Nu kommer muslimerne efter os
Fra : John

Dato : 14-09-06 13:52

Som en udløber af Muhammedkrisen og angrebene 11. september 2001
opfordrer ministre fra en række islamiske lande nu muslimske
rigmænd til at købe sig ind i verdensomspændende
medie­foretagender. Formålet er at ændre det, de opfatter, som
anti-muslimske holdninger rundt om i verden.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4874398.html

Mvh John

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 14-09-06 16:09

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
> [...]
> medie­foretagender. Formålet er at ændre det, de opfatter, som
> anti-muslimske holdninger rundt om i verden.

Jeg har hørt "Dagen" er til salg. Den ville passe til de danske
imamers.

Fra : El Trabajador

Dato : 14-09-06 17:16

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
skrev i news:eebrap$af3$1@news.al.sw.ericsson.se...

> Jeg har hørt "Dagen" er til salg. Den ville passe til de danske
> imamers.

De burde i stedet have en avis, der hed "Døden", for muhamedanere lever for
at dø for Allan.
--
El Trabajador

Fra : Allan Riise

Dato : 14-09-06 17:24

El Trabajador wrote:
> "Frithiof Andreas Jensen"
> <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com> skrev i

> De burde i stedet have en avis, der hed "Døden", for muhamedanere
> lever for at dø for Allan.

Ahhr, så er det heller ikke værre!

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 14-09-06 17:35

On Thu, 14 Sep 2006 18:16:05 +0200, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

> [...]
>skrev i news:eebrap$af3$1@news.al.sw.ericsson.se...

>De burde i stedet have en avis, der hed "Døden", for muhamedanere lever for

jeg vil ikke forhindre dem, men tværtimod opfordre dem til at gå i
gang hurtigst muligt

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Karsten

Dato : 14-09-06 18:05

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skrev i news:eebrap$af3$1@news.al.sw.ericsson.se...

> De burde i stedet have en avis, der hed "Døden", for muhamedanere lever

Eller måske rettere - De lever for at finde nogle tåber, de kan sende ud for
at dø for Allah og Muhammad.
De skulle jo nødig risikere deres egen r..

Karsten.

Fra : Tony

Dato : 14-09-06 21:44

skrev i en meddelelse news:eebrap$af3$1@news.al.sw.ericsson.se...

> Jeg har hørt "Dagen" er til salg. Den ville passe til de danske
> imamers.

Ejer de ikke allerede ''Politikken'' ?

Tony

Fra : Konrad

Dato : 16-09-06 10:44

> [...]
skrev i en meddelelse news:eebrap$af3$1@news.al.sw.ericsson.se...

> Jeg har hørt "Dagen" er til salg. Den ville passe til de danske

Så kommer den da vist til at hedde "I går".

Fra : Niels Ivar

Dato : 14-09-06 19:29

John skrev:

> [...]
> medie­foretagender. Formålet er at ændre det, de opfatter, som
> anti-muslimske holdninger rundt om i verden.

Når muslimer sender os selvmordsterrorister på halsen, så er det
galt, og
når de bruger demokratiske metoder såsom at udgive aviser, der
fremfører deres sag,
så er det faneme også galt. Kan muslimer overhovedet gøre noget
rigtigt? Er ytringsfrihed kun for dem, vi er enige med?

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 14-09-06 19:48

"Niels Ivar" <nil@information.dk> skrev i en meddelelse

John skrev:

> Kan muslimer overhovedet gøre noget
> rigtigt?

Jeg tvivler - jeg ville gerne se det.

> Er ytringsfrihed kun for dem, vi er enige med?

Nej da - jo mere de* ytrer sig, jo mere negativt tager Islam sig ud! Fint
nok.

*de råbende skægaber i kludetøjet; jeg er ikke helt overbevist om at de
representerer andet end mediernes krav om at "være vedkommende"; d.v.s.
skabe en emotionel reaktion hos "forbrugerne" af mediet.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-09-06 19:51

On 14 Sep 2006 11:28:57 -0700, Niels Ivar skrev:

> [...]
> så er det faneme også galt. Kan muslimer overhovedet gøre noget
> rigtigt? Er ytringsfrihed kun for dem, vi er enige med?

Kun hvis de kan holde deres kæft.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-09-06 20:19

John skrev:

> [...]
>
> Mvh John

>Når muslimer sender os selvmordsterrorister på halsen, så er det

Nej, hvem synes dog det er galt?

>når de bruger demokratiske metoder såsom at udgive aviser, der
fremfører deres sag,
så er det faneme også galt. Kan muslimer overhovedet gøre noget
rigtigt? Er ytringsfrihed kun for dem, vi er enige med?

Læste du linket?

citat:

"En lille forsmag på hvad der kan være i vente, hvis de muslimske rigmænd
følger opfordringen fra OIC, fik man, da den franske avise France Soir i
februar bragte Jyllands-Postens Muhammedtegninger og tilføjede en ny på
forsiden, der forestiller Gud i samtale med Muhammed.

"Slap af Muhammed, vi har alle prøvet at blive karikeret", hed det i
teksten, der førte til, at redaktøren den følgende dag blev fyret - Af
avisens egyptiske ejer."

Der er noget at se frem til Iøvrigt røg et par redaktører i Mellemøsten
jo i fængsel for at bringe tegningerne.

Man har ikke rigtig tradition for at være uenige på en fredelig måde, i den
del af verden,- men det kunne man måske lære på lidt længere sigt.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-06 23:44

John skrev:

> [...]

så er det faneme også galt. Kan muslimer overhovedet gøre noget
rigtigt? Er ytringsfrihed kun for dem, vi er enige med?

Det værst e ved muslimerne er deres VOLD

At de brugtekontrol md en fransk avis til at fyre bagmand for
vigtighedstegning om at Muhamed ikke er mere latterliggjort end andre
religionsledere,vise yderligere at de er uintegrable

Laddembruge ytringsfrihed frit -og boycot Politiken hvis lederartikel
nu siger at holocaustemnet er for helligt til vitser om det

Fra : Mendoza

Dato : 16-09-06 10:21

Niels Ivar wrote:

> [...]
> fremfører deres sag,
> så er det faneme også galt. Kan muslimer overhovedet gøre noget

Nej.

Fra : Konrad

Dato : 16-09-06 10:45

"Niels Ivar" <nil@information.dk> skrev i en meddelelse

(...)
Er ytringsfrihed kun for dem, vi er enige med?
---------

Jada. Hvad havde du ellers regnet med?

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-09-06 12:18

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> "Niels Ivar" <nil@information.dk> skrev i en meddelelse
>
> (...)
> Er ytringsfrihed kun for dem, vi er enige med?
> ---------
>
> Jada. Hvad havde du ellers regnet med?

Som det er nu 'bliver' den muslimske ytringsfrihed jo hovedsagelig brugt til
at lukke munden på kritikere, og til at fængsle redaktører og journalister
som ikke makker ret, - også prospektlandet Tyrkiet.

Jeg hørte en glimrende udsendelse om al Jazeera og al Manar, på P1 i sidste
uge, - jeg var bl.a ikke klar over, at al Manar anses for langt mere
troværdig end al Jazeera - når det ikke lige drejer sig om historier om
bloddrikkende dæmoniske jøder.

Det blev nævnt, at der var et indslag på al Jazeera, med en egypter som
mente Libanonkrigen var Hezbullahs skyld, og det var jo fantastisk, at sådan
noget kunne forekomme på en arabisk TV-station. Og så nævntes det lige i
parentes, at manden selvfølgelig ikke boede i Egypten, det ville ikke kunne
lade sig gøre med en sådan mening. Det kan vi sikkert lære en masse af.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 14-09-06 20:14

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind i verdensomspændende medie­foretagender. Formålet er at ændre det, de
> opfatter, som anti-muslimske holdninger rundt om i verden.

Hvad med, at muslimen SELV gjorde noget ved grunden til
uviljen mod Islam?

Hvis nu at muslimerne stoppede med terror, tvangsægteskaber,
hellig krig, tørklædetvang, omskæring af piger, æresdrab,
massevoldtægter etc. så ville de kunne spare de penge.

Fra : @

Dato : 14-09-06 20:35

On Thu, 14 Sep 2006 21:13:46 +0200, "-=* DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

> [...]
>hellig krig, tørklædetvang, omskæring af piger, æresdrab,
>massevoldtægter etc. så ville de kunne spare de penge.

altså

de skulle droppe alt det der hører med til at være muhamedanere

bedste forslag til dato

Fra : Konrad

Dato : 16-09-06 10:43

> [...]
> ind i verdensomspændende medie­foretagender. Formålet er at ændre det, de
> opfatter, som anti-muslimske holdninger rundt om i verden.

Ah. De har lært af Rupert Murdoch og det neokonservative slæng.