Lidt til julen
Fra : Max

Dato : 19-09-06 09:26

Hej

http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3959598/

Bliver spænende, de har noget at leve op til.

Mvh Max

Fra : ufo

Dato : 19-09-06 09:46

Max wrote:
> Hej
>
> http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3959598/

Uhuu, sjovt som alle de gamle drenge fører sig frem pt.
Lyder til at være en rigtig "labour of love". Synes personligt at
Clapton har været lidt vel pæn og poleret på sine senere plader, med
"Reptile" som en god undtagelse. Lidt for meget hyggenygge-onkel.
sådan går det når de flytter i chateau og får småbørn
Men den her skive lyder lovende, meget lovende. Har altid haft et
blødt punkt for Cale, men har helt glemt at høre ham i de senere år.
Her er link hvor man kan læse ALT om den nye skive.

http://www.whereseric.com/news/2006/09/guitar-legends-jj-cale-eric-clapton-cd-release-the-road-to-escondido.html

Hilsen Esther

Fra : Max

Dato : 19-09-06 10:01

Hej Esther

> Uhuu, sjovt som alle de gamle drenge fører sig frem pt.

Har de ikke snart gjort det i årevis, faktisk lige siden
den un-pluged bølge hærgede.

> Clapton har været lidt vel pæn og poleret på sine senere plader, med

Vil give dig ret i at han har været meget husmodervenlig
i de seneste år.

> Men den her skive lyder lovende, meget lovende. Har altid haft et
> blødt punkt for Cale, men har helt glemt at høre ham i de senere år.

Jeg har 2 CD'er jeg faktisk høre en del for tiden og der er
Classic med J.J. Cale og Cream of Clapton med Eric Clapton,
et par gode skiver med det to som jeg jo har lyttet til altid.

> Her er link hvor man kan læse ALT om den nye skive.

Kikker på den

Mvh Max