid Mehdi bønnen i Det Islamiske Trossamfund. Kvinder har ret
til at klæde sig, som de vil, fastslog han.

JP extra

3 danskboende imamers synspunkter indsamlet af Rolf Slot-Henriksen:

Ahmad Abulaban: Ledende imam i Danmark. Leder for 15.000 muslimske familier
og konvertitter i Danmark.

Udpeget som forhandler med kirkeministeriet og justitsministeriet.

Er kendt for opslag til fordel for hellig krig i Algeriet og støtte til GIA,
terrorbevægelsen, som står for op mod 80.000 mord i Algeriet, hvor man
bruger den islamiske metode at fjerne modstandere ved at skære halsen over
på dem fra øre til øre jævnfør koranens sura 47.5: "Når I (muslimer) da
møder de vantro, så hug deres halse over, og når I så har fået magt over dem
så bind dem fast i bånd" og jævnfør Sura 8.13: "Jeg vil kaste rædsel i
hjerterne på dem, der er vantro, og troende skær deres halse over og hug
deres fingerspidser af. Sådan skal det gå dem, der modsætter sig Allah og
hans profet (Muhammad)". Abulabans moske er netop opkaldt efter 8. Sura!

På spørgsmålet om han fordømmer mordene på udlændinge i Algeriet (munke,
journalister, europæere etc.) svarer han: "De kan ikke forvente et kort svar
på et så indviklet spørgsmål". På spørgsmålet, om det da er godt eller
dårligt at dræbe, svarer han: Måske spreder udlændingene AIDS i Algeriet,
ligesom jøderne spreder AIDS i Egypten" (Jyllands-Posten 21.08.1994)

Asmat Gilani, som er pakistansk imam ved Minhaj-ul-Qurán moskeen (Koranens
vej) i Valby:

"Dansk kultur er ikke god for os. Derfor kommer vore børn her i moskeen og
læser i Koranen og nogle forældre vælger at sende deres børn til Pakistan i
et år, så de kan blive renset i deres tankegang"!

Abdul Wahid Pedersen, konvertit og ledende dansk muslim og imam, næstformand
i islamisk-kristent studiecenter i København.

Spørgsmål til Wahid Petersen i panelsamtalen i KB-hallen "Hvem tror hvad"?
1998: "Vi sidder i et panel, der skal handle om
religionsfrihed-religionslighed, jeg kan ikke forestille mig, at du vil gå
ind for dødsstraf og forfølgelse af folk, som får andre til at skifte
religion...Hertil svarede Wahid Petersen at det var da helt rigtigt, at man
blev dødsdømt, hvis man ville forlade islam. "Som muslim må man være
konsekvent og følge sharialovgivningen...(islamisk lov)".

Spørgsmål: Vor Herre bevare os, vil du have den lov indført i Danmark?".
Wahid Petersen: "Ja, når der bliver flertal af muslimer, så bliver den
indført".

(Præsteforeningens Blad, nr. 33, 1998).

Yderligere citater samlet af Rolf Slot-Henriksen:

Lægen Mazhar Hussein, hovedbestyrelsesmedlem i Det radikale Venstre
formulerer skriftforståelsen sådan: "Juridisk set er jeg dansker, men jeg
ønsker egentlig ikke at være det. Den eneste sikre identitet, jeg har, er,
at jeg er muslim. Jeg er fundamentalist, et dejligt misforstået begreb,
fordi det i Danmark bliver brugt synonymt med fanatikere. Men det betyder,
at Koranen er Guds ord: der er ikke et bogstav eller komma, der er sat
forkert i Koranen. Det mener alle muslimer, og derfor er alle muslimer også
fundamentalister" (JP København 15.6.99). Hussein var indtil 2001 formand
for OPSA (organisationen for Pakistanske Studerende og Akademikere).

Najmi Rafiq, leder af MID (muslim i Danmark).

Om Jihad (Hellig krig), islams erobringer i Mellemøsten og Europa, Spanien,
Portugal, Balkan, Ungarn, ect..

"Prøver man at gå tilbage i islams historie, viser det sig, at de første 9
år...prøvede muslimerne stort set kun at forsvare sig fra fjendtlige
arabiske stammers angreb, siden muslimerne lige havde oprettet deres stat,
og de manglede økonomisk og militær hjælp

til selv at indlede et angreb. Men fra det niende år...startede en periode
af erobringer, som viste sig at indebære en frigørelse af mennesket fra
undertrykkelse, uretfærdighed, had, racisme, nationalisme og andre onder.
Takket være disse erobringer, som var i forsvarssammenhæng, fik mennesket
for første gang i historien mulighed for at følge sin egen indre
overbevisning." (august 1995).

Kommentar fra Per H: Mon Najmi Rafiq er i familie med den konservative
Mohammed Rafiq, som har markedsført sig selv som bekæmper af arrangerede
ægteskaber?

Jamahir F. Abdallah (formand for den danske "Islamic Student Organization):

Til Ekstra Bladet 06-04-1997:

"...vi er stolte af at være muslimer og finder os ikke mere i at blive
hundset med af ikke-troende. Vi er ikke nogens kulier mere...den tid er
forbi...Vi rejser derhen, hvor det passer os, det skal ingen blande sig i.
Muslimerne er frie mennesker, danskere er slaver af druk og mistro til
tilværelsen. At muslimer får flere børn end danskerne, at det sociale system
bliver udnyttet, o.s.v., kan I kun takke jer selv for. Den kloge narrer den
mindre kloge".

Kommentar fra Per H: Dette læserbrev fra Ekstra Bladet, som flere gav udtryk
for måtte være fabrikeret af en provakatør, blev anmeldt til politiet for
brud på Straffelovens §266b, men Rigsadvokat Henning Foged afviste med den
begrundelse at §266b var ment som en mminoritetsbeskyttelse. Forfatteren af
læserbrevet var ægte nok.

Bøger:

POLITIKEN 9. oktober 2003 (citat):
"Den radikale politiker Naser Khader skriver i den nye udgave af sin ellers
roste bestseller 'Ære og skam' af fra to af sine kritikere, stiftspræst,
dr.theol. Lissi Rasmussen og den danske muslimske forfatter Aminah Tønnsen.
De to får ingen kredit for deres 'hjælp' til den udvidede og reviderede
udgave af 'Ære og skam'. De tos bøger nævnes end ikke i litteraturlisten,
der ellers tæller 138 titler."

Her en kortlægning af sufierne i Danmark, som er mest kendt for den
løbeseddel, som fik Moses Hansen og Faderhuset til at foranstalte en
korsfærd på Nørrebro i august 2002. Næsten ingen i medier og på internet
ville tro på at løbesedlen var ægte:

Sufierne i Danmark

Den danske sufibevægelse er repræsenteret gennem deres danske hjemmeside:
www.islamidag.dk. Åndelig leder er sheik Abdalqadir as-Sufi. Deres teologi
er især aggressiv overfor den danske lovgivning, grundloven, kvindesynet,
bankvæsen og samfundsopbygning , som kaldes "det beslavende demokrati", men
aggressionen er ligeså voldsom overfor kristendommen og jøderne. Det drejer
sig om at ødelægge og nedbryde det, som as-Sufi kalder "det judeosekulare
samfund". Tariqah Jihad kæmper for at genindføre kalifatet og sharia
(islamisk lov) ved at "nedbryde hedensk romersk lov, korrumperet af kristne
præster" (underforstået den danske grundlov):

Tariqah-jihad har udsendt et brev til friskoler på Nørrebro om at etablere
et såkaldt "rent muslimsk område på Nørrebro" og forsøge på at genere
danskere ud af området. 2 muslimske politikere påstår, at brevet er en
forfalskning. Men oversættelsesfejlene er af samme art som på hjemmesiden.
"Rene muslimske mænd" kan ikke være i nærheden af "urene danske kvinder".
Derfor bør muslimer tilkæmpe sig deres eget område. Idéen genfindes med
forvanskede ord af filosoffen Nietzsche, der anses for "verdens største
filosof", på deres hjemmeside: "Når islam foragter kristendommen, har den
tusindfold ret. Islam har som sin forudsætning mænd." Problemet er
"korruptionens to store redskaber: kristendom og alkohol. Således er der
intet valg, hvad angår islam og kristendom, og hvad angår en araber og en
jøde, udfaldet giver sig selv."

Den danske sufigren under Abdalqadir as-Sufis ledelse repræsenteres gennem
den af ham grundlagte missionsorganisation Verdens Murabitun Dawa, hvis
sigte er islamisk verdensmission med bekæmpelse af USA og den saudiarabiske
Waabisme og genindførelsen af islamisk pengevæsen på baggrund den islamiske
Dinar og det islamiske Zakat-skattesystem, bygget "på en Fiqk-baseret islam
på baggrund af imam Maliks, imam Shafis og iman Abi-Hanifs lære. Æresgæst
ved Murabitun Dawa´s verdenskonference i Pretoria år 2000 var muftien af
Jerusalem.

Fatwa

Følgende fatwa fra danske sufier, som er sendt til flere islamiske
institutioner på Nørrebro, lægger vægt på afgrænsningen fra de urene ved at
tilstræbe autonomi.

Brevet er underskrevet på arabisk. Bemærk stavemåden for Tyrkiet: Tyrkie.

Brevet er underskrevet TariQah - Jihad Danmark, d.v.s. en muslimsk sufiorden
(stavefejl i brevet er ikke rettede):

Meddelelse til alle muslimske indvandre, muslimske kulturcentre, mosker og
muslimske støtter i Danmark.

Vi er nu mange indvandrer i Danmark og vi bliver hvert år ca. 15-20000
flere. Det er derfor vigtigt, at vi får vores eget område i Danmark, hvor
muslimer kan lede som den hellige Koran bestemmer. Det er vores menneskeret
at få vores eget område, hvor vi kan leve uden druk, narko, nøgne danske
piger, pølsebod, dårlige bodegaer og alle mulige andre danske ting.

Vi er mange muslimer på Nørrebro, og Nørrebro ligger i hovedstaden og nær
lufthavnen. Derfor skal vi gøre Nørrebro til en islamisk bydel kun for os
muslimer, hvor vi kan have vores kvinder i fred, hvor kvinder kan gå
tildækket, som den hellige Koran bestemmer, hvor der er rent og befolkningen
er ren, vi skal have mange islamiske skoler; hvor piger og drenge kan gå
hver for sig, gymnastik og lejerskole, billedkunst af mennesker, biologi og
andet dårligt skal forbydes. Vores drenge må ikke gå i bad med andre, for
muslimske drenge er omskåret og må ikke vise sig, for han er uden hud og
altid klar til at lave børn. Danskerne er selv ude om voldtægt af deres
piger, for de beskytter ikke deres piger og urene piger er ikke beskyttet af
den hellige Koran. Islam er stor og skal herske i verden som den hellige
Koran siger. Husk selv Tyrkie, som i dag er 99% muslimsk, var engang kristen
og uren. Mewn de kristne og danskerne har ingen kraft, tro eller fait,
derfor er de svage og vi er stærke.

Muhammad Gelle sagde for nogen tid siden i pressen, at vi muslimer gerne vil
rejse hjem til vores egen kultur, hvis vi fik penge 100000 dkr. hver. Men
han tager fejl. Det har taget os 1400 år at komme til Danmark og vi rejser
aldrig hjem for vi må ikke svigte islams mål khalifa. Islam er den største
og hurtigst voksende religion. Enhver som ikke arbejder for Khalifa er vores
fjende. Mange danske piger gifter sig med muslimske mænd og deres børn
bliver automatisk muslim ifølge den hellige Koran og selv om manden skiller
sig senere og henter sig en muslimsk kone. Men en muslimsk pige må ikke
gifte sig med en dansker, for en pige er svag og kan ikke viderføre islam.
Hun får mandens kraft ind i sig når hun bliver gift, men hun kan ikke give
kraft. Hun bliver som et dyr, hvis hun får en dansk mands kraft ind i sig,
hun bliver uren og vanære islam. Når en muslimsk mand får en dreng med en
dansk eller anden uren og vantro kvinde, bliver drengen omskåret og tilhører
det muslimske broderskab, som gælder voer hele verden. Vi holder sammen
ligegyldigt hvor i verden vi kommer fra. In sha-Allah. Den hellige profet
har givet os Koranen og vores tro er stærkere end alle verdens våben. Vi har
vores love og regler fra Allah. Mens danske politikere er korrupte og bliver
valgt hver 4. år og laver hele tiden nye love, mens vores love og regler
gælder til evig tid og derfor rene. Danskerne lader urene politikere
bestemme, men Allah ved bedst - lovens bog den hellige Koran skal være vores
Parlament. Lad os indføre vores lov på Nørrebro. Overtage så mange
forretninger og lejligheder, så rejser danskerne, vi skal lave vores egen
skoler, tehuse, klubber og få så mange danskere væk, for de ødelægger vores
børn og kvinder. Danske kvinder lever urent og drikker og knepper med nye
mænd hver weekend og de skal ud af vores område.

Dette er bestemt ifølge FIQH og skal efterleves af alle muslimer som fathwa.
"TariQah - Hellig Jihad Danmark."

22-10-01

Oversat fra arabisk af [her følger en underskrift på arabisk].

2. Saudi-arabisk statsmission (DND 88)

Ligaen udgiver det Sunni-muslimske blad "The Muslim World League Journal".
Det udgives af Saudi-Arabien og er et flot månedligt tidsskrift på 50 sider
udgivet af "Rabitat al-Alam al-Islami". Udgives i to store udgaver: arabisk
og engelsk. Distribueres fra Jeddah, Saudi Arabia. Generalsekretær: Dr.
Abdullah Saleh al-Obeid.

Her følger et eksempel fra bladet : Vol.25 No.11 Marts 1998 skrevet af Dr.
Ahmad H.Sakr:

Muligheder for islamisk mission:

"Giv agt. Før du accepterer et besøg fra en ikke-muslimsk gruppe på
kulturcenteret (Moskeen kaldes kulturcenter), vær forberedt. Uddan dig selv.
Følg følgende liste:

1. Find ud af alt om deres tro. Undersøg om de er katolikker eller
protestanter eller hvilket tilhørsforhold de har.

2. Studér noget om dem fra bøger og internettet. Du kan spørge, om du kan
låne litteratur om dem, så du er forberedt inden de kommer.

3. Find ud af deres antal, race, land og herkomst. Forbered dig med viden om
deres forhold til svinekød, alkohol, familieværdier, moral, om de er
monoteister, om de tror på profeti, endvidere sociale problemer i deres
samfund og omgivelser.

Besøg

Det følgende er en liste vedr. de ting, du som muslim skal huske:

1. Foretræk at invitere ikke-muslimerne til kulturcenteret. Giv dem frokost
eller varm mad, giv dem brochurer, souvenirs, litteratur, og endog en
engelsk oversættelse af Koranen.

2. Hvis ikke-muslimer inviterer dig, gå da i en større gruppe eller i det
mindste en gruppe på tre, af hvilke én er en muslimsk kvinde.

3. Er du taler, så informér tilhørerne om islam, og involver dig ikke i
samtaler om dit eget land.

4. Tal om Islam kort og summarisk. Gør islam relevant for tilhørerne og
samfundet.

5. Lad nogle af dem, som følger dig, gå frem for at fortælle om sig selv og
deres baggrund.

6. Vær sikker på, at du har nogle mænd og kvinder med dig, som har
accepteret (er konverteret) til islam, så disse siger nogle få ord om,
hvorfor de modtog islam.

7. Søg at udvælge de mænd og kvinder, som skal gå med dig, så de kommer fra
forskellige dele af verden, med forskellig farve, etnisk baggrund og sprog.

8. Vær omhyggelig med at hilse på alle, at sige velkommen og takke dem,
særligt deres ledere.

9. Søg at tale om alt det, som I har til fælles, undgå forskellene.
Tilhørerne er smarte, de vil erkende det, som I har fælles såvel som det,
som er forskelligt.

10. Fortæl dem klart, at du går frem efter følgende koncept:

Vi er her ikke for at omvende nogen.

a. Vi er imod at få proselytter.

b. Islam har ingen dåb.

c. Vi er her ikke for at prædike.

d. Vi er her ikke for at overbevise eller belære (undervise) nogen.

e. Vi er her ikke for at debattere.

f. Vi er her ikke for at overbevise nogen.

g. Fortæl dem, at du er meget højt uddannet, sig til dem, at de er smarte og
intelligente.

11. Fortæl dem, at du er her for at dele de smukke og dejlige ting, som er
fælles blandt os. Ja, vi er forskellige og derfor er vi her. Skønheden i
livet er, når vi er forskellige, ellers burde ingen leve på denne planet.

12. Den generelle tale om islam skal være om islams hovedtrosartikler og
søjlerne i islam.

13. Fortæl også noget om de tidligste muslimers dyder og den islamiske
renæssance og de dyder, som nuværende muslimer repræsenterer i videnskab,
teknologi, moral, fred, familieværdier, lovoverholdelse og så videre.

14. Fortæl dem, hvor mange muslimer, der er, at der er mere end en milliard
i verden. Og fortæl dem, at der er mindst 20 millioner muslimer i vesten og
otte millioner i USA.

15. Vær ikke apologetisk, vi behøver ikke at forsvare islam. Dit job er at
fortælle dem og gøre dem interesseret.

16. Vær venlig, og prøv at have sans for humor.

17. Tak dem, og invitér dem for spørgsmåls- og svarsessioner.

DANSKEREN - NR. 6 - DECEMBER 2001 5
Af Peter Neerup Buhl
Danske politikere skal ikke regne med
at få muslimernes stemmer ved kommunal-
og folketingsvalgene, hvis de ikke
imødekommer muslimske ønsker, udtalte
den saudi-arabiske justitsminister på
samme konference, hvor der ifølge Jyllands-
Posten herskede en "aggressiv
tone". Ministeren "vil have Islam gjort
større i Danmark".
Hertil får han jo i Danmark støtte fra
det Radikale Venstre, ikke mindst fra
dette partis muhamedanske medlemmer.
Disses organisation Minhaj-ul-quran
sminker sig på traditionel muhamedansk
manér med en "moderat" facade; det
samme gør deres radikale partifælle Naser
Khader. Men i Ekstra Bladet 8. september
plumpede han igennem og afslørede
sin indre svinehund, idet han sidestillede
Glistrup og nazisme. Lige så troværdig
fremstod B.T.s muhamedanske
brevkassevært, Rushy Rashid, da hun dagen
efter svarede en islam-bekymret dansker,
at islam "giver kvinden en meget
stor frihed til at tage vare på sit eget liv".
Muhamedanernes vilje til forstillelse og
skønmalerisk løgn over for os vantro (deres
velkendte "taqija", se Dansk Kulturs
folder gengivet i nærværende blad s. 3)
nåede et højdepunkt, da de hyklerisk og
ud fra rent taktiske overvejelser tog afstand
fra terroren mod USA 11. september.
Imam Abulaban holdt tre dage efter
fredagsbøn i København, hvorunder han
udtrykte manglende sorg over ofrene i
USA. En terrorekspert fra det skotske St.
Andrews Universitet afslørede i DR-tv
16. september Abulabans forbindelser
med Osama bin Laden, men i et interview
benægtede imamen frækt grinende både
sine udtalelser og sine forbindelser. Og i
det danske samfund tror de fleste jo pr. refleks
på, hvad folk siger, uvidende om
islams traditionelle ondskabsfulde taktik.
Næppe noget værk om islams lovreligiøse
fundament når i lærdom op på siden
af Michael Cooks Commanding Right
and Forbidding Wrong in Islamic Thought
(Cambridge University Press 2000).
Ligesom Dansk Kulturs folder om taqija
henviser Cook (fx s. 509) til den store
middelalderteolog Al Ghazali, når den
brede konsensus overalt i den islamiske
verden vedr. løgn og hellig krig i relationerne
til os vantro skal forklares. Cook
kommer desuden ind på beslægtede skyggesider
af islams grundfundament, der
med hans egne ord (s. 514) gør denne ideologi
uforenelig med Vestens frihedssamfund.
(Fx betyder ytringsfrihed under
islam kun retten til at sige "gode islamiske
ting", ikke "dårlige u-islamiske
ting"!). Også E. Sivan beskriver i International
Journal of Middle East Studies 21
(1989) hele den islamiske verdens sympati
for Khomeinis revolution; at taqija
kun skulle være et blåstemplet begreb i
islams shiitiske udgave (altså kun blandt
ca. 10% af muhamedanerne) er så vist en
farlig myte. Selve ordenes mening fordrejes
simpelthen grundlæggende i muhamedaneres
mund, hvorfor enhver "dialog"
uundgåeligt vil være til vor ulempe.
At taqija er et generelt islamisk fænomen
understreges også af Poul E. Ander-
sen i hans oplysende islam-kronik i Jyllands-
Posten 26/9 2001. I følgende stykke
skildrer han præcist problemet med den
konklusion, at det for os er svært at indgå
bindende aftaler med muhamedanere,
ikke mindst i storpolitik:
"De fleste danske har lært muslimske
medborgere at kende som venlige og imødekommende
mennesker. Men i den politiske
og religiøse verden må man være
opmærksom på, at begrebet taqiyya (forstillelse,
omformning) spiller en rolle.
Både i kristendommen og islam stilles
krav om sandhed i tale og handling. Men
et orientalsk sandhedsbegreb har ikke
nødvendigvis nøjagtigt sammenfald med
det vestlige. Kulturelt set kan høflighedsbegrebet
ofte være vigtigere end sandhedsbegrebet.
Men i religiøs og politisk
henseende kan sagen være
mere problematisk. I spørgsmål
af den art kan en muslim
endda være forpligtet på at
udøve taqiyya, så man skjuler
både sine egne hensigter og
religiøse holdninger."
Generalisering nødvendig
Det bliver særlig for os udenfo
rs t å e n d e ve s t m e n n e s ke r
sværere og sværere at skelne
fanatikere fra "moderate"
muhamedanere, hvorfor alle
må ud af Vesten. Problemet
illustreres i Berlingskes historie
16/9 om terrorist-selvmordspiloterne,
der udadtil
levede som "integrerede",
succesfulde amerikanske borgere,
indtil de pludselig slog
til. Det underbygges af et billede
i metroXpress 25/9 af en
16-årig Osama bin Laden med hele familien
i Sverige - de ser alle i såvel klædning
som attitude ganske "integrerede"
ud. Men skindet bedrager som bekendt.
For os vesterlændinge er muhamedanere
simpelthen så uigennemskuelige og vildt
anderledes, at vi ikke kan omgås dem -
som Svend Bergstein også konkluderede
efter terrorkatastrofen.

Af Birgitte Rahbek og Torben Benner

Politikens netavis

Politiken søndag: Den islamiske bevægelse Hizb-ut-tahrir vinder frem på
Nørrebro i København. Gennem opsøgende arbejde blandt unge, har partiet fået
flere tilhængere - også i Vollsmose i Odense og i Århus. Kritikere mener, at
bevægelsen skader integrationen og advarer om, at unge, der føler sig
udstødt, er et let mål for fundamentalisme.

»Jo mere de unge mister troen på fremtiden her i Danmark, jo nemmere er det
for dem at ryge ind i fundamentalistiske organisationer. Og det er en meget
høj procentdel af unge med anden etnisk baggrund, der har mistet tilliden
til Danmark«, siger Fahmy Almajid, der har holdt en lang række foredrag til
muslimske forældre om integration.

Med budskabet om den sande islam og en forkastelse af vestlige værdier og
integration i Danmark, har partiet blandt andet fået fat i en del af de
tidligere kriminelle etniske unge på Nørrebro.

Aktiv på gadeplan
Bevægelsen kendes af de muslimske organisationer i området og betegnes som
uhyre aktiv på gadeplan. Det er i høj grad Hizb-ut-tahrirs arbejde, der har
medvirket til, at kriminaliteten på Nørrebro er faldet markant, lyder det
fra flere sider.

»De kan nå dem, ingen andre får fat i. De har fået mange unge til at skifte
livsstil fra at være kriminelle til at satse på et familieliv, uddannelse og
arbejde«, siger formanden for Forældreforeningen på Nørrebro, Khalid
Alsubeihi.

Partiet argumenterer imod integration, fordi integration udelukkende er et
forsøg på at få de unge muslimer til at give slip på de islamiske rødder og
falde for vestlige værdier som sex uden for ægteskabet, druk, diskoteker og
materielle goder. Man ønsker, at de unge skal leve efter islam og kæmpe for
en sand islamisk stat - ikke i Danmark, men i de muslimske lande. Her er
partiet dog stort set forbudt overalt.

Mange tilhørere
Ingen ved, hvor mange tilhængere der er i Danmark, men partiet har kunnet
samle op til 1.000 tilhørere til arrangementer i København.

Professor Jørgen Bæk Simonsen, der har et nært kendskab til det muslimske
miljø i Danmark, bekræfter, at Hizb-ut-tahrir har fået mange ud af det
kriminelle miljø.

»Det er ikke Hizb-ut-tahrir alene, der har trukket læsset, men de har haft
en gennemslagskraft, og det skal de have anerkendelse for. De appellerer til
de unge, fordi de selv er unge. De er præget af et utroligt engagement«,
siger han.

Religiøse kriminelle
Også nærpolitiet på Nørrebro har registreret, at tidligere kriminelle unge
nu er blevet stærkt religiøse.

»Vi er godt bekendt med, at nogle af de unge har fået et kald, og de går
rundt og udbreder islam til andre«, siger politiassistent Flemming Gulløv.

---------------------------------------------------------------------------­-
----

Printet fra www.politiken.dk Søndag 9. sep 2001

Begrebet Taqija i islam (Den lovlige løgn)

Informationsfolder om brugen af lovlig løgn overfor ikke-muslimer og
ikke-islamiske myndigheder:

Taqija er islams lovlige dispensation for at lyve overfor "vantro", dvs.
ikke-muslimer og myndigheder, kontorer, politi og domstole.
Ideen er at skabe forvirring, sløre sandheden og få modstandere til at
argumentere imod hinanden, således at islams sag fremmes og personens ære
reddes.

Forhandlingssituationer med overbeviste muslimer kan give pro-blemer. Man
oplever ofte, at muslimer ikke accepterer et "nej" eller en begrundelse med
henvisning til de gældende regler. De tror, at blot de bliver ved med at
presse på, vil modparten give efter. Når naturligt nok afslår
erkendtligheder og psykisk pres, kan samtalen helt løbe af sporet:
Vrede, krænket æresfølelse og opbragte familiemedlemmer. Betragter en muslim
forhandlingspartneren som modstander eller del af et såkaldt "vantro
system", kan han lovligt lyve: specielt for at opnå en fordel for muslimsk
religion, islamiske love, skikke og forordninger, eller hvis han føler, at
han befinder sig i en kamp-situation. Da kan han forvirre "fjenden".

Godt nok er løgne syndige, "men ikke, hvor de udtales til en muslims bedste
eller for at redde ham fra en katastrofe" ("The 4. Conference of the Academy
of Islamic Reseach", Kairo 1970).

Teologisk rækker ideen om taqija tilbage i tiden. "Islams bevis", den store
teolog Al Ghazali (1056-1111) udtrykte det sådan: "Af og til er det din
pligt at lyve.... vi må lyve, dersom sandheden fører til ubehagelige
resultater, men sige sandheden, når den fører til gode resultater".

Muhammad lærte os at lyve (taqija i shia-islam) "Folk siger, ´Lyv ikke´. Men
dette gælder ikke, når vi tjener Allah. Han lærte menne-sket at lyve,
således at vi kan redde os i vanskelige øjeblikke og forvirre vore fjender.
Skulle vi holde os til sandheden med den konsekvens, at troen udsættes for
fare eller nederlag? Nej. Folk siger: `Slå ikke ihjel`. Men den Almægtige
lærte os, hvordan man slår ihjel. Hvorfor skulle vi ikke slå ihjel, når det
er nødvendigt for at sikre troens sejer?...Bedrag, svindel, konspiration,
snyd, tyveri og mord er ikke andet end midler. I sig selv er det hverken
godt eller dårligt, uden de hensigter, der lå bag. Se på en køkkenkniv. Er
den god eller dårlig? En husmoder kan skære kød med den. Og en af islams
soldater kan gennembore hjertet på et skadedyr" (Teologen M. Navab-Safavi i
A. Taheri:"Holy Terror").

Han gav os taqujia for at forvirre de vantro og fremme islam. En af islams
doktriner er læren om "taqiya", den religiøse dispen-sation, som muslimer
har til midlertidig at fornægte troen for eks. i en forhandlings-situation,
således at denne kan spille et fordækt spil, når det et gavnligt for sagen
og for at forvirre en modpart af anden religiøs observans. Det kan gå så
vidt, at en muslim, hvis det kræves af situationen, kan sværge falsk med
hånden på Koranen. (Et kendt eksempel findes i dokumentarromanen: "Ikke uden
min datter"). Dette kan endog gøres overfor en ikke-mus-limsk ægtefælle.
Denne dispensation har alvorlige følger, når man skal vurdere værdien af
aftaler, samtaler og forlig, da "taqiya" har en direkte nedbrydende
virkning for troværdigheden. Den bruges desværre i mange sammenhænge:
asylansøgninger, tilladelser, skat, ansøgninger, og især i
forhandlings-situationer med "vantro systemer" eller såkaldte "illegitime
systemer" (offentlige myndig-heder).

Kun sjældent indrømmes brugen af taqija, som i et indlæg af formanden for
muslimske studerende i Danmark ("Islamic Student Organisation") Jahamir F.
Abdallah i et indlæg i Ekstra Bladet 6.4.97: "..vi er stolte af at være
muslimer og finder os ikke i at blive hundset med af ikke-troende. Vi er
ingens kulier mere...den tid er forbi.. At muslimer får flere børn end
danskerne, at det sociale system bliver udnyttet, osv. kan I kun takke jer
selv for. Den kloge narrer den mindre kloge". At indrømme brugen af taqija
er egentlig imod selve metoden, da det netop er den narrede parts mang-lende
viden om brugen af taqija, som forvirrer. Den tyske muslim-ske forfatter og
filosof M.A. Rassoul anbefaler i sin bog "Allahs letzte Botschaft,
Argumente für den Dialog mit Christen", at forvirre dialogpartneren ved at
føre ham bag lyset. Argumentet henter han i Sura 4,142: "Sandelig, hyklerne
forsøger at overliste Allah, men han vil overliste dem".
Undertiden møder man bl. sunnimuslimer den påstand, at taqija kun findes i
Shia-islam (f.eks. imam Leon Soudari i "Kommentar", Kristl. Dagblad juli
98). Forskellen mellem shia- og sunnimuslimer er i denne sam-menhæng, at
taqija er udbredt blandt sunnimusli-mer, men påbudt blandt shiamuslimer.

Især når en muslim befinder sig i en uheldig eller umulig situation, hvor
det gælder om at opnå fordele for islam eller sig selv. Taqija er et
strategisk middel for at forvirre omgivelserne. Taqija kan også oversættes
og tolkes med ordet "forsigtighed", hvilket bety-der, at den sande muslim i
vanskelige situationer bør skjule sine egentlige hensigter. Dette at
"skjule sandheden" har "forstillelsen" som konsekvens.
Dette gælder f. eks. Korantolkningen, hvor man overfor den uvidende vantro
fremhæver de blide Koranvers fra Muhammads tidlige år. Men disse vers er i
modstrid med de senere Koranvers, hvor profeten fremhæver, hvordan den
fromme muslim med hårdhed skal underkaste de vantro og udrydde dem, hvis de
nægter underkastelse. (Sura 4.92 Islams fuldmagt over de vantro: Sura 47.4,
Sura 8 og 9. Overfor de vantro skal muslimen henvise til et korancitat, som
er sat ud af kraft (abrogeret): "Der er ikke tvang i religionen" og således
snyde den vantro og vække hans interesse).

Begrundelsen for taqija er, at Allah snød sine fjender. Han snød dem ved
ikke lade Jesus dø. Islam nægter derfor, at Jesus blev korsfæstet ("det så
kun sådan ud, det forekom dem sådan"). Denne lære overtog profeten fra
sekten "doketisterne". Muhammed praktiserede taqija, han snød sine
modstandere, siger
islamiske teologer som begrundelse for metoden. Her henvises til "Freden ved
Al-Hudabija", hvor Muham-mad narrede sine mod-standere. Overenskomsten ved
Hudabija havde kun som formål ved forstillel-se at få modstanderne til at
tro, at han havde gode hensigter. Fredsaftalen var dog kun beregnet på at
samle kræfter til den endelige underkastelse af modstanderne i Mekka,
hvilket lykkedes. Med aftalen fik han afgang til byens hjerte, hvor han
boede til han og hans tilhænger kunne tage magten indefra.

Sunnimuslimer i Vesten fornægter overfor ikke-muslimer eksistensen af
taqija. Den konsekvente fornægtelse af, at man anvender forstillelse overfor
enkeltpersoner og "vantro" myndig-heder er en del af selve metoden i taqija.
Ofte medfører det grænseløs forvirring hos modstanderen eller de
forhandlende myndigheder, når de ofte langt senere opdager det. Det har
endog medført, at enkelte bøger og leksika om islam fejlagtig anfører at
taqija kun bruges af shiamuslimer. Anbefalingen af løgn i form af taqija,
som fandt sted på "The 4. Conference of Islamic Research" som en god og
brugbar metode blandt sunnimuslimer, er yderst betydningsfuld, idet sådanne
udtalelser fra Kairos Al Azar univer-sitet må anses som normgivende for
sunnimuslimer.

Et kendt eksempel for aktiv anvendelse af taqija, for at forvirre
modstanderen ved løgn, kendes fra det overvejende sunnimus-limske land
Tyrkiet, hvor Erbakan, politisk leder for den tredjedel af vælgerne, der
stemmer fundamentalistisk i Tyrkiet, aldrig har fortiet brugen af taqija.
(Søsterbevægelsen i Danmark er Milli Görüs, DMGT).

Assia Harwazinski (tysk islamforsker) henviser til, at brugen af taqija er
så almindelig for mange muslimer, at det er en "slags overlevelseskunst", en
måde at leve på, både på det personlige plan, men også i islamiske
bevægelser, der både har en skjult dagsorden og en åben dagsorden. De mest
yderliggående er undertiden de mest ærlige, da de ofte af lutter iver ikke
kan holde sig tilbage. Pudsigt nok bruges taqija ofte mere bevidst blandt
personer, som man i Vesten anser som moderate. Evnen til at bruge taqija ved
at udnytte den "vantros" naivitet, forplumrer samtalen og forståelsen i den
grad, at det undertiden kan være yderst svært at se, hvem der har ret.
Metoden har som et vigtigt mål, at få ikkemuslimer til indbyrdes at blive
uenige! Derfor indledes ofte med et af følgende påstande:

1.a)"Taqija findes ikke", b) "det bruges kun af shiamuslimer", c) "Det
bruges kun af yderliggående".
2."Ikke muslimer har det godt, hvor muslimer har flertallet".
3. Jihad skal kun forstås som anstrengelse for freden og troen.
4. Islam er et eksempel på verdens mest tolerante religion.
5. Ordet "islam" skal oversættes med fred, hvilket viser islams sande
indhold (slm= salama= fred ). Problemet er blot, at ordet "islam" faktisk
betyder "underkastelse".

Tager en muslim udgangspunkt i et af disse sætninger ved man, at der bruges
"forstillelse", for at forvirre eller skabe interesse hos modparten.
Derudover kan ofte forventes taqija, hvis en muslim gør et stort nummer ud
af de abrogerede (ophævede) Koranvers, for eks. verset: "Der er ingen tvang
i religionen".

Taqija overfor vantro indledes gennemgående med Koranverset:
"Tvang findes ikke i Koranen", og påstanden: "islam er en tolerant
religion", "andre religioner har det godt, hvor islams system her-sker".
At Koranverset er ugyldigt for ortodokse muslimer forties. I de muslimske
lande bruges i stedet de voldsomt diskriminerende vers, der forvandler
slamiske lande til gennemførte apartheid-systemer. Prof. Spuler Stegeman
giver eksempler på, hvordan taqija i Tyskland bruges overfor tyske
myndigheder, offentlige kontorer også af sunnier. Kilder for sunniislams
brug af taqija
er A. Harwazinski, Gibb og Kramer og "Zentrum für Türkei-stu-dien".

Taqija anvendes især overfor såkaldte vantro myndigheder, dvs. politi,
domstole og myndigheder af enhver art, som ikke accep-terer eller
underordner sig islamisk lov. Nogle gange kan myndig-heder forbløffes over
de utrolige og helt usandsynlige historier, som bruges blot med det formål
at forvirre. Da flertallet aldrig har hørt om taqija, tolkes det som sygelig
tilbøjelighedtil løgn, da det sjældent forbindes med noget religiøst.
Reaktionen er derfor undren og opgiven. Netop det sidste, at myn-digheden
eller personen opgiver, er et tilsigtet mål for taqija. Accepterer
myndigheden islamisk dominans og underordner sig alle krav, dæmpes brugen af
taqija.

"Folk siger, ´Lyv ikke´. Men dette gælder ikke, når vi tjener Allah."
(Muhammad Navab-Safavi).

Amir Taheri ,tidligere redaktør i Teheran, peger i sin bog "Holy Terror" på
"Skridt for skridt-metoden" i taqija:
"Hvis den rettroende ikke har tilstrækkelig magt til at gennemføre islam her
og nu, må han gå gennem flere stadier. Han må starte med at fremme islam
gennem propaganda. Men midlerne kan i øvrigt omfatte alt lige fra
etableringen af koranskoler og til snigmord (Det engelske ord for snigmorder
"assassin" er direkte overtaget fra arabisk). Løgn er acceptabel, når det er
nødvendigt for at beskytte troens højere interesser.... Midlertidige
tilbagetog i taktisk øjemed for at vildlede fjenden eller som forberedelse
til næste slag ("negira") er tilladelige."
For yderligere info: Chris Hinrichsen :"Islam Integration
eller...?", Rafael 1999 samt http://www.islaminfo.dk/

--
....det er overmodigt russisk roulettespil rettet mod danskernes fremtid, når
folketinget søger at integrere islamitterne.

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-06 21:54

Bertel Brander wrote:

> Det viser vel ikke at Bo ikke har islamofobi, måske er han
> masochist?

Nja. Nu må du få lidt styr på dine begreber, specielt når du gerne
vil dunke andre mennesker med dem. Det er dårlig stil, ikke at vide,
hvad det egentlig er, man skriver.

Det handler jo om smerte og rollespil. Ikke om angstanfald, panikangst
og åndenød.
Som er noget andet. Du er lidt usammenhængende, tænker jeg. Når du
forsøger at forsvare, dine sære teorier.

> Jeg synes at det er interessant at ekstremister på begge sider
> er modstandere af integration.

I givet fald er flertallet af muslimerne i Danmark extremister.
Hvor mange medlemmer er det foreningen har ?
Og hvor mange muslimer er der i landet?

Hvor stor en procentdel af muslimerne i Danmark, kan du sige, der
støtter op om budskabet ? Moderate / demokratiske muslimer....

> Er sandheden så kedelig?

Sandheden. Jeg vil mene, hypoteser. Har det med at blive kedelige.
Hvor i historien eller i verden er det lykkedes at integrere store
antal muslimer ?

I Sudan ? Serbien ?

Vær præcis.

Best Regards Bruun

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-09-06 22:46

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 00:32

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> At smide 4% af et lands befolkning ud, hvornår har man set et
> land gøre det?

En 84 årig dame der var kz-ansat men ikke fangechikanerende, er netop
blevet udvist af USA, hvor hun længe havde været gift med en jøde

Så vi kan også fratage statsborgerskab, når vi mener at løgnehistorier
om tortur og flygtningsstatus var for tykke

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 00:56

Bo Warming wrote:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> En 84 årig dame der var kz-ansat men ikke fangechikanerende, er netop
> blevet udvist af USA, hvor hun længe havde været gift med en jøde

Har du en reference på den historie?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 23:04

Bertel Brander wrote:

> Har du en reference på den historie?

Eller kan du huske hvor du læste det, eller hvilken dag
det var eller andet? Så kan jeg selv prøve at finde den.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 24-09-06 00:33

On Sun, 24 Sep 2006 00:03:53 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

> [...]

Under Anden Verdenskrig var Rinkel fangevogter og fører for
angrebshunde i den nazistiske koncentrationslejr, Ravensbrück, nord

»Jeg er ikke nazist«
Ligesom adskillige andre nazi-funktionærer, lavtrangerende såvel som
højtplacerede, slog Rinkel sig ned i USA efter krigens afslutning.

Her giftede hun sig med sin tysk-jødiske mand, Fred Rinkel, som under
krigen flygtede fra nazisternes jødeudryddelser, der dog tog nåede at
tage livet af begge hans forældre.

I et interview med den amerikanske avis The San Fransisco Chronicle,
afviser Elfriede Lina Rinkel, at hun skulle være medskyldig i
forbrydelser mod menneskeheden:

»Jeg er ikke nazist. Min familie er ikke nazister. Og jeg begik intet
galt«, bedyrer Rinkel.

Kunne ikke forlade lejren
Hun havde desuden ikke noget kendskab til den systematiske udryddelse
af fangerne i Ravensbrück, forklarer hun:

»Det havde jeg intet med at gøre. Det var ikke min skyld. De fortalte
os aldrig om, hvad der foregik. Og der var ingen vej uden om dengang.
Jeg kunne ikke forlade det«, siger hun og forklarer, at hun blot stod
vagt uden for lejrens mure og skulle holde øje med, at fangerne ikke
flygtede.

Rinkels familie er chokeret efter afsløringen om hendes fortid i det
nazistiske elitekorps SS.

»Det har fuldstændig fejet benene væk under os«, siger Rinkels
svigerinde.

Fred Rinkel nåede aldrig at opdage sin hustrus tidligere
beskæftigelse. Han døde for to år siden.
<<<<<<<<

Fra : Bertel Brander

Dato : 24-09-06 00:54

Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-06 08:15

> [...]
> svigerinde.
>
> Fred Rinkel nåede aldrig at opdage sin hustrus tidligere
> beskæftigelse. Han døde for to år siden.

Men papirPolitiken 22.9.06 side 12 er bedre
Det er ofte sket at folk fra nazityskland der glemte at fortælle alle
detaljer da de fik USA-statsborgerskab, var så anstødelie for
holocaustindustrien at de ble udvist efter langt arbejdsomt liv i US

Så vi kan let udvise alle vore ½ mio muhamednere. incl dem der har
fuppet sig til statsborgerskab via at de for at få opholdstilladelsen
løj "mig flygtning" for levebrøds og luksusflygtning er slet ikke på
nogen måde flygtning, og når folk er returneret er påstået tortur og
dødsstraf ikke sket

Glistrups muhamedanerfritDKlovforslag står stærkt

Fra : Bertel Brander

Dato : 24-09-06 19:19

Bo Warming wrote:

> [...]
> detaljer da de fik USA-statsborgerskab, var så anstødelie for
> holocaustindustrien at de ble udvist efter langt arbejdsomt liv i US

Krigsforbrydere bør retsforfølges, uanset om de bor i Danmark eller
USA.

Bor der 500000 muslimer i Danmark?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : GB

Dato : 23-09-06 11:13

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:4514598a$0$13944
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> At smide 4% af et lands befolkning ud, hvornår har man set et
> land gøre det?

Det lykkedes de røde khmerer, under Pol Pot's gloriøse lederskab, at
udrydde halvdelen af den cambodjanske befolkning på 3½ år. Så hvorfor dog
ikke? Der er jo ikke en gang tale om at slå dem ihjel.

GB

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 13:23

GB wrote:
> [...]
> udrydde halvdelen af den cambodjanske befolkning på 3½ år. Så hvorfor dog
> ikke? Der er jo ikke en gang tale om at slå dem ihjel.

Er Pol Pot nu blevet det store idol fordi han var
i stand til at dræbe sin egen befolkning på
rekord tid?

Hvorfor ikke, fordi det er umenneskeligt.

At smide 200000 muslimer ud vil føre til at nogen
af dem bliver slået ihjel, det bliver de når
de kommer "hjem".

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 16:05

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> At smide 200000 muslimer ud vil føre til at nogen
> af dem bliver slået ihjel, det bliver de når
> de kommer "hjem".

Danske politikere skal tilgodese danskeres behov

Det er iøvrigt usandsynligt at nogen slås ihjel ved udvisning til land
af eget valg.

Fra : GB

Dato : 23-09-06 18:08

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in

> Er Pol Pot nu blevet det store idol fordi han var
> i stand til at dræbe sin egen befolkning på

Det kan du spørge stalinisten AHW om.

> Hvorfor ikke, fordi det er umenneskeligt.

Vi er ved at være nået dertil, at det snarere er pragmatisk.

Men vi kan jo også bare give los og åbne alle grænser for muhamedanerne,
så går der et par år mindre, før de dhimmiserer os?

> At smide 200000 muslimer ud vil føre til at nogen
> af dem bliver slået ihjel, det bliver de når
> de kommer "hjem".

Og hvad så? De er her udelukkende på grund af, at det er muhamedanernes
pligt at overtage så meget af kloden som muligt. Islam har INTET at gøre
i Danmark - eller resten af Vesteuropa, for den sags skyld.

Er du komplet uvidende om islams historie? Du virker sådan. Prøv at læse
Ibn Warraq.

GB

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-06 21:55

Bertel Brander wrote:

> Det er klart at det må være angst fremkaldende for en modstader
> af integration at se en velintegreret muslim.
> Tænk hvis danskerne fandt ud af at der er muslimer der
> tror på demokrati?

Måske er det mere angstfremkaldende, at se i øjnene. Hvor store
vanskeligheder der reelt er....

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-06 23:07

Bertel Brander wrote:

> Er sandheden så kedelig?
>
> At integrere muslimer i Danmark er et meget mere farbar vej
> end at smide dem ud, uanset om der ingen lande findes hvor
> det er lykkedes at integrere kristne/muslimer/...

Tja. Hvad ingen i hele verden, i den skrevne histories forløb kan.
Det kan vi. Os, danskere.

Du har en national stolthed, grænsende til en racistisk indstilling om
vores danske overlegenhed, vil jeg mene

Best regards Bruun

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-09-06 23:24

Patruljen wrote:

> Tja. Hvad ingen i hele verden, i den skrevne histories forløb kan.
> Det kan vi. Os, danskere.

Naturligvis ikke uden hjælp fra 200000 muslimer.

Jeg er ret sikker på at ethvert vestligt
land kan det samme.

> Du har en national stolthed, grænsende til en racistisk indstilling om
> vores danske overlegenhed, vil jeg mene

Jeg har ikke nogen videre national stolthed, og den
smugle jeg har, gør DF og regeringen hvad de kan for
at fjerne.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 00:40

> Naturligvis ikke uden hjælp fra 200000 muslimer.
>
> Jeg er ret sikker på at ethvert vestligt
> land kan det samme.

Men hvorfor sku vi?
Vi har et godt land uden muslimerne
Det er selvmord at prøve noget så hasarderet
Better safe than sorry

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 00:54

Bo Warming wrote:

> Men hvorfor sku vi?

Fordi alternativet er umenneskeligt.

> Vi har et godt land uden muslimerne

Vi har også, i det store hele, et godt land med muslimerne.

> Better safe than sorry

Medmindre man tilfældigvis er muslim, naturligvis.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 03:40

> Fordi alternativet er umenneskeligt.

Dit alternativ hedder at nedkalde terror og borgerkrig over
danskerne.

> Vi har også, i det store hele, et godt land med muslimerne.

> Medmindre man tilfældigvis er muslim, naturligvis.

Muslimerne er ti gange overrepresenteret på behandlingssteder for
multihndicappede dvs især åndsvage børn, fx Vangedehuse, for de har de
rædselsfuldt i et højkulturelt samfund som de ikke er gearet til.
At muslimbarn har det bedre i den tyrkiske landsby end på vor
terapi-kz fjernt fra storfamiliens og netværkets varme. Ungmuslmerne
bliver narkomaner og voldsforbrydere her - send dem hjem.De har det
ikke godt her - hvor har du den syge ide fra?

Fra : @

Dato : 23-09-06 10:47

On Sat, 23 Sep 2006 01:54:04 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Vi har også, i det store hele, et godt land med muslimerne.

!!!!!!!!!

du er vist ikke kræsen

eller du sætter ikke vore grundlovssikrede frihedsrettigheder særlig
højt

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 11:55

Bo Warming wrote:
> [...]
> multihndicappede dvs især åndsvage børn, fx Vangedehuse, for de har de
> rædselsfuldt i et højkulturelt samfund som de ikke er gearet til.

På Vangede - huse og Lillemosegård, som området hedder, er der
psykisk udviklings - hæmmede. Der er ganske rigtigt en
overrepræsentation af indvandrerer, Man taler om fætter / kusine
ægteskaber som medvirkende faktor. Men situationen er blevet bedre i
de seneste år.

> At muslimbarn har det bedre i den tyrkiske landsby end på vor
> terapi-kz fjernt fra storfamiliens og netværkets varme. Ungmuslmerne
> bliver narkomaner og voldsforbrydere her - send dem hjem.

På døgnisntutioner eller surogat - fængsler er der en enddog ganske
stor overrepræsentation af indvandrerer.

På Vesterbro har der udviklet sig en ny kategori af misbrugere.
Indvandrerer, som ganske ofte er psykotiske oveni deres tunge misbrigs
- problem.
" Kaoterne ". Ingen profesionelle ved, hvad løsningen er. Ellers sagt
på en anden måde.
Man er på herrens mark, og aner ikke sine levende råd.

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 12:01

Bertel Brander wrote:

>Naturligvis ikke uden hjælp fra 200000 muslimer.

Javel, så. Tilbage til de spørgsmål du måtte ignorere.

Hvor mange "danske" muslimer er medlemmer af Khaders forening ?
Hvor mange muslimer findes der i Danmark ?

Hvor stor en opbakning ( hjælp ) er der i procenter, blandt den
muslimske befolkning?

> Fordi alternativet er umenneskeligt.

Hvad med de mennesker, der iforvejen bor i eksempelvis Tyrkiet, Gaza,
Pakistan etc.
Er det umenneskeligt, at de opholder sig der ? Skal vi ikke integrere
dem alle sammen, så, når det er så umenneskeligt, at opholde sig i
hjemlandende ?

Best regards Bruun

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 13:20

Patruljen wrote:
> Hvor mange "danske" muslimer er medlemmer af Khaders forening ?

Jeg har ikke tallet

> Hvor mange muslimer findes der i Danmark ?

Ca. 200000

> Hvor stor en opbakning ( hjælp ) er der i procenter, blandt den
> muslimske befolkning?

Jeg har ikke tallet.
Ifølge denne:
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3742168/

Mener 59% af landet muslimer at grundloven alene
skal være fundamentet for lovgivning i DK.
Det tal burde være meget højere, men viser
at det store flertal går ind for demokrati
på vestlig vis.

> [...]
> Er det umenneskeligt, at de opholder sig der ? Skal vi ikke integrere
> dem alle sammen, så, når det er så umenneskeligt, at opholde sig i

Man kan ikke importere alle verdens 1200000000 muslimer til dk,
de ønsker det heller ikke.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 12:14

Bo Warming wrote:

> [...]
> bliver narkomaner og voldsforbrydere her - send dem hjem.De har det
> ikke godt her - hvor har du den syge ide fra?

På daginstitutions - området er der store vanskeligheder.
Indvandrerer er voldsomt under - repræsenterede. De kommer altså ikke
i kontakt med " det danske samfund ", danske børn og pædagoger udover
begrænsede tilfælde.

Den eneste kontakt består i skolegangen. Resten af dagen render man
rundt i grupper, mens mor, sidder hjemme og " passer " dem. Så hvorfor
betale til en daginstitution?

Mor kan ikke give lektie - hjælp. Ungerne udvikler deres helt eget
særegne sprog. Og tumler rundt i bolig - kvartererne, som de danske
børn gjorde for 30 - 50 år siden.
Først når der er problemer bevilges der så " sociale fripladser ".
Som kommunen betaler. Mens danske børn står i lange 6 - 9 mdrs. kø
for at eksempelvis få en psykiatrisk undersøgelse, når de har
vanskeligheder.

Derfor er indvandrerer voldsomt under - repræsenteret på
behandlingsinstitutioner i de mindre årgange. Systemet kommer ikke i
nærheden af deres problemer.

Først når politiet er inde i billedet, sker der noget. Men så er det
som hovedregel -
alt, alt for sent.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 13:42

Bertel Brander wrote:

> [...]
> skal være fundamentet for lovgivning i DK.
> Det tal burde være meget højere, men viser
> at det store flertal går ind for demokrati

Ok. Iføle din optimistiske opgørelse, står vi så med ca 80.000
mennesker som ikke
vil demokrati. Men hellere Sharia. Eller en diktator som daddy Saddam.

Meget opmuntrende, da.

> Man kan ikke importere alle verdens 1200000000 muslimer til dk,
> de ønsker det heller ikke.

Du svarer ikke på spørgsmålet, Bertel.

Regards Bruun

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 18:52

Patruljen wrote:

> Du svarer ikke på spørgsmålet, Bertel.

Jeg ved ikke hvilket spørgsmål det er du vil have besvaret.

Der findes ca. 5000000000 menesker der ikke er danske.
Af disse liver nogle 100 milioner under umeneskelige forhold.

Skulle det være en begrundelse for at vi skal smide 200000
danskere ud, som ikke er skyldig i andet end at være muslim?
Der er jo ingen af disse førnævnte x antal 100 milioner der
får det bedre af det.
Og Danmark kan ikke rede hele verden, men vi kan give
vores bidrag.
Vi kan ikke få alle menesker i hele verden til at leve
under ordentlige forhold, men vi kan behandle de 200000
danske muslimer ordentligt.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 19:07

> [...]
> Vi kan ikke få alle menesker i hele verden til at leve
> under ordentlige forhold, men vi kan behandle de 200000

Ingen fra DF eller FRP har benægtet at vi skal behandle dem
ordentligt

Altså indtil at udvisning kan ske

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 23:00

Bo Warming wrote:

> Ingen fra DF eller FRP har benægtet at vi skal behandle dem ordentligt

Det ses tydeligt:
http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/Politik/2006/08/01/155705.htm

> Altså indtil at udvisning kan ske

Går DF ind for at smide danskere ud af Danmark, blot fordi
de er muslimer?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : GB

Dato : 24-09-06 09:08

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:4515ae7e$0$20299
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Går DF ind for at smide danskere ud af Danmark, blot fordi
> de er muslimer?

DF synes, at det er helt fint, at folk, som vil fungere i Danmark på lige
fod med danskerne, har ophold her.

Men man er nok ikke så vild med Abu Laban'er, Aqari'er, Hizbuttahrirer og
den slags, ligesom man ikke er begejstret for folk, som isolerer sig i
ghettoer og sætter sharia over dansk lovgivning, og forsøger at presse
denne ned over befolkningerne i Vesteuropa.

Læs noget om islams historie, så vil du forstå hvorfor. Islam har en
ubestridt verdensrekord i ødelæggelse af andre kulturer.

GB

Fra : Bertel Brander

Dato : 24-09-06 19:27

GB wrote:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:4515ae7e$0$20299
> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> DF synes, at det er helt fint, at folk, som vil fungere i Danmark på lige
> fod med danskerne, har ophold her.

Jeg kikkede lidt på DF's hjemmeside, det eneste jeg kan finde er:
"Vi skal have mere gang i hjemsendelserne"

Gad vide hvad de mener med "hjem"?

> [...]
> ghettoer og sætter sharia over dansk lovgivning, og forsøger at presse
> denne ned over befolkningerne i Vesteuropa.

Så muslimerne skal igennem en test hvor de gør rede for
om de går ind for grundloven eller sharia, om de bor
i en ghetto, om de er danske nok til at måtte bo her?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-06 23:35

> [...]
> om de går ind for grundloven eller sharia, om de bor
> i en ghetto, om de er danske nok til at måtte bo her?

Hvis et firma eller en forlovet vil deponere stort beløb i banken, at
denne person ikke vil være til udgift for DK, så kan tidsbestemt
opholdstilladelse gives.
Ellers skal vi ingen modtag fra Mellemøsten
Hvorfor? De gavner os aldrig.

Menneskerettigheder - det har også kinesere og de er lovlydige.

Fra : Bertel Brander

Dato : 24-09-06 23:58

Bo Warming wrote:

> Hvis et firma eller en forlovet vil deponere stort beløb i banken, at
> denne person ikke vil være til udgift for DK, så kan tidsbestemt
> opholdstilladelse gives.

Jamen Bo dog, jeg tror at du er blevet blød om hjertet
på dine gamle dage. Pas på at det ikke udvikler sig.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-06 00:10

> Jamen Bo dog, jeg tror at du er blevet blød om hjertet
> på dine gamle dage. Pas på at det ikke udvikler sig.

I årevis har Canada, USA, Svejts, Japan haft den sunde fornuft jeg
foreslår og denhar altid været Glisruppolitik

Fra : GB

Dato : 25-09-06 20:09

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in

> Gad vide hvad de mener med "hjem"?

Prøv at spørge en perker, hvad hans "hjemland" er. Hvis du får svaret
"Danmark", har du vundet en million.

GB

Fra : Bertel Brander

Dato : 25-09-06 22:02

GB wrote:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in

> Prøv at spørge en perker, hvad hans "hjemland" er. Hvis du får svaret
> "Danmark", har du vundet en million.

Hvordan definerer du "perker"?

Betaler du?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : GB

Dato : 26-09-06 16:23

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:451843db$0$3550
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvordan definerer du "perker"?

En muhamedansk mand (kvinderne får du jo ikke lov at snakke med, dit vantro
svin), som befinder sig i Danmark.

> Betaler du?

Jada.

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 26-09-06 16:30

GB wrote:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:451843db$0$3550
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> En muhamedansk mand (kvinderne får du jo ikke lov at snakke med, dit
> vantro svin), som befinder sig i Danmark.

Løgn.

> Jada.

That will be the day.

--
Allan Riise

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 13:51

Bertel Brander wrote:

> [...]
> skal være fundamentet for lovgivning i DK.
> Det tal burde være meget højere, men viser
> at det store flertal går ind for demokrati

Så vidt jeg er orienteret er der ca 1200 medlemmer i Khaders forening
som støtter op og " hjælper ". Heraf er en stor del danskere.
Dvs højst 0.6 % af den muslimske befolkning.

Som altså slutter op om budskabet :

år 2002 forfattede jeg en slags 10 bud for demokratiet til min
grundlovstale. Den gang sagde jeg: "Demokratiet skal ikke kun høre
festtalerne til. Vi har netop behov for at manifestere og støtte den
demokratiske tanke i de sammenhænge, hvor demokratiet ikke fungerer."

Sætninger der er højst aktuelle lige nu!
De ti bud lyder som følger:

Vi skal adskille politik og religion, og vi må ikke sætte religion
over de demokratiske spilleregler.
Vi skal respektere, at alle har lige rettigheder uanset køn, etnisk og
religiøst tilhørsforhold.
Vi må ikke oppiske til had, og vi må ikke lukke hadet ind i vores
hjerter.
Vi må ikke bruge vold eller opfordre til det - uanset hvor
frustrerede og forurettede vi er, og hvor retfærdig vores sag er.
Vi skal altid bruge dialogen.
Vi skal udvise respekt for ytringsfrihed også for dem, vi er mest
uenige med.
Vi må ikke påkalde os eller tildele andre særstatus, hverken som
overmennesker eller undermennesker eller som evige ofre.
Vi skal behandle andres nationale og religiøse symboler, som vi
ønsker, at de behandler vores - flagbrænding og graffiti på
kirker, moskeer og synagoger er krænkelser, som modvirker dialog og
forstærker fornægtelsen af den anden.
Vi skal udvise offentlig etik. Det offentlige rum er ikke en scene for
at afreagere eller for at sprede frygt og had men bør være et forum
for visioner og argumenter, hvor det bedste må vinde tilslutning.
Vi skal tage vores modstander i forsvar blandt vores egne, hvis han
udsættes for hadefuld behandling.

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-06 16:09

Patruljen wrote:

> Så vidt jeg er orienteret er der ca 1200 medlemmer i Khaders forening
> som støtter op og " hjælper ". Heraf er en stor del danskere.
> Dvs højst 0.6 % af den muslimske befolkning.

Er der 1%, eller mindre, af den danske befolkning der
er medlem af et politisk parti

Betyder det at der er 99% af den danske befolkning der
ikke går ind for demokrati.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 16:35

Bertel Brander wrote:

> Er der 1%, eller mindre, af den danske befolkning der
> er medlem af et politisk parti
>
> Betyder det at der er 99% af den danske befolkning der
> ikke går ind for demokrati.

Organisationen repræsenterer en mulighed for at vise et demokratisk
sindelag. En mulighed for at vise, at "man" vil Danmark.
På et tidspunkt, hvor terror florerer bredt blandt muslimer. Hvor vi
har set vores flag blive brændt. På et tidspunkt hvor danske tropper
er i kamp mod fundamentalistiske muslimer.

80.000 har utvetydigt sagt nope, Allah Akbar. Har vi så 80.000 skabs -
terrorister ?

Mindre end 0.6 % har fundet det ulejligheden værd. At sende os et
fredeligt signal.
Dem som har gjort det. Må opsige bestyrelsesposter, fordi de trues af
muslimer.
Formanden må have bevæbnede bodyguards....

Tilgengæld har vi så fået terror - celler i Danmark. Det er vældig
opmuntrende, ikke?

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 24-09-06 03:09

Bertel Brander skrev:

> Jeg ved ikke hvilket spørgsmål det er du vil have besvaret.

Du skriver, det vil være umenneskeligt, at blive sendt tilbage til
oprindelses - stedet.

Hvad med de mennesker, som lever der iforvejen ? I Pakistan,
Afghanistan, Gaza,
Tyrkiet. Lever de alle under u - menneskelige forhold ? Hvordan kan du
acceptere det, så ?

Har de skabt umenneskelige forhold i de områder, de har magten I ?

Best Regards Bruun

Fra : Bertel Brander

Dato : 24-09-06 15:35

Patruljen wrote:

> [...]
> Afghanistan, Gaza,
> Tyrkiet. Lever de alle under u - menneskelige forhold ? Hvordan kan du

Jeg har vel ikke andet valg. Vi bør naturligvis forsøge
at hjælpe dem.

> Har de skabt umenneskelige forhold i de områder, de har magten I ?

De er i nogen omfang selv skyld i deres problemer.

Men jeg kan stadig ikke se at det har nogen sammenhæng med
om det er rimeligt at side 200000 danskere ud, blot fordi
de er muslimer.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 24-09-06 15:49

On Sun, 24 Sep 2006 16:34:42 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
<klip - Afghanistan- Palæstina>

>De er i nogen omfang selv skyld i deres problemer.

nogen grad!!!

i allerhøjeste grad vil jeg sige

>Men jeg kan stadig ikke se at det har nogen sammenhæng med
>om det er rimeligt at side 200000 danskere ud, blot fordi
>de er muslimer.

heler ikke derfor, men fordi de bl.a. er indvandret til danmark under
falsk påskud,

de ønsker jo ikke at blive danskere

de ønsker at indlemme Danmark i Umma

det er statsfjendtlig og landsskadelig virksomhed de bedriver -

derfor skal de ud -

alternativt dræbes