Natasha var på skiferie med elsker=bortfør~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-06 18:38

Ingen bør ynke en heldige pige, der slap væk fra lorteforælde og
lorteskole via en kidnap-velsignelse

The mass of men lead lives of quiet desperation.
Henry David Thoreau

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-09-06 21:14

> Ingen bør ynke en heldige pige, der slap væk fra lorteforælde og
> lorteskole via en kidnap-velsignelse

Nogen gange er du sgu extra syg Bo !

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-06 22:35

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Nogen gange er du sgu extra syg Bo !

Hvis hun havde ønsket at flygte, havde det været let under en
skiferie, ikke?

Hun vil ikke besvare spørgsmål om erotik og en masse andet under de 8
års "bortførelse"

Hun fort æller at hun var den stærke af de to?

Selvfølgelig opnår kvinder styrke via sex, og nyder deres enorme magt,
som er sjovere end at gå i skole og bo hos forældre.

Hun prøvede det virkelige liv og blev extremt harmonisk og intelligent
af det.

Ekspertvældet vil gøre alle svage og OFRE, men hun beviste at
ekspertvældet er løgnagtigt og ondskbsfuldt. og holder de unge tilbage
i udvikling.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-09-06 22:44

> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Hvis hun havde ønsket at flygte, havde det været let under en skiferie,
> ikke?

Du har vist ikke fulgt med. Hun var truet ..

> Hun vil ikke besvare spørgsmål om erotik og en masse andet under de 8 års
> "bortførelse"

Kunne være hendes presseansvarlige eller psykologen der har givet det råd -
Har du overvejet den vinkel? Eller simpel blufærdighed?

> Hun fort æller at hun var den stærke af de to?

Jeps .. Her tænkte hun jo nok på det psykiske - tror ikke hun mente fysiske

> Selvfølgelig opnår kvinder styrke via sex, og nyder deres enorme magt, som
> er sjovere end at gå i skole og bo hos forældre.

Nu vrøvler du vist - Gu har kvinder styrke via sex .- men du blander skæg og
snot her ..

> Hun prøvede det virkelige liv og blev extremt harmonisk og intelligent af
> det.

Kan du beslutte dig - først er indespærring godt - nu det virkelige liv.

> Ekspertvældet vil gøre alle svage og OFRE, men hun beviste at
> ekspertvældet er løgnagtigt og ondskbsfuldt. og holder de unge tilbage i
> udvikling.
Hun er da lige nu underlagt fuld ekspertvælde ...

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-06 01:34

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Du har vist ikke fulgt med. Hun var truet ..

Det ville jeg også påstå hvis jeg var hende og skulle blankpolere er
martyrium

> Kunne være hendes presseansvarlige eller psykologen der har givet
> det råd - Har du overvejet den vinkel? Eller simpel blufærdighed?

Selvfølgelig har psykologer søgt at overtage kontrollen med hendes liv
nu, men hun bruger dem kun til at slippe for spørgsnmål, der kan
afsløre hendes lægne

> Jeps .. Her tænkte hun jo nok på det psykiske - tror ikke hun mente
> fysiske

Er man psykisk i kommando er det liegyldit at manden engang da hun var
ti kunne skubbe hende ind i en bil

> Kan du beslutte dig - først er indespærring godt - nu det virkelige
> liv.

At være den stærke med kontrol over en mand, er det virkelige liv for
mange kvinder

På en skiferie kan enhver kvinde let flygte HVIS HUN VIL - det
spørgsmål flygter alle fra

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-09-06 02:36

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse > På en skiferie kan
enhver kvinde let flygte HVIS HUN VIL - det
> spørgsmål flygter alle fra

Nu vrøvler og gisner du.

Har du konkrete beretninger om hvordan den skiferie har formet sig? Desuden
var kvinden truet + Stockholmssyndrom

Du løber med ½ vind

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-06 07:02

> [...]
>
> Har du konkrete beretninger om hvordan den skiferie har formet sig?
> Desuden var kvinden truet + Stockholmssyndrom

Alle medier og du løber med ½ vind ,
når du blindt tror på ubevidnede skrøner fra EET PARTISK VIDNE om at
hun var truet

Stockholmssyndrom er netop hvad jeg mener gør hende utroværdig så at
kalde din vind for HALV er at skamrose dig

Medierne har sagt at i butikker, hvor hun i årevis gik frit ved siden
af "bortføreren"(ham hun slog pjalterne sammen med som ungdomsoprør)
var hun nær ham eller foran ham. Men på en skiferie, som vi ikke har
detaljer om, er du altså sikker på at man er så anget som i en
kz-lejr???

Hun er boglig klog og ku ha efterladt adskillige hjælp-mig breve hos
receptionister, på hotel, stukket det i hånden på skiliftførere
osv osv osv osv

Hun er dum hvis hun ikke lyver sådan som hun formodentlig gør - og hun
er ikke dum. Hun er endda blevet klogere af opholdet hos velgøreren,
som hun lod dø for egen hånd, forudsigeligt - og etisk OK, men VÆR
SKEPTISK, det KRÆVER DEMOKRATIET AF OS ALLE

En så ung pige, der nu bliver forgrundsfigur for vellønnet
godhedsindustri om sulttruede børn og kidnappede børn i ulande - det
er drømmekarriere

Medier er ENSIDIGE + LYVENDE og drevet af YNK med OFFER og evner
aldrig at se en sag fra to sider - med mindre man kalder S og V to
sider, hvilket svarer til at kalde Bush og Clinton for to sider - de
er lige pro-Irak-krig

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-06 07:54

> [...]

> Har du konkrete beretninger om hvordan den skiferie har formet sig?
> Desuden var kvinden truet + Stockholmssyndrom

Du har bevispligten når du ser Wolfgang Priklopip som et truende
monster mere end en forvirret godgører. Har du andre beretninger end
et forudindtaget EXTREMT PARTISK, klogt beregnende løgnevidne?

Stockholmssyndrom er ikke en mæslingevirus der smitter uundgåeligt.

Var samtlige nazi-kollaboratører hævet over kritik fordi DK 1940-45
var TRUET og inficeret med den stockholmske syge, så samarbejdspolitik
var uundgåelig skæbne?

TAkket være tyskerkurs (siden 1864) stilede vi imod den
vinderposition som underkastelse gav os - helt som en dum blondine
hvis dumhedsskuespl er klogt beregnende
Hædersmand var Scavenius og at hans venner henrettedes ved retsopgøret
, er som hvis Natascha straffedes for meddelalgighed i at påføre sine
forældre stor sorg i 8 år, hvor hun ikke gad flygte, men holdt verden
for nar. Ting er komplicerede. Vær skeptisk, unaiv.
Se ting fra to sider, sagde Sokrates . Drop dømmesyge

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-06 23:03

Frank Leegaard wrote:

> Nogen gange er du sgu extra syg Bo !

Vil Leegård nu gerne, igen, skrive om, hvem han finder syge i hovedet.

Leegård udlever den trafic - rage, på usenet, han ikke tør udleve i
trafikken. Det er synd, men det er et faktum.

Samtidig må vi forstå, at denne Leegård, går omkring og får
budskaber fra "de" og "dem". Alt ialt. Han har det svært. Have mercy.

best regards bruun

Fra : JensenDenmark

Dato : 17-09-06 07:41

> Ingen bør ynke en heldige pige, der slap væk fra lorteforælde og
> lorteskole via en kidnap-velsignelse
>
> The mass of men lead lives of quiet desperation. Henry David
> Thoreau

Der er nu god grund for hendes pårørende til at være bekymret. Hendes
udtalelserne omkring taknemligheden over at være sparet for ungdommens
fristelser er ikke enestående. Godt nok er der ikke mange børn, som bliver
bortført i så mange år - heldigvis. Men over i USA har man i mange år haft
lukkede opdragelseslejre, som forældre kan outsource en del af opdragelsen
til - nogle fordi at ungen er kommet ud i noget skidt - nogle fordi at ungen
opfører sig som teenager - nogle fordi at ungen er i vejen i forbindelse med
skilsmisse og nyt ægteskab.

Mange af disse børn, som kommer hjem før at de er 18 udtrykker taknemlighed
overfor deres forældrer over at være holdt væk fra diverse fristelser som
stoffer, alkohol og det modsatte køn - dvs. i en periode, hvorefter at de
flipper ud i almindelig udsvævelse - typisk når de er blevet myndige og ikke
behøver at frygte for at blive sendt tilbage.

http://www.rickross.com/reference/teenboot/teenboot32.html

Men hensyn til de mange flugtschancer, så der to ting, som kender deres
forhold. Bortføreren har flyttet hende til et miljø, hvor at der er en lige
så ukendt og truende verden udenfor. I USA hentes mange børn fra deres seng
midt om natten, når forældrene sender dem afsted. I dette link beskrives
hvordan at en ung dreng til sidst føler så stor sympati og tryghed med
bortføreren, som er hyret af forældrene at han efter et døgn krammer sin
bortfører, fordi at det sted, hvor han er ført til er mere utrygt end
bortføreren http://www.nospank.net/labi.htm

Så er der sulten. Hun blev ikke ligefrem overfodret. Det kan modvirke flugt.
Hvis mad er det eneste, som pigen har haft på hjernen, så kunne hun ikke
flygte.

Også her er der rigelig studiemateriale i USA (Ca. 50-100.000 børn lever
sådan derovre i denne outsourcede form for opdragelse fra de er fra 12 - 21
år.). Jeg fandt denne artikel fra en journalist, som har været ude i
ørkenen. http://outside.away.com/outside/magazine/1095/10f_deth.html
(Det meste handler om børns sultedød i kurserne),
´
Jeg citerer for at du ikke skal få det dårligt ved at læse den fulde
historie.

---
This approach works at Anasazi in part because Anasazi turns away students
who might not be disqualified from other programs: kids who exhibit violent
behavior, for example. Still, many of Anasazi's clients are deeply troubled,
and Anasazi is no holiday. Students march hard, sleep on rocky ground, and
once a week receive a 15-pound food bag containing staples like cornmeal,
flour, and lentils. The daily ration of 2,000 calories is extremely lean,
and if a kid consumes it early in the week, he or she has to subsist on wild
plants, lizards, and bugs. The Anasazi students I met looked healthy, but
food monopolized their fantasies.
---

Måske forklarer dette indlæg de mekanismer i den østrigske pige, som vi ikke
helt forstår.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-06 08:11

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message

> [...]
> food monopolized their fantasies.
> ---
>
> Måske forklarer dette indlæg de mekanismer i den østrigske pige, som

Tak for gode bidrag til forståelse/gæt om det interessante
Natascha-mysterie

Havde hun på skihotellet hoppet ind bag hotelreceptionisten efter at
have smilet til ham, og råbt "jeg er bortført, frels mig" havde hun
minutter senere fået rigelig luksusmad fra hotellet, så sult der er
smart i en Arizona-bootcamp-kostskole som er privatiseret uddannelse,
er ikke så troværdig i Wienforstaden, hvor hun førtes til og var
underground i 8 fredelige humane år med flugtmuligheder og radiohygge
og overkommelig erotik-pres (gætter jeg). Pik i skede er ikke tortur,
og hun har nok snakket sig til så lidt som hun selv gad, helt som den
halvdel af hun-ægtefæller i DK, der har bukserne på.
Priklopip havde ikke hjælpere, som guards på USA-camps - og de har 200
miles billøse veje til andre mennesker og køleskabe, uden håb om
blafferchance

Det bortførende fjols havde ingen plan B men begik selvmord straks
efter flugt - ikke en farlig person for en intelligent, stærk 18årig

Hun fik det bedste ud af det, ære være hendes kløgt, men tro hende
ikke blindt

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-09-06 14:04

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> food monopolized their fantasies.
> ---
>
> Måske forklarer dette indlæg de mekanismer i den østrigske pige, som vi

Eller hele deet engelske kostskolesystem med lignende mekanismer

/FL

Fra : JensenDenmark

Dato : 17-09-06 16:07

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> "JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse

> Eller hele deet engelske kostskolesystem med lignende mekanismer

Det kan nu ikke sammenlignes, idet at de ikke nægtes føde og derfor kan
stykke af, når de har lyst. Men der er elementer af følelser om svigt osv.
som i tidens løb har medført tragedier. Mest kendt er nok de elever som lod
at sig lokke af en sygelig ideologi og spionerede for en andet land.

Jeg fandt dette citat på nettet:
--
I see the children with their boredom and their vacant stares. God help us
all if we're to blame for their unanswered prayers

JensenDenmark