Hvilken sang?
Fra : Pipeline

Dato : 14-09-06 23:39

Jeg vil enormt gerne finde ud af hvem der har lavet denne sang:
http://www.odeu.dk/whoisit.mp3

Klippet er fra et gammelt 80/90'er megamix med diverse kunstnere, så der er
lagt lidt ekstra lyde oven i.
Et eller andet siger mig at det er Art Of Noise der har lavet nummeret, men
jeg kan ikke finde det nogen steder.

Mvh
Pipeline

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-06 11:51

"Pipeline" <000000ng3@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Et eller andet siger mig at det er Art Of Noise der har lavet nummeret,
> men jeg kan ikke finde det nogen steder.

Hej Pipeline

Det kunne lyde som det nummer jeg har med .Orchestral Manoeuvres In The Dark
(OMD).Nummeret hedder:Enola Gay.Du kan finde det på TDC.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Per Hansen

Dato : 15-09-06 15:01

Pipeline wrote this

> [...]
> Et eller andet siger mig at det er Art Of Noise der har lavet
> nummeret, men jeg kan ikke finde det nogen steder.

Det er også Art of Noise. Det er outroen til nummeret Backbeat fra
albummet In Visible Silence, track 6 for at være præcis

--
Per Hansen.

Fra : Per Hansen

Dato : 15-09-06 16:02

Per Hansen wrote this

> Pipeline wrote this

> Det er også Art of Noise. Det er outroen til nummeret Backbeat fra
> albummet In Visible Silence, track 6 for at være præcis

Kom forresten lige i tanke om at den korte sekvens også
er blevet strippet ud til solotracket Beatback, samme album.

--
Per Hansen.