De autonome er dybt splittede og kriminel~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-06 08:51

De autonome er dybt splittede og kriminelle -

- de både lover at ophøre med krig mod naboer til deres bezatte
Jagtvej 69 hus og de udsender truende kommunale terror-breve
(dokumentfalsk) til samme naboer om at kommunen har købt deres hus, og
de har 14 dage til at flytte. De kører en charmeoffensiv overfor visse
pensionister i kvarteret, men er begyndt at true mig med vold, når jeg
på min vej passerer "deres hus".Siden sidste uge har jeg måtte cykle
en omvej, fordi deres tæskehold igen og igen simpelthen ikke vil lade
mig passere.

Det er noget deres mandagsmøde har besluttet i fællesskab - at de
ikke vil se mit ansigt, for de "ejer gaden" og i årevis har de
skreget "ingen racister i vore gader".

Min japanske kone kunne bruge lagerplads i det enorme lidet udnyttede
hus, fordi hun er ikebana-kunstner og har flere remedier til
kunstværkerne end der er plads til i vort lille og overbefolkede hus,
men høflig mail til "ungeren" herom besvarer de ikke. Mon de er
racister?

Eller blot almindeligt uvenlige og som de selv betegner sig, "voldspsykopater"
?

MEd venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000