Hotel i Venedig
Fra : Pia Alm

Dato : 17-09-06 19:29

Hej gruppe

Er der nogen, der kan anbefale et hotel/pensionat i Venedig, der er rimelig
i pris. vi skal derned i slutningen af oktober.
PA

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 17-09-06 19:45

"Pia Alm" <piaalm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Er der nogen, der kan anbefale et hotel/pensionat i Venedig, der er
> rimelig i pris. vi skal derned i slutningen af oktober.
> PA
Når man kører til Venedig med tog eller bil, ender man på Piazzale Roma,
hvorfra man ikke kan køre længere.
Ca. 2-3 minutters gang derfra rundt om hjørnet på den første karré, ligger
Hotel Arlecchino (Harlekin) lige ud til en kanal.
http://www.hotelarlecchino.com/
Hyggeligt hotel i den billige ende (jeg gav ? 100-110 i 2004 for et
dobbeltværelse med bad og morgenmad).Meget smagfuldt og rigtig flinke
mennesker dér.
Det er muligt at gå ud til f.eks. Markuspladsen på ca. 1/2 - 1 time.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Asle Bjerva

Dato : 17-09-06 21:35

Pia Alm wrote:
> Hej gruppe
>
> Er der nogen, der kan anbefale et hotel/pensionat i Venedig, der er
> rimelig i pris. vi skal derned i slutningen af oktober.
> PA

Det finnes utallige !
Litt over bunnpris er Commercio e Pellegrino, hvor vi bodde for EUR 140. (Vi
booket lang tid i forveien og okt., er høysesong i Venezia

Det er mindre enn 5 minutter fra Markusdplassen, vi hadde utsikt til
Dodgepalasset og "sukkens bro" fra våre vinduer !

Vi bestilte hos :
http://www.venere.com/site/
http://www.venere.com/hotel/index.php?htid=8661&

Det fungerte perfekt.

Venere har en rekke rimlige alternativer.
Kan også anbefale å overnatte på fastlandet, i bydelen Favaro ligger for
eks. Hotel Altieri, med direkte bussforbindelse (20 minutter) til Venezia.
Hotellprisene her er det halve (eller under) det man må betale i selve
Venezia. (men det kan jo ikke erstatte å vandre rundt i nattestille smug,
hvor klukking fra kanler og duenes tassing er de høyeste lyder !

http://www.altierivenice.it/en/index.htm

AsleB;Oslo

Fra : Jakob

Dato : 18-09-06 11:32

Albergo "Locanda Silva", Fondamente del Rimedia 4423, 30122 Venezia. Tlf.
0039-41-5227643.

Hyggeligt sted - 5 minutter fra marcuspladsen og dertil billigt. Kan
anbefales. Værten kan ydermere tale (en slags) dansk.

hilsen jakob