Pragh Tjekkiet
Fra : ole sønnichsen

Dato : 21-06-01 21:33

Har du / I været i pragh og ved hvor der er et stort supermarked.
Det står der ikke noget om i div. bøger

Nb Vi skal bo 30 km syd for pragh

På forhånd tak
Ole & Helle
E-mail-adresser:
olesoennichsen@mobilixnet.dk

Fra : John K

Dato : 21-06-01 23:09

> Har du / I været i pragh og ved hvor der er et stort supermarked.
> Det står der ikke noget om i div. bøger
>
> Nb Vi skal bo 30 km syd for pragh

Tesco ligger i centrum (Der er også en ved den ene ende af den gule
metrolinje - ligger sammen med Ikea, m.fl.) og minder meget om Bilka/OBS!
m.m. - rimelige priser og god kvalitet.

Mvh

John K

Fra : J W Nielsen

Dato : 25-06-01 11:47

Hej !
Vi har flere gange været i Prag - firmaet har en lejlighed der:
Ved Chodow-metrostationen, som vi bruger, ligger der et stort supermarked
(med meget rimelige priser i modsætning til de mere centralt beliggende) -
det hedder Billa !
Kører man gennem Prag mod Brno kommer der et par kilometer uden for byen et
kæmpe og meget flot supermarked lige op ad moteorvejen - jeg kan ikke lige
huske hvad det hedder, men man kan ikke "misse" det...

Jørgen Wulff Nielsen
jwulff@post.tele.dk