Køb og smid væk
Fra : Max

Dato : 18-09-06 13:29

Hej

Det lader til at musik er blevet en køb og smid væk
vare som så meget andet i vort moderne samfund.

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3964618/

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-06 21:17

> Det lader til at musik er blevet en køb og smid væk
> vare som så meget andet i vort moderne samfund.

Så lige et indslag i TV2 nyhederne. Og ja, det lader til at være tilfældet.
Så må vi jo glæde os over alt gode gamle musik der heldigvis allerede er
derude.

Hvis ellers folk ikke smider pladerne i skraldespanden

Mvh
Jan Rysz

Fra : Max

Dato : 18-09-06 21:25

Hej Jan

> Hvis ellers folk ikke smider pladerne i skraldespanden

Jo flere der gør det, jo gladere bliver jeg for min samling :)

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-06 21:45

> Jo flere der gør det, jo gladere bliver jeg for min samling :)

Nu vil jeg så hellere have muligheden for at købe billig brugt musik, end at
have en samling der er penge værd.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Max

Dato : 18-09-06 21:58

Hej Jan

> Nu vil jeg så hellere have muligheden for at købe billig brugt musik,
> end at have en samling der er penge værd.

Jeg er ligeglad med hvad min samling er værd, den har en helt anden
værdi for mig end noget økonomisk. Og heldigvis ender mange af de
plader der bliver "smidt ud" jo hos brugt musik forhandlerne.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-06 05:39

> Jeg er ligeglad med hvad min samling er værd, den har en helt anden
> værdi for mig end noget økonomisk. Og heldigvis ender mange af de
> plader der bliver "smidt ud" jo hos brugt musik forhandlerne.

Nå jamen så er vi jo enige

Mvh
Jan Rysz