Pavesagen - sidste nyt
Fra : NVJ

Dato : 18-09-06 16:14

Så har man hørt det med...

Hørte lige i Radioavisen, at man i de muslimske lande nu beskylder den
store Satan, USA, for at stå bag pavens udtalelse / citat ...

De vil vist intet andet end ballade i de varme lande, de må sgu ha'
fået solstik...

/NVJ

Fra : Tim

Dato : 18-09-06 16:41

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> store Satan, USA, for at stå bag pavens udtalelse / citat ...
>
> De vil vist intet andet end ballade i de varme lande, de må sgu ha'

Man gider ikke engang ryste på hovedet mere.

Tim

Fra : John

Dato : 18-09-06 16:41

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hørte lige i Radioavisen, at man i de muslimske lande nu
> beskylder den
> store Satan, USA, for at stå bag pavens udtalelse / citat ...

Naturligvis, naturligvis! Som jeg nævnte andetsteds, så ender det
såmænd med at jøderne får skylden.

Her kom den så omsider, den forudsigelige konspirations-teori:
".. Irans åndelige leder, Ali Khamenei, beskylder paven for at
leve­re "et led i den kæde", som består af et
amerikansk­-israelsk komplot .."
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4904603.html

Samtidig slagter muslimerne fornøjet løs på hinanden, også ganske
forudsigeligt. Blandt dagens overskrifter:
http://customwire.ap.org/dynamic/fronts/WORLD?SITE=FLTAM&SECTION=HOME

Så, intet nyt under solen...

Mvh John

Fra : NVJ

Dato : 18-09-06 16:57

On Mon, 18 Sep 2006 17:40:46 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Samtidig slagter muslimerne fornøjet løs på hinanden, også ganske
>forudsigeligt. Blandt dagens overskrifter:
>http://customwire.ap.org/dynamic/fronts/WORLD?SITE=FLTAM&SECTION=HOME
>
>Så, intet nyt under solen...

Næh, sådan er livet jo i "fredens religion". hmmmm....

/NVJ

Fra : Konrad

Dato : 18-09-06 16:44

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Så har man hørt det med...
>
> Hørte lige i Radioavisen, at man i de muslimske lande nu beskylder den
> store Satan, USA, for at stå bag pavens udtalelse / citat ...

Mærkeligt. Troede jøderne stod bag - helt klart.

Fra : NVJ

Dato : 18-09-06 17:04

On Mon, 18 Sep 2006 17:44:16 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Mærkeligt. Troede jøderne stod bag - helt klart.

Det var også min første indskydelse, men sådan skulle det åbenbart
ikke være.

I øvrigt ser jeg nu - i Johns link til artiklen fra TV2 Nyhederne, at
den iranske ledelse ser en sammenhæng mellem Muhammed-tegningerne og
pavens bemærkninger - et led i korsfarernes sammensværgelse...
selvfølgelig er det da det!

jaja da, de er fand'me go'e, men særligt kløgtige, det lader de i
hvert fald ikke til at være...

/NVJ

Fra : Konrad

Dato : 20-09-06 12:57

> [...]
> den iranske ledelse ser en sammenhæng mellem Muhammed-tegningerne og
> pavens bemærkninger - et led i korsfarernes sammensværgelse...

Ja! (uden ironi!) - selvfølgelig ER der - set fra et muslimsk synspunkt - en
klar forbindelse.

MEN - jeg har noteret, at Iran *godtager* pavens beklagelse, og i øvrigt
hylder ham for at stå for fred og sameksistens. Og det er da opløftende -
værre er det altså ikke.

> jaja da, de er fand'me go'e, men særligt kløgtige, det lader de i
> hvert fald ikke til at være...

Nej. Det er jo deres helt store problem. Man bliver ikke kløgtigere af at
skue tilbage, og fornægte al modernitet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-09-06 17:25

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> "NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Mærkeligt. Troede jøderne stod bag - helt klart.

Hvad? er paven ikke selv jøde?

Fra : Konrad

Dato : 20-09-06 12:58

Fra : John

Dato : 20-09-06 13:37

"Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad? er paven ikke selv jøde?

Jojo.. og Mossad-agent (i forklædning)

Mvh John :))

Fra : Sten Schou

Dato : 18-09-06 21:58

> [...]
> store Satan, USA, for at stå bag pavens udtalelse / citat ...
>
> De vil vist intet andet end ballade i de varme lande, de må sgu ha'

Naturligvis er det USA der står bag. Der er sikkert findet olie i
Vatikanet.......om ikke andet, så den sidste olie....

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 19-09-06 12:54

> [...]
> store Satan, USA, for at stå bag pavens udtalelse / citat ...
>
> De vil vist intet andet end ballade i de varme lande, de må sgu ha'

Nej, sådan er muhamedanere bare.