dansk musik sange om mit liv
Fra : Palle

Dato : 19-09-06 19:06

der er flere danske musikere der er gået sammen om en cd hvor de skrivet et
postkort eller en sang om deres liv hvad hedder den

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-09-06 20:07

Palle wrote:
> der er flere danske musikere der er gået sammen om en cd hvor de
> skrivet et postkort eller en sang om deres liv hvad hedder den

"Postkort Fra Livet"
http://www.dr.dk/P4/Postkort/Pressemeddelelse/20060124135729.htm

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Carsten Petersen

Dato : 22-09-06 21:34

> der er flere danske musikere der er gået sammen om en cd hvor de skrivet
> et postkort eller en sang om deres liv hvad hedder den

Såvidt jeg har forstået er det ikke kunstnernes liv de synger om.
Men almindelige danskere.
Et eller andet med Danmarks radio.
Er der en eller anden der hved hvordan det hænger sammen?

fluen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-06 18:58

"Carsten Petersen" <carpet@danbonet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der en eller anden der hved hvordan det hænger sammen?
>
> fluen

____

Det var noget som var i sommer på P4. Man kunne skrive ind til P4 og
fortælle noget om et eller andet som havde med sit liv eller en oplevelse at
gøre og så ville Poul Krebs skrive en tekst om det og ligeledes sætte en
melodi på. Så sang han sangene i P4 og nu er sangene på en cd. Det var sån
en slags sommer-serie man kørte i formidsdags-radioen.

Helt præsis hvordan det hang sammen i detaljer, det ved jeg ikke. Jeg syntes
det var noget støjende pjatværk og så synger han med en hæs øl-stemme. Det
er ikke lige mig, så jeg hørte ikke så meget efter. Derfor kan jeg ikke helt
præsis fortælle om det. Jeg mener at en af sangene er ret kendt. Den hedder
noget med Jim og Loise tror jeg nok. Og så synger der om at Jim og Louise
har købt et sommerhus, Jim og Louise har købt en sofa, Jim og Louise laver
selv deres mad, Jim og Louise har en liggestol på terressen og Jim og Louise
og jeg ved snart ikke hvad.

Hilsen Åge

Fra : Ole Damgaard

Dato : 25-09-06 09:19

Palle skrev:

> der er flere danske musikere der er gået sammen om en cd hvor de skrivet et
> postkort eller en sang om deres liv hvad hedder den

du kan læse om projektet her:
http://www.dr.dk/p4/postkort/forside.htm

mvh ole