Organiseret dyremishandling i Danmark
Fra : Jesper

Dato : 13-09-06 14:45

Mange udlændinge kommer til Danmark for at misbruge dyr seksuelt, da det
er forbudt i deres hjemlande.

Dyrelæge Lene Kattrup mener at dyresex skal forbydes.

Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 13-09-06 14:53

> Mange udlændinge kommer til Danmark for at misbruge dyr seksuelt, da det
> er forbudt i deres hjemlande.

Og dit problem er så, at du vil have dyrene for dig selv, da de er din
eneste chance for at få noget på den dumme??

Fra : Konrad

Dato : 13-09-06 14:58

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Og dit problem er så, at du vil have dyrene for dig selv, da de er din
> eneste chance for at få noget på den dumme??

Eller udsættes for overgreb af zoofile?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-09-06 15:45

On Wed, 13 Sep 2006 15:52:56 +0200, Christian R. Larsen skrev:

> Og dit problem er så, at du vil have dyrene for dig selv, da de er din
> eneste chance for at få noget på den dumme??

Er du bange for ikke mere at blive misbrugt af udlændinge,
eller hvad er dit problem?

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-09-06 20:31

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Er du bange for ikke mere at blive misbrugt af udlændinge,
> eller hvad er dit problem?

Jeg tror bare Krelle er desperat over at et forbud betyder at han kan
straffes for dyremishandling! :D

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : GB

Dato : 13-09-06 22:06

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Krelle

LOL!

GB

Fra : Jesper

Dato : 13-09-06 18:17

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> Og dit problem er så, at du vil have dyrene for dig selv, da de er din
> eneste chance for at få noget på den dumme??

Jeg er imod at umælende væsener skal misbruges på det groveste af
udenlandske sodomitter. Har du slet ingen moralbegreber?

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 13-09-06 22:10

On Wed, 13 Sep 2006 19:16:50 +0200, Jesper wrote:

> Jeg er imod at umælende væsener skal misbruges på det groveste af
> udenlandske sodomitter.

Tror du ikke at de umælende væsener er ligeglade med om det er gæve
jyder eller tossede tyskere der svinger salamien?

> Har du slet ingen moralbegreber?

Det her rangerer i hvert fald langt under sexturisme (med mindreårige som
målet) i min moralbog.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-09-06 00:09

On Wed, 13 Sep 2006 23:10:26 +0200, Frank E. N. Stein skrev:

> Tror du ikke at de umælende væsener er ligeglade med om det er gæve
> jyder eller tossede tyskere der svinger salamien?

Næppe. Vi kan ikke forvente, at udlændinge giver sig den
fornødne tid til at etablere et trygt og tillidsfuldt forhold
til det enkelte dyr. Og så er der problemstillingen med bare
at skride bagefter.

Nej, det virker ganske uforsvarligt og faktisk direkte
ulovligt med sexturisme mod søde danske dyr.

Dyreværnsloven siger da også:
* § 1. Dyr skal behandles forsvarligt og beskyttes bedst
muligt mod smerte, lidelse, angst, varigt men og væsentlig
ulempe.

* § 2. Enhver, der holder dyr, skal sørge for, at de
behandles omsorgsfuldt.

Gæve jyder derimod - kan vi forvente - vil ofte have daglig og
kærlig kontakt med dyret gennem hele dets levetid.

Desuden anede jeg ikke, at dyresex er mere forbudt i Tyskland
end i Danmark. Hvor har du egentligt det fra? Ifølge Wikipedia
er dyresex tilladt i Tyskland.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 14-09-06 00:58

On Thu, 14 Sep 2006 01:09:04 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> Næppe. Vi kan ikke forvente, at udlændinge giver sig den
> fornødne tid til at etablere et trygt og tillidsfuldt forhold
> til det enkelte dyr. Og så er der problemstillingen med bare
> at skride bagefter.

Nu tror jeg ikke ligefrem det bliver nødvendigt med faderskabsbidrag i de
her forhold.

> Nej, det virker ganske uforsvarligt og faktisk direkte
> ulovligt med sexturisme mod søde danske dyr.

Ulovligt er det i hvert fald ikke.

> [...]
> ulempe.
>
> * § 2. Enhver, der holder dyr, skal sørge for, at de

De fleste dyr vil nok mene et put nu og da er mere omsorgsfuldt end at
få skudt hjernen ud.

> Gæve jyder derimod - kan vi forvente - vil ofte have daglig og kærlig
> kontakt med dyret gennem hele dets levetid.

Ja, det har jeg også hørt, men jeg troede bare at det var et ondsindet
rygte. Jeg forstår nu hvor urobetjente kommer fra.

> Desuden anede jeg ikke, at dyresex er mere forbudt i Tyskland end i
> Danmark. Hvor har du egentligt det fra? Ifølge Wikipedia er dyresex
> tilladt i Tyskland.

Det er da muligt at det er tilladt, men der stod i medierne at
sexturisterne bl.a. kom fra Tyskland.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-09-06 11:16

On Thu, 14 Sep 2006 01:58:29 +0200, Frank E. N. Stein skrev:

> Nu tror jeg ikke ligefrem det bliver nødvendigt med faderskabsbidrag i de
> her forhold.

Det har vist heller ingen foreslået. Du er nok den første
herinde, der bringer forældrerbetaling til afkom mellem
mennesker og dyr ind i debatten.

> Ulovligt er det i hvert fald ikke.

Det kan det skam sagtens være. Artiklen beskriver endda
hvordan det kan være ulovligt.

> De fleste dyr vil nok mene et put nu og da er mere omsorgsfuldt end at
> få skudt hjernen ud.

Det ved du måske bedre end de fleste; men det har ikke rigtig
noget med sagen at gøre.

> Ja, det har jeg også hørt, men jeg troede bare at det var et ondsindet
> rygte. Jeg forstår nu hvor urobetjente kommer fra.

Pga. den måde de behandler dig på?

> Det er da muligt at det er tilladt, men der stod i medierne at
> sexturisterne bl.a. kom fra Tyskland.

Nåja, DR-artiklen er vist ikke helt gennemtænkt - typisk DR.
Det er i hvert fald ikke tolerance, der tiltrækker svenskere,
hollændere og tyskere. Sverige og Holland fremhæves ligefrem
som _eksempler_ på lande, hvor dyresex er tilladt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Zoosexuality_and_the_law

Der er vist ikke tale om andet end nogen, der forsøger at
oppiske en stemning; men desværre ser sig nødsaget til at
skræmme med "fakta", som ikke holder vand.

DR hoppede selvfølgelig aldeles ukritisk på limpinden og
viderekolporterede vrøvlet.

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 14-09-06 12:29

On Thu, 14 Sep 2006 12:15:30 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> Det har vist heller ingen foreslået. Du er nok den første
> herinde, der bringer forældrerbetaling til afkom mellem
> mennesker og dyr ind i debatten.

Hvad skulle "problemstillingen med bare at skride bagefter" ellers være?

> Det kan det skam sagtens være. Artiklen beskriver endda
> hvordan det kan være ulovligt.

Sex med dyr er ikke ulovligt, mishandling af dyr er ulovligt. Hvis man kan
dyrke sex med dyret uden at mishandle det, er det altså lovligt.

> Det ved du måske bedre end de fleste; men det har ikke rigtig
> noget med sagen at gøre.

Det sætter da begrebet "omsorgsfuldt" lidt i relief.

> Pga. den måde de behandler dig på?

Nej, på grund af den måde de opfører sig på.

> [...]
> skræmme med "fakta", som ikke holder vand.
>
> DR hoppede selvfølgelig aldeles ukritisk på limpinden og

Tjae, de er jo ikke ene om det. I hvert fald har både Politiken og
Jyllands Posten bragt samme historie.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-09-06 14:49

On Thu, 14 Sep 2006 13:29:12 +0200, Frank E. N. Stein skrev:

> Hvad skulle "problemstillingen med bare at skride bagefter" ellers være?

Dyret har jo knyttet sig til mennesket, hvis der er opstået
dette trygge og tillidsfulde forhold. Så gør det da ondt, hvis
mennesket bare sådan skrider bagefter.

> Sex med dyr er ikke ulovligt, mishandling af dyr er ulovligt.

Sex kan også være mishandling. Ja, ikke for det; men hvordan
egentligt have sex med f.eks. en kat uden der er tale om
mishandling?

> Hvis man kan
> dyrke sex med dyret uden at mishandle det, er det altså lovligt.

Helt afgjort.

> Det sætter da begrebet "omsorgsfuldt" lidt i relief.

Jeg skal ikke kunne sige det.

> Nej, på grund af den måde de opfører sig på.

Kærligt og fortsættende kontakt med klienterne til døden dem
skiller?

Ja okay, jeg ved ikke så meget om urobetjente.

> Tjae, de er jo ikke ene om det. I hvert fald har både Politiken og
> Jyllands Posten bragt samme historie.

Det er selvfølgelig også svært at lade være, når man på den
måde kan omtale svenskere som sodomister, der tager til
Danmark for at misbruge danske dyr.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-06 18:53

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
>
> Sex kan også være mishandling. Ja, ikke for det; men hvordan
> egentligt have sex med f.eks. en kat uden der er tale om

Hvis du dyrker sex med din kæreste så hun skriger, så kan det være
svært for trediemand at afgøre om hun gør det af glæde eller...

Tilsvarende, nej endnu mere, er det umuligt at blive klog påom dyr kan
lide at lægge hul til eller stikke den ind og indud'e

Fra : Alucard

Dato : 13-09-06 15:24

On Wed, 13 Sep 2006 15:44:53 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Mange udlændinge kommer til Danmark for at misbruge dyr seksuelt, da det
>er forbudt i deres hjemlande.
>
>Dyrelæge Lene Kattrup mener at dyresex skal forbydes.
>
>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/09/13/090519.htm

Bortset fra at jeg synes det er klamt, så kan jeg ikke se at det
skulle være dyremishandling, hvis en kvinde lagde sig på alle fire
foran en hanhund (eller en hest for den sags skyld)....

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-06 17:51

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message

> Bortset fra at jeg synes det er klamt, så kan jeg ikke se at det
> skulle være dyremishandling, hvis en kvinde lagde sig på alle fire
> foran en hanhund (eller en hest for den sags skyld)....

Vor justitsminister mener klogt at lov der er om mennesker kan ikke
dække dette hvor den ene mening er så god som den anden.

Hvadenten et tamdyr lægger hul til eller er aktiv med kønslem ind i et
menneskehul, så ville jeg umiddelbart tro at fangenskab er så træls at
al afveksling er bedre end ingenting, så jeg har kun ondt af dyr der
påføres blødende sår og lignende.
Staten skal koncentrere sig om at beskytte mennesker
Der må sættes en grænse før end fiskere der smider for små fisk ud
igen, skal tvinges til at give dem smertestillende injektion forinden.

Hvis du var ensom livstidsfange uden bøger , TV,lys og en fangevogter
gad analbolle dig, ville du måske glæde dig til næste seance . hvem
ved?

Fra : Tony

Dato : 13-09-06 23:14

"Bo Warming" stønnede

> Hvis du var ensom livstidsfange uden bøger , TV,lys og en fangevogter gad
> analbolle dig, ville du måske glæde dig til næste seance . hvem ved?

stønnede Bo videre....med ''næse'' i bukserne

Tony

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-09-06 18:16

Alucard skrev:

> Bortset fra at jeg synes det er klamt, så kan jeg ikke se at det
> skulle være dyremishandling, hvis en kvinde lagde sig på alle fire
> foran en hanhund (eller en hest for den sags skyld)....

Nu er det vist også snarere noget med mænd og mindre pattedyr (jvf. en
gammel Monrad & Rislund-sketch involverende en hamster viklet ind i
gaffa-tape) der tænkes på...

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-09-06 20:31

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Nu er det vist også snarere noget med mænd og mindre pattedyr (jvf. en
> gammel Monrad & Rislund-sketch involverende en hamster viklet ind i
> [...]

Åh ja, det var sku tider.

Ved i iøvrigt hvorfor man vikler gaffatape om en Albatros?

Fra : GB

Dato : 13-09-06 22:06

> Ved i iøvrigt hvorfor man vikler gaffatape om en Albatros?

- eller hvorfor man putter to skiver svinelever ind mellem ribberne på
radiatoren?

GB