Misbrug af fagforeningernes penge
Fra : Jesper

Dato : 20-09-06 05:20

Iflg.Politiken vil fagforeningerne nu være med til at købe Ungdomshuset
så de autonome voldsmænd kan blive boende.

http://politiken.dk/indland/article175494.ece

--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : JBH

Dato : 20-09-06 06:58

> Iflg.Politiken vil fagforeningerne nu være med til at købe Ungdomshuset
> så de autonome voldsmænd kan blive boende.
>
> http://politiken.dk/indland/article175494.ece

Det er da genialt. så har de en samling volds og hærværksmænd de kan sende
ud og "smadre" de virksomheder som ikke danser efter fagforeningernes pibe.
Hærværksmændene kan i busser sendes ud i landets "brændpunkter" ligesom vi
så det med f.eks. Ribus konflikten.
Der er åbenbart ingen grænser for uanstændigt og svinsk "de røde" kan finde
på at opføre sig.

/JBH
(Som HAR skiftet fagforening)

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-06 07:57

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> ligesom vi
> så det med f.eks. Ribus konflikten.
> Der er åbenbart ingen grænser for uanstændigt og svinsk "de røde"

Engang forlangtes en smule etik for at fagforeninger skulle bruge
kontingenter på en sag

Men de autonome tyve i Jagtvej 69 truer sagesløse med vold og
talsmanden blåstempler tæsk-truslerne uden forbehold..

Hvis de som Nixon løj "not crook" kunne man måske forsvare de unge,
men de indrømmer at være helt som Hitler og bifalde MAGT ER RET

Fra : Egon Stich

Dato : 20-09-06 15:12

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> /JBH
> (Som HAR skiftet fagforening)

Og derfor må betegnes som usolidarisk skruebrækker.
For forbedringer i arbejdsforhold vil du vel gerne have?

MVH
Egon

Fra : Alucard

Dato : 20-09-06 09:05

On Wed, 20 Sep 2006 06:19:58 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Iflg.Politiken vil fagforeningerne nu være med til at købe Ungdomshuset
>så de autonome voldsmænd kan blive boende.
>
>http://politiken.dk/indland/article175494.ece

Ja det er dybt forkasteligt...

Citat fra artiklen:

Vores medlemmer ønsker ikke at medvirke i byggeri, som er
omdiskuteret, og hvor der kan opstå ballade.

Citat slut:

Hvordan kan et byggeri være "omdiskuteret", når det er afgjort i
landsretten....?

Og hvis der opstår ballade, så må politiet jo sørge for ro og orden...

Endnu et citat:

Anders Olesen afviser ikke, at Byggefagenes Samvirke kan være en af de
økonomiske donorer til fonden, men siger, at pengene primært kommer
fra en række andre og endnu hemmelige fonde.

Citat slut:

"Hemmelige fonde"...??? Det bliver da ikke en skid bedre af (snarere
langt værre) at fagforeningerne putter penge i "hemmelige" fonde..

Endnu et citat:

Hvad vil I gøre, hvis Faderhuset nægter at sælge?

»Det ved jeg virkelig ikke. Vi tilbyder en løsning, og så må
politikerne gå ind og tage et ansvar. Det er i sidste ende dem, der
står med problemerne«.

Citat slut:

Det lyder som mafiametoder.... "Hvis de ikke vil sælge, så må de
TVINGES til det".... Fy for helvede..... De autonome forbrydere har
bare at fjerne sig fra andres ejendom....

Fra : John V.

Dato : 20-09-06 10:44

> [...]
>
> --
> Jesper
>
> Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.

Hvem ved, måske er de gode scocialdemokrater, så det er nok derfor.

John

Fra : Egon Stich

Dato : 20-09-06 15:17

> Iflg.Politiken vil fagforeningerne nu være med til at købe Ungdomshuset
> så de autonome voldsmænd kan blive boende.

> [...]

Det er dog underligt, når man har læst tråden, at måtte konstatere, at så
mange hopper på denne borgerlige avisand.
For ikke at sige løgnagtige fordrejning.
Der er tale om een person, der "er gået ind i sagen".
Dette får man til "fagbevægelserne".--

Er der ingen grænser for borgerliges dumhed, og beredvillighed til at hoppe
på hvad som helst?

MVH
Egon

Fra : GB

Dato : 20-09-06 16:16

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in

> Der er tale om een person, der "er gået ind i sagen".
> Dette får man til "fagbevægelserne".--

Fortæl, fortæl?

GB

Fra : Alucard

Dato : 20-09-06 17:18

On Wed, 20 Sep 2006 16:17:01 +0200, "Egon Stich"

>Det er dog underligt, når man har læst tråden, at måtte konstatere, at så
>mange hopper på denne borgerlige avisand.
>For ikke at sige løgnagtige fordrejning.
>Der er tale om een person, der "er gået ind i sagen".

Hvordan får du det til een, når der i artiklen står "TO navngivne
medlemmer af fonden"...?

>Dette får man til "fagbevægelserne".--

Hvad er det da ellers, når der står "Anders Olesen afviser ikke, at
Byggefagenes Samvirke kan være en af de økonomiske donorer til fonden"

>Er der ingen grænser for borgerliges dumhed, og beredvillighed til at hoppe
>på hvad som helst?

Jeg kunne vende det om og sige "Er der ingen grænser for
venstrefløjens bortforklaringer og deres beredvillighed til at lyve om
hvad som helst"....

Fra : Mark Jensen

Dato : 20-09-06 17:09

(Jesper) wrote:

>Iflg.Politiken vil fagforeningerne nu være med til at købe Ungdomshuset
>så de autonome voldsmænd kan blive boende.
>
>http://politiken.dk/indland/article175494.ece
'

Absurde argumenter.
"vi er bange, derfor køber vi det til de unge"

Havde det været min fagforening der t havde overvejet dette havde jeg
meldt mig ud prompte.