Forbyd dyresex
Fra : Denise

Dato : 14-09-06 21:07

Hej gruppe

På grund af de sidste dages omtale, kommer lige en reminder, især til nye
medlemmer.

Hvis du som mange af os andre mener det er forkasteligt at man ikke har en
lov i Danmark der forbyder dyresex, så skriv under og vis at du bakker op om
et lovforslag.

Der har de sidste par dage været infor både i TV, i radioen og i 24 timer.
Her er lidt artikler som sætter lys på tingene.

Onsdag - Danmark er et slaraffenland for misbrug af dyr:
http://www.24timer.dk/pdf/samlet/24timer_københavn_onsdag.pdf

Torsdag - Dyreven fik lukket bordel - side 6
http://www.24timer.dk/pdf/samlet/24timer_københavn_torsdag.pdf

Du kan skrive under her: http://www.may-britt.dk/root/default.asp

--
Hilsen Denise

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-09-06 21:28

Denise <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvis du som mange af os andre mener det er forkasteligt at man ikke
> har en lov i Danmark der forbyder dyresex, så skriv under og vis at

Er hermed gjort. Håber det hjælper, det må og skal stoppes.
Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Hanne Engermann

Dato : 14-09-06 23:26

> [...]
> http://www.24timer.dk/pdf/samlet/24timer_københavn_onsdag.pdf
>
> Torsdag - Dyreven fik lukket bordel - side 6

Kan ikke huske, om jeg har skrevet under hér eller et andet sted, så jeg
gør det lige for en sikkerheds skyld.

PS: Er det ikke muligt at ændre overskriften, så der i stedet for
dyresex står sex med dyr?

Med venlig hilsen
Hanne Engermann "Natravnen"
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 15-09-06 18:03

Hanne Engermann wrote:

> [...]
> jeg gør det lige for en sikkerheds skyld.
>
> PS: Er det ikke muligt at ændre overskriften, så der i stedet for

Hanne, det tror jeg ikke man kan. Gør ikke noget synes jeg, det er jo det
samme der står der hvor man skriver under

--
Hilsen Denise